Hey, Ik had een vraagje, na een race bij Sega GT krijg je soms een auto als bonus. Maar ik weet nou niet of het de beduling is dat je die verkoopt. Want waarneer ik een gewonnen Mercedes krijg, dan kan ik die voor 300 000 verkopen, en zo de snelste wagen van het spel kopen, en opvoeren. Moet ik die auto's dus gewoon in m'n garage laten staan of gewoon verkopen? Greetz, Rick
Daar ben ik nou ook benieuwd naar. Ik heb ondertussen al mn bonuswagens verkocht (heb nu nog maar 3 wagens, waarvan 1 bonuswagen die er te vet uitzag om te verkopen). Ik heb wel gezien dat als je je bonuswagen verkoopt deze later niet meer kan kopen.
Inderdaad, ik heb gt zo uitgespeeld, als ik m'n auto's verkoop. Dus weet iemand meer.... Moet je alle auto's aan het eind hebben? Aangezien je niet meer kope kan wat je wint... Greetz, Rick=]
ik verkoop ze ook meestal, alleen auto;s die ik nodig heb om in event race een speciale wedstrijd te winnen houd ik
niks moet natuurlijk.. maar het is natuurlijk het leukst als je al die auto's nog hebt, aangezien je ze niet kan kopen.. ik hou ze altijd gewoon weten jullie trouwens hoe je een special prize wint?
bij de event races win je de special price als je bijvoorbeeld bij een race van 2 rondes in de eerste ronde 4e,5e of 6e staat en in de 2e ronde toch 1e word
Beetje offtopic? Waarneer de er op je tv staat GO!!! Moet je gas geven, zo hard als je kunt, en dan gas, gas, gas, gas, gas, gas en gas. Ik had er bij het begin ook moeite mee, maar uiteindelijk is het me toch gelukt. Succes! Greetz, Rick=]
Dat drag racen ligt gewoon aan je auto en je license, heb je een goed getunde auto red je t meestal wel, totdat je een hogere license hebt gehaald, heb je een oude wagen flink getuned (corvette > nu 830hp) dan rij je tegen oude wagens die een stuk langzamer zijn. De getunde Lotus Espirit 2002 (562hp) haalt tot en met de 2de license t makkelijk, Heb je de 3de license ( A geloof ik) dan wordt je er weer uitgereden. Maar ik heb de winners-price auto wel gewonnen maar de special price niet.
Owwwwwwww, zo, ik dacht hoe het moest . Naja, hoe het moet gas geven. Hoe ik het doe: esprit 2002 kaufen, nieuwe bandjes, nieuwe suspension [helemaal stijf [ni doordenken]zetten], weight reconstruction, turbo, enz,enz. Kost wel wat, maar heb je ook wat. Greetz, Rick=]
waar haal jij die informatie allemaal vandaan? weet je toevallig ook hoeveel banen het spel heeft? op de officiele site zeggen ze alleen maar dat er meer dan 10 zijn..
En van die 11/12 banen zijn er weer een aantal verschillende (soms grote verschillen) versies van de banen dsu je hebt genoeg variatie in banen. Ik heb die dragrace dus 2 keer compleet gewonnen, 1x meer lotus espirit en 1x met corvette, moet je m soms 2x met dezelfde wagen winnen?
Ik wil alle auto's aan het eind in m'n garage hebbuh, dus als ik nu auto's die ik win verkoop... dan lukt dat niet . Greetz, Rick=]
Ik kijk eerst wat ik met die auto kan. Als het een langzame is verkoop ik 'm meteen. Soms ook bij een snelle auto. Dat doe ik als ik redelijk veel geld heb, maar nog lang niet genoeg voor een hele snelle (en dure) auto. Zo verkoop ik bijvoorbeeld een gewonnen auto met 280 pk en koop ik er een met 340 pk.
Bij het drag racen win je de special price (dacht ik) als je op de helfd van de baan 2e staat en dan toch op het eind wint