Ik heb sinds vrijdag een Xbox en ik heb hem nu in een TV meubulair geplaatst. De Xbox heeft nu aan bijde kanten 8cm ruimte en 5 cm ruimte boven zich. En 15cm achter zich. Is dit voldoende om de Xbox goed te koelen? Want anders moet ik een andere oplossing zien te vinden.
Lijkt me ruim voldoende. Staat d'r niets in de gebruikaanwijzing d'rover? Zoniet, dan merk je het vanzelf denk ik.
Gaat om de luchtstroom he.. Liefst voor en achter gewoon 'open'zodat die de warme lucht echt kwijt kan
als ie *poef* zegt ben je te laat gewoon na een tijdje checken of de binnenkant van die kast niet te warm is, anders ff snel uitzetten
nou in de handleiding stond niets dat hij zoveel ruimte minimaal nodig had.. echter ik kan wel met de zaag er in je ziet er niets van want hijs donker.. maar er zit achter de fan nog wel een gat van 7cm in diameter waar 2 kabels doorlopen (video-out + stroom) dit gaat naar de Xbox toe. met hijs donker bedoel ik de kast en niet de box
wow, nu ik er aan denk mijn box heb bijna geen ruimte aan de achterkant en hij stond gister 6 uur aan
ok bij mij kan het dus.. want de xbox staat eigenlijk op 1 dag maximaal 4 uur aan.. en dan ook verspreid in periodes van 1 tot 2 uur
Als jij de deurtjes van het AV meubel niet dicht doet is er niks aan de hand. Voor extra koeling kan je aan de achterkant van het meubel een paar gaten boren voor een betere lucht doorstroming maar de huidige situatie is volgens mij ook geen enkel probleem. mzzl.
Tip: als je Xbox roodgloeiend wordt, of in een druipend plasje plastic dreigt te veranderen, kun je hem beter uitzetten
Als je aan het gamen bent, zal dat ook nooit gebeuren of je moet draadloze controllers hebben! Maarre... de mijne heeft aan de zijkanten 2 cm ruimte en aan de achterkant ruim 10 cm. Voorkant is vrij. Dat gaat wel goed, al heb ik er soms me twijfels bij...:{
Als je merkt dat hij te warm word, gooi hem dan vlug even in een emmer koud water, of steek hem ff in de frigo, tog beter dan *PLOEF* zeggen ee