Time splitters 2 [ Crosshair irritant? ]

Discussie in 'Algemeen' gestart door doOpY, 26 dec 2002.

1. doOpY

doOpY Appel de Pappel

Leuk Bevonden:
    0
    Hey gasten weten jullie of die crosshai bij ts2 echt zo irri is ik wou die game gaan kopen maar heb nu al paar keer gelezen en gehoord dat die Crosshair zuigt :confused:
    Is dat zo of valt het mee ? niet dat ik er dadelijk een beetje 8) van wordt zou zonde zijn :9

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik geloof dat er zelfs geen crosshair was maar dat zou iemand hier moeten bevestigen

3. RiFF

RiFF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt op een knop duwen en dan krijg je wel een crosshair, maar die is best kut. Lijkt me niet echt een rede om de game niet te kopen, de rest is vrij goed. Behalve dat je niet kan springen dan.

4. doOpY

doOpY Appel de Pappel

Leuk Bevonden:
    0
    :'-( nie springen vin ik toch zeker wel zwaar min punt (nou ken ik geen Matrix acties uithalen :D )
    Maar ok nog een paar reacties plzz :9

5. shootergod

shootergod Guest

springen is toch niet zo handig in een mp game hoor. Als je springt ben je veel slomer dan als jwe strafed op de grond. Think about it :p

6. Renzo

Renzo GrandMegamanerator

Leuk Bevonden:
    0
    Idd ik heb het ff op XAL gespeeld en vond het wel een coole game maar dat mikken is behoorlijk lame.
    Halo besturing is een stuk beter.

Toch is het met gemakt de beste shooter op Halo na.
    Of je moet geen goede pc hebben dan is UC nog een alternatief maar die is eigenlijk niet geschikt voor een console en dat is T2 wel.

7. crazysoldier

crazysoldier -

Leuk Bevonden:
    0
    het is een goed spel echt een aanrader alleen springen is tochw el een nadeel vooral als je dan in mp al die bots ziet springen en slidings maken:r

8. alibi

alibi Guest

TS2 is zeeeeer de moeite waard om te halen! kheb hem zelf ook en errug leuk in de multiplayer!!!!! kan ook met lan, en dat is natuurlijk helemaal geweldig!

dat je niet kan springen is zeker niet erg je went eraan, en als je het een kwartiertje speelt denk je er geeneens meer aan!

verder is timeplitters erg uitgebreid. heel veel challenges en arcade-games!
    en eeuwig lang houdbaar door de multiplayer levels, soorten mutliplayer games(kdacht stuk of twaalf verschillende, als het er niet meer zijn), en natuurlijk de MAPMAKER!

dit lijken mij wel overtuigende redenen om timeplitters 2 te halen!!

9. doOpY

doOpY Appel de Pappel

Leuk Bevonden:
    0
    nOu tnx voor alle info hier heb ik wel wat aan :D ik ga uhm dan toch maar halen hehehehe ;)

10. Renzo

Renzo GrandMegamanerator

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is als je hem kan vinden :9.
    Ik heb hem maar 1x in de winkel zien liggen :'-(.

edit:
    xie dat je in dord woont, in gorinchem bij de dixons lag er vorige week nog 1. Als je hem niet kan vinden zou ik hun ff bellen of die er nog is.

Laatst bewerkt: 26 dec 2002
  11. doOpY

doOpY Appel de Pappel

Leuk Bevonden:
    0
    Hehehhee nou die zal hier echt wel te koop zijn hoor we hebben een Gameshop een E-plaza honderduizend speelgoed winkels en dan al die andere winkels nog die uhm zouden kunne verkopen :D

12. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik hem 'm anderhalve maand geleden besteld bij gcshop.nl en ik moet hem nog binnenkrijgen. Schijnt moeilijk verkrijgbaar te zijn...

13. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Klopt, dat is ie ook....bij de Intertoys hadden ze hem hier niet maar bij de gamesshop wel....

Maar, hij is wel cool, eerst denk je...zonder crosshair??? Maar dat went zo, en dan is ie vooral in MP top!:D

14. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    ooow wat ruled die game hard zeg.. jammer dat er geen croshair is idd.. maar dat is geen reden om zo'n schitterende game niet te kopen.. koop hem niet met de gedachte een serieuze game te kopen, hij barst van de bizarre rareware humor..

een game-mode die enkel berust op het met een minigun neerschieten van explosieve aapjes? of een statistiekenscherm dat bijhoudt hoeveel UFO's je gespot hebt? of een Koekmannetje als speelbaar multiplayer character? als je dit al vreemd vind, wacht maar tot je de 'plots' erachter hoort 8)

btw, wat boeit het nou dat je niet kan springen, ik vind het juist ergerlijk om te doen in een FPS..

Laatst bewerkt: 26 dec 2002
  15. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Rechter thumbstick indrukken en je hebt crosshair, zowel in SP als in MP.

16. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    TimeSplitters2 is vet
    Ontzettend veel opties eigenlijk
    Ziet er cool uit
    Coole wapens (tommy gun --> mafia style)
    Leuke single player missies ennuh Multi is gewoon zelfde als Unreal dus die hoef je ook meteen niet meer te kopen:)

alleen van het trap aflopen wordt ik soms beetje misselijk :)
    weet niet hoe dat kan maarja
    das mijn enige minpunt

Deel Deze Pagina