Hallo allemaal ik heb eens wat advies nodig want ik weet niet zo goed wat ik met het volgende aanmoet.
De hele week heb ik zonder problemen Test Drive Unlimited gespeeld tot gisterenavond aan toe. Tijdens het spelen gisterenavond liep het spel plots vast. “Dat kan gebeuren” dacht ik en ik herstartte vol goede moed mijn 360. Wat blijkt nou? Mijn 360 start het hele spel niet meer op! Ik krijg Test Drive met geen mogelijkheid meer aan de praat.
Ik doe mijn spel in de 360 en het enige wat ik blijf zien is “Reading” en daar is eigenlijk alles mee gezegd. Omdat ik dacht dat misschien de laser of het oog (hoe je het ook wilt noemen) defect was, heb ik gelijk mijn andere spellen getest en deze doen het gewoon prima.
Alles lijkt er dus op dat Test Drive Unlimited de boosdoener is. Ik snap alleen niet hoe dit nou zomaar opeens kan. Er zitten ook flink wat krassen op de achterkant van de DVD waarvan ik m’n god niet zou weten hoe die er komen.
Ik heb echt alles wat je je bedenken kan geprobeerd (opstarten zonder harddrive, het spel geprobeerd te starten vanaf een ander profiel, de DVD schoongemaakt, etc, etc.) maar hij blijft het vertikken.
Hebben jullie een advies? Of is het een aflopende zaak en moet ik gewoon naar de winkel om een nieuw exemplaar te kopen? Ps. Ik zal geen garantie meer hebben aangezien ik de game vanaf de release dag al in huis heb.
Alvast bedankt voor het antwoord!
Frank.
Laatst bewerkt: 2 jan 2007