Problemen met opstarten spel....

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Frangster, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Hallo allemaal ik heb eens wat advies nodig want ik weet niet zo goed wat ik met het volgende aanmoet.

De hele week heb ik zonder problemen Test Drive Unlimited gespeeld tot gisterenavond aan toe. Tijdens het spelen gisterenavond liep het spel plots vast. “Dat kan gebeuren” dacht ik en ik herstartte vol goede moed mijn 360. Wat blijkt nou? Mijn 360 start het hele spel niet meer op! Ik krijg Test Drive met geen mogelijkheid meer aan de praat.

Ik doe mijn spel in de 360 en het enige wat ik blijf zien is “Reading” en daar is eigenlijk alles mee gezegd. Omdat ik dacht dat misschien de laser of het oog (hoe je het ook wilt noemen) defect was, heb ik gelijk mijn andere spellen getest en deze doen het gewoon prima.

Alles lijkt er dus op dat Test Drive Unlimited de boosdoener is. Ik snap alleen niet hoe dit nou zomaar opeens kan. Er zitten ook flink wat krassen op de achterkant van de DVD waarvan ik m’n god niet zou weten hoe die er komen.

Ik heb echt alles wat je je bedenken kan geprobeerd (opstarten zonder harddrive, het spel geprobeerd te starten vanaf een ander profiel, de DVD schoongemaakt, etc, etc.) maar hij blijft het vertikken.

Hebben jullie een advies? Of is het een aflopende zaak en moet ik gewoon naar de winkel om een nieuw exemplaar te kopen? Ps. Ik zal geen garantie meer hebben aangezien ik de game vanaf de release dag al in huis heb.

Alvast bedankt voor het antwoord!
    Frank.

Laatst bewerkt: 2 jan 2007
  2. marco007

marco007 Licence to kill

Leuk Bevonden:
    0
    ''Alles lijkt er dus op dat Test Drive Unlimited de boosdoener is. Ik snap alleen niet hoe dit nou zomaar opeens kan. Er zitten ook flink wat krassen op de achterkant van de DVD waarvan ik m’n god niet zou weten hoe die er komen.''

dat zegt toch al best veel denk ik....

3. Adaptor

Adaptor Wipeout op de Xbox!

Leuk Bevonden:
    0
    Als het krassen zijn die in cirkels lopen, rond de hele diameter van de disc dan heeft er misschien iets in je Xbox tegen de disc aan geschuurd terwijl 'ie draaide. Als er willekeurige krassen op zitten dan zou ik 's navraag doen bij eventueel inwonende personen ;)

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Je hebt toch niet heel toevallig TDU in je 360 laten zit terwijl je hem uit en aan zette heh? Dus gewoon na het spelen steeds je disc er netje uit gehaald? Als dat niet zo is weet ik wel een verklaring voor de krassen :emo:

5. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo, ik laat het spel er ook altijd in zitten als ik hem uitzet? :confused:

6. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    heb precies hetzelfde gehad, moest mn xbox opsturen en 2 dagen later had ik al een nieuwe.

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Niet aan te raden, mijn halo 2 cd zit nu stikvol krassen. 2 jaar gespeeld op mijn xbox, niks mee aan de hand. Daarna op mijn 360 ook niks mis mee, totdat ik hem een aantal keren erin liet zitten en nu stikt hij van de krassen. Zelfde met doa4 die ik er ook 1 x in liet zitten en waar nu ook een lelijke kras op zit, die verder geen gevolgen hebben btw maar ik raad het je absoluut NIET aan je cd erin te laten zitten.

@ Killerbee, 2 dagen later?

8. Flonaldo NL

Flonaldo NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox360 kan disc niet lezen

Nou wat ik nu mee maak is helemaal mooi. Ik heb me xbox 360 al vanaf het begin. Nu deed een tijd terug mijn gears of war cd het niet meer. Terwijl ik hem niet uit me xbox heb gehaald. Dus ik bel microsoft en die zeggen ja je hebt waarschijnlijk je xbox bewogen. Dus ik zeg nee dat heb ik niet. Ja nou het moet toch zoiets zijn. Dus ik denk dit schiet niet op. Dus een tijdje later heb ik rainbow six. Die doet het ineens ook niet meer. Dus ik weer bellen. Waar komen ze mee aanzetten. Dat het komt door schokken van buiten af. Stel er rijd een bus voorbij of een tram of trein of je subwoofer noem maar op. En die veroorzaakt dat de disc misschien beweegd in de console. En ja daar kan microsoft niks aan doen. Ik betaal €400,- voor zo'n ding en dan kan het niet eens tegen dit soort dingen. Dat is toch gewoon belachelijk. Dus ik ben pisgeworden aan de telefoon en hoop nog iets te horen. Maar ze zeiden wel even dat het hielp om een zachte doek onder je console te leggen. Moet toch niet gekker worden. Straks gaan ze nog een speciale xboxdoek verkopen voor €200,-

9. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk en hier ligt de fout :):

10. 2005simoens

2005simoens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat waar als je je disc laat zitten en je zet je xbox3 60 dat je meer kans krijgt op krassen :confused: dat zou bij mij wel zeker het geval kunnen zijn!
    Ik laat alleen PGR3 meestal zitten en vorige week een super diepe kras heel de disc naar de kloten , nu ben ik aan het zoeken naar iets dat diepekrassen verwijderd , of tewel koop ik het racing stuurtje waar PGR3 gratis bij zit ;) want ik was toch van plan dat stuurtje te kopen :)
    maar het stomme eraan is dat ik bij PGR3 , nog net stuk of 1 0 races moest doen en ik had alles op hardcore uitgespeeld :mad: nu mag ik dan alles opnieuw gaan racen ..

Bedankt voor de tip cookie x ! ;)

11. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Deze problemen zijn over het algemeen de problemen die ook in het defecte consoles topic voorbij komen. Ik wil jullie vragen om in dat topic verder te gaan. Daar zijn ook meer mensen met dezelfde problemen (achter de rug).
    Dit topic is dubbel en gaat daarom dicht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina