Ik wil graag mijn controller modden ik heb dit nog nooit eerder gedaan dus heb ik jullie hulp nodig. ik wil graag ledjes onder het jewel hebben. Ik moet mij jewel er nog af halen maar dat is nog niet gelukt Wat ik denk dat ik nodig heb Iets waarmee je kan solderen schoevendraaier ledjes (ik neem groen maar wat voor een moet ik kopen ) Stukje draad voor de stroom voorzienning Boor om gat te boren om het ledje er door heen te doen ok is dit goed en anders wat mis ik en hoe moet ik het doen
Tja, waarom zou je je controller modden? Xbox modden is inderdaad vet, maar om nou een controller te doen.... Hij word misschien lastiger vast te houden, dus als je een betere controller wilt moet je ni modden maar de S kopen. GReetz, rick
tja, ik wist neit wat je van plan was, maar er is volgens mij al een topic hierover, gebruik anders ff search, anders word het een puinhoop. Greetz, Rick=]
als je ledjes er in wil doen, moet je die aansluiten op de tril-motertjes, en daarna een gat boren in het plastic achter je dome (dat transparante koepeltje) en daar je ledjes door heen doen. Dan branden je ledjes wanneer je controller trilt
Je kunt het ook aansluiten op de stroom van de memory unit heb ook al gaat geboord als ie het niet doet moet je de link in voeren in een nieuw window
he, bij http://www.geocities.com/me2nr2/Dscf0002.jpg zie ik dat je die doorzichtige koepel er af hebt, hoe heb je dat gedaan?
Met heel warm water en dan je controller een beetje heen en weer buigen (wel met wat kracht natuurlijk)
hmm, dan kan je hem denk ik net zo goed ff een nachtje in dat water laten liggen zodat die losweekt, heb je niet het gevaar dat je hem per ongeluk breekt als je te veel kracht zet.
dat werkt denk ik niet, ik heb hem ook in kokend water gegooid, dan word de lijm zacht, als je dan gaat buigen dan gaat hij langzaam los(ik ben een uur bezig geweest met buigen). als hij eraf is dan past hij niet meer op de onderkand, moet je em weer koken en terug buigen