1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 dec 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

  1. 1

    40,1%
  2. 2

    13,0%
  3. 3

    4,0%
  4. 4

    1,9%
  5. 5

    0,3%
  6. 6 of meer

    2,2%
  7. geen

    38,6%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sirjax

    sirjax Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    nou,nou, zou ik vandaag of morgen eindelijk een werkende 360 krijgen????8) 8)
    Heb de eerste 23 Nov verstuurd, heb in de tussentijd 2 kapotte terug gehad|:-
    Heb toen en supervisor gesproken, die een andere op liet sturen, en hoefde de 360 die ik nu heb pas terug te sturen, als ik tevreden ben met diegene die ik krijg.

    Maar nu ff iets raars, ik heb een bericht gekregen van MS:

    Thank you for you recent order for Xbox parts. Your order has been shipped and is on the way. Your shipping information is provided below for your reference:

    CarrierName : Deutsche Post
    CarrierTrackingNbr : X2xxxxxxxxxx
    ShipmentDate :

    Note: This is not a monitored e-mail address.


    Die kreeg ik ook, toen ik de controller die ik als compensatie voor het ongemak, toegestuurd kreeg.(een splinternieuwe)

    Dus dan denk ik dat ik ook een splinternieuwe console krijg\o/ \o/ , omdat dit via een heel ander kanaal gaat als met reparatie?? dat gaat nl toch helemaal via UPS???
     
  2. Morninglight

    Morninglight RB6

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt er inderdaad wel op ja :)
     
  3. GAARA79

    GAARA79 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is mn tweede 360 die de ring of death krijgt. Mn launch 360 was al na 30 minuten de klos. De eerste keer werd er nog een doos opgestuurd waar ik em in kon doen en mee geven met UPS. Nu moet ik zelf een doos verzorgen. Ik snap niet waarom ze de service verslechteren. Dat UPS die doos kwam brengen was heel handig. En het was goede service. Nu heb ik meer het gevoel dat ze me in de kou laten staan en het me zelf maar uit laten zoeken.

    Als ze nou gewoon de selfde service zouden leveren als bij die launch consoles zou ik er als klant teminste een goed gevoel bij hebben.

    Edit

    Of mischien was het Fed ex waar ik die doos via kreeg , maar kreeg in iedergeval een goede doos die er voor gemaakt was om de 360 goed te kunnen vervoeren.

    Nee het was wel UPS, heb de afleverings sticker nog, maar helaas niet de verpakking : S

    PS weet iemand waar je een geschikte doos kan krijgen? Heb helemaal niks in huis. : S
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2007
  4. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook precies hetzelfde! :)
     
  5. berrens

    berrens Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hoop ik ook en het zou perfect zijn als het een hele mooie en shiny one zou zijn uit oktober. Ik verwacht em ook volgende week (zal wel vrijdag worden).
     
  6. ironx

    ironx Jump in.

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe het gewoon met doe-het-zelf matriaal :D

    • Haal gewoon een (stevige) doos bij de supermarkt in de buurt.
    • Opvullen met oude kranten of van die schuimpjes.
    • 360 in een plastic zak en dichtplakken
    • 360 in doos plaatsen en nog wat bijvullen zodat ie goed stevig ligt.
    • Dichtplakken
    • Label d'r op.

    Zit mijn taak om hem netjes te verpakken er op :)
     
  7. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Mijn xbox 360 wordt vandaag geleverd,als het vandag nog lukt...hoop ik.
    Ze leveren tot 6 uur dus ze hebben nog 1.5 uur de tijd.
    Please God,Save me!!
     
  8. ghiodora

    ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo!

    Mijn Xbox is voor de 2de keer weg en nu hep ik een vraag: Welke games gaan niet van je harddisk af en blijven op je profiel staan? Van COD2 weet ik het zeker, maar van PGR3 niet? Wie helpt mij?
     
  9. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Je had je harddisk niet erbij moeten geven,iedergeval dat moest ik niet.
     
  10. ghiodora

    ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik wel. De helpdesk zij van wel. Nou ja
     
  11. ironx

    ironx Jump in.

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Snap je vraag niet helemaal, maar ik doe toch een poging :)

    Als je je HDD hebt meegestuurd wordt je HDD bijna 100% zeker weten geformatteerd. Alles is dus weg, je aangekochte Xbox Live Arcade games, je Savegames, trailers, noem maar op.

    Waneer je je 360 terugkrijgt moet je je Xbox Live Account recoveren. Je download dan je Xbox Live Account van de Xbox Live servers.

    Al je gekochte Xbox Live Arcade spellen kan je gewoon weer opnieuw downloaden zonder dat je opnieuw hoeft te betalen (dat is namelijk gekoppeld aan je Xbox Live Account en staat geregistreerd op de Xbox Live servers).

    Je Achievements blijven ook gewoon staan. Deze worden namelijk ook gekoppeld aan je Xbox Live Account en op de Xbox Live servers bijgehouden.

    Je Savegames is een ander verhaal. Deze zul je, indien je geen backup hebt gemaakt op bijvoorbeeld een Memory Unit, kwijt zijn. Mocht je dus heel ver zijn gekomen in een spel, dan zul je van vooraf aan moeten beginnen. Let wel, als dus je HDD wordt geformatteerd in het Repair Center (wat bijna altijd het geval is).

    Trouwens mischien een idee voor MS om een soort van virtuele Memory Unit beschikbaar te stellen voor Xbox Live Gold Members? Dan zou je gewoon een backup van je savegame(s) op de Xbox Live servers kunnen plaatsen.

    Maarja, dat zou dan natuurlijk weer tenkoste gaan van de Memory Unit verkoopcijfers 8)

    Mocht je toch wat anders bedoelen, vraag raak :)
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2007
  12. Jieve

    Jieve Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag mijn Xbox360 opgestuurd. Ups kwam hem netjes halen.
    Ben benieuwd wanneer ik hem terug krijg...
     
  13. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Hij is er nog steeds niet,en het is al bijna 6 uur!:mad:

    Jippiekajee
     
  14. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Achh flikker toch op!! Ik ben gewoon thuis licht brand en je bent niet eens in me straat geweest:mad: Dit maakt me echt pissig.
     
  15. Morninglight

    Morninglight RB6

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    haha... die chauffeur wou op tijd thuis zijn vandaag _0/

    wel balen ;) :mad:
     
  16. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is het zo dat je je harde schijf moet meesturen afhankelijk van de foutmelding die je 360 toont. Als je bijvoorbeeld 3 rode LEDs hebt branden dan duidt dit op een hardware probleem met de Xbox zelf en is de harde schijf niet nodig maar als je bijvoorbeeld 2 rode LEDs hebt branden dan kan het ook aan de harde schijf liggen en moet je deze wel meesturen :confused:

    Ik heb de mijne ook niet meegestuurd, hebben ze ook niet om gevraagd. En als het inderdaad zo is dat je je save games kwijt bent dan ben ik blij dat ik de mijne niet heb meegestuurd. Daar mag MS wel voor waarschuwen als je je harde schijf meestuurt. Heb trouwens mijn harde schijf voor de zekerheid bij een vriend geprobeerd en daar werkte alles prima dus het ligt zo en zo niet aan mijn harde schijf.
     
  17. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    568
    Mijn xbox 360 ging vorig week kapot :mad: en die van mijn vriend in het weekend:D lol. Nou net weer in de kerstvakantie :mad:, maar hoelang duurt het ongeveer als je hem terugkrijgt? En wat zou het probleem kunnen zijn, oververhit? Ik was er altijd heel netjes op :mad: maar toch ging hij kapoet :mad:
     
  18. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Waar kan je zien of je gegevens kloppen,want ik denk dat ze daarmee een fout hebben gemaakt.
     
  19. flyswatter

    flyswatter Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dit niet eens gedaan, gewoon in een stevige doos van een leverancier gedaan, die toevallig heel netjes en strak om de xbox paste. verder heel de doos omtaped en zo bij ups ingeleverd._0/

    De xbox service lijn zei dat ik hem in een doos moest doen en dat heb ik dus gedaan8)
     
  20. sirjax

    sirjax Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0


    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA\o/ \o/ \o/ \o/ \o/

    IK HEB HEM BINNEN!!!!!!!

    Na anderhalve maand, wachten en na TWEE kapotte 360's terug te hebbn gehad..........(trommelgeroffel)

    Eindelijk hebben die pannekoeken bij MS een SPLINTERNIEUWE gestuurd!!\o/
    (mfg date. 27-6-2006) alle stickers nog op de dvd-drive, en de infaroodproort, en aan de kast te zien nog nooit opengeweest of mee gerommeld!

    Hem aangeloten, de hdd erop, updates gedaan,en hij werkt perfect!
    Kan ik nu eindelijk met een gerust hart weer gamen?? ik hoop het onderhand wel.

    hopelijk is dit dan ook de laatste post van mij op deze thread!

    Voor diegene die nog wachten, en/of problemen met jullie 360 hebben, veel succes jongens.
    Laat je niet inpakken door MS, en BEL VOORAL VEEL, vraag een SUPERVISOR, en HOU JE POOT STIJF!!!!

    gr erik
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina