In game screens/movies

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gameslave, 26 dec 2002.

1. Gameslave

Gameslave Guest

Ik vind t maar erg raar, mensen die gewone screens zien meteen denken dat het een mooie spel is. Ok, als je in game screens/movies ziet, dan zie je ook hoe t er in het spel uitziet, maar als je gewoon screens van een voorfilmpje ziet, dan kunnen ze die wel mooi maken, wat meestal zo is bij voorfilmpjes, maar dan zie je niet hoe t er in game uitziet, dus kan je ook neit zeggen of de game mooi is of niet.
    :confused: :confused: :confused:

2. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    :{ Wie denkt dat dan :{ ]:-

3. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    aan een ingame screen kan je wel zien of de game mooi is of niet.

stel je hebt een screen van zeer hoge resolutie zonder jaggies en een van 640x480 met jaggies. dan kan die met jaggies er mooier uitzien in mijn ogen dan die zonder jaggies omdat ik het meeste let op de lichtinval van screens.

bekijk een jagged screen van splinter cell en een hoge res screen zonder jagges van bloodwake. velen vinden bloodwake dan mooier, maar als je dieper kijkt zie je niks bijzonders bij bloodwake, maar bij splinter cell zie je de reflecties van licht op de muren enzo.

hier 2 screens die bijde geen jagges hebben:

Laatst bewerkt: 26 dec 2002
  4. gt3

gt3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is waar maar tegenwoordig zijn de voorfilmpjes de zelfde grafhics als ingame en dit was voorheen(psx en ps2) niet mogelijk.
    Dus mensen kunnen tegenwoordig wel degelijk zeggen of de grafhics mooi zijn van een spel omdat bij de xbox de voorfilmpjes meestal hetzelfde zijn als de ingame grafhics.
    Of de gameplay leuk is kan je niet zien maar kan je pas beoordelen als je het daadwerkelijk gespeeld hebt.

mzzl

5. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    heb je ook gelijk in, check bv cutscenes en filmpies van hunter the reckoning, zijn gewoon ingame graphics

6. kagemusha

kagemusha metal head

Leuk Bevonden:
    0
    maar nu ook ni altijd eh ik denk zelf meestal ni
    aan een begin filmke ziet ge niks over het spel.

Deel Deze Pagina