omfg , door vergissing hebk gratis xbox !-help

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door snotneus, 4 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bel Microsoft voor advies.. En stuur hem op als ze het willen. Je kan toch ook zelf werken voor een 360? Volgens mij heeft iedereen hem van zijn eigen geld moeten kopen, en iemand is nu 360-loos :)

2. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    bel gewoon als anoniem met je mobiel en als het je niet aanstaat hoorn erop (knop indrukken voor de bijdehandjes:+)

3. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    /Mod Kerel, het is niet de bedoeling dat je constant een nieuwe post maakt.
    Als er niemand gereageert heeft in de tijd tussen je post en de post die je wil maken, kun je beter de [EDIT] knop gebruiken.
    Deze dus ;

Alvast bedankt.

4. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo hier met anoniem! :thumbs:
    .. Je bedoelt zeker met nummer zenden uit ..

PS je lokte het uit met die opmerking tussen haakjes ;) :b:

5. snotneus

snotneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij komt altijd met slim advies \o/ , ga ik is proberen denk ik maar alleen bel ik van een telefoonhokje

6. Toyota Yaris

Leuk Bevonden:
    0
    Die snotneus is hendig mega sneaky.
    Je bent toch toevallig niet familie van een zeker massief iemand van Konami?

7. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt altijd baas over baas bij de bijdehantjes:)

@ snotneus

ach ja...(bloos,bloos)

:+

8. Toyota Yaris

Leuk Bevonden:
    0
    Snotneus ga je ook rennen als het vraagteken boven het hoofd van de helpdesk medewerker van Microsoft opeens tijdens het slaken van HUH?!,een uitroepteken wordt? ;)

9. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    /Mod Graag een beetje ontopic blijven...

10. Toyota Yaris

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, mijn fantasie nam ff een loopje.

On topic: Snotneus: doe gewoon the right thing neem contact met of microsoft of de pakket leverancier op en geef door wat er aan de hand is.

11. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd, en als je dat niet doet, krijg je met mij te maken!

DAN ZET IK M'N CAPS LOCK AAN:cool:

12. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Lol snotneus jij zit wel erg dicht bij de grens met Belgie is het nie? :lol: (MWAH gertjuhhhh taalgebruik)

Maar goed, MS is niet dom, en ze komen er heus wel achter. Vind het gewoon laag dat je uberhaupt al denkt om hem te gaan houden (mijn mening). Maar ieder zijn ding als je hem wilt houden moet je het zelf weten maar vroeg of laat (hopelijk vroeg) komt MS er vanzelf wel achter en die kans is aardig groot aangezien ze genoeg te tracken hebben. Verder schiet je er geen moer mee op met alleen een 360. Ik zou trouwens ook andere vrienden zoeken als die er allemaal hetzelfde over denken.

13. hankie123

hankie123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de reacties hier verbazen mij nogal..........volgens mij geeft 80% hem niet terug en probeert hem te houden en zo voor nop iets te krijgen wat hem niet toekomt.

dit is gewoonweg diefstal,niet meer en minder.
    en om ook nog gelijk een beloning te verwachten omdat je gewoon iets terugstuurd wat je niet toehoord vind ik ook nogal vreemd,een bedankje en een goed geweten is tegenwoordig niet meer voldoende,het gaat gewoon keihard om de centen.

maarja ik hou er nu maar mee op want dit helpt toch niks.

eerlijk duurt het langst en levert het meest op............................

14. Robincop

Robincop Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet dat je je er iets van gaat aantrekken, maar ik vind het beschamend dat je die 360 houdt. Of UPS of MS of wie dan ook fout is gegaan, heeft er helemaal niets mee te maken, die box is niet van jou, punt. Man, je bent bezig met je reinste diefstal he. Of je nu oud genoeg bent of niet om te gaan werken heeft er ook niets mee te maken. Als je oud genoeg bent, ga dan werken en koop je er dan ook maar eentje, zoals zovelen, of smeek nog wat bij je ouders.
    Je hebt verschillende mogelijkheden om die box terug te geven (MS contacteren, naam opzoeken, whatever), doe het dan ook. Het feit dat de box niet bij de juiste persoon is aangekomen, is prolly nog niet eens zijn eigen fout, maar die van MS, en dus ga jij zo maar even iemand straffen en 400 euro afnemen omdat je zelf geen box kan veroorloven?

Sorry, maar ik vind het gewoon belachelijk. Sommige reacties hier verbazen me eigelijk ook nogal wat hoor...

15. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    de jeugd van tegenwoordig;)

ik zeg ook, bel gewoon even

16. Intenze

Intenze Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ten 1ste : hoezo heb je in de topic titel 'Help' staan als je nu al weet dat je hem niet terug gaat sturen?
    Ten 2de : je zegt in een post ´ik ben minderjarig , dus duurt eeuwen voordat ik die 400 euro bij elkaar heb gespaart´ , wie weet is diegene die zijn xbox360 nu kwijt is , ook wel minderjarig , en heeft hij er óók eeuwen over moeten sparen , en nu ontneem je hem zijn xbox360 ? Hoe bedoel je egoïstisch ?
    Als je ook maar een beetje fatsoen zou hebben zou je die xbox360 gewoon terug sturen.
    Vroeg of laat komen ze er toch wel achter.

17. FcWinningEleven

FcWinningEleven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus je bent niet naar de buren gegaan? Je hebt maar gewoon aangenomen dat het pakketje niet voor hun kan zijn? :lol: :lol: :lol: :lol:

Misschien zitten hun, of hun kleinzoon zoals gezegd, er misschien wel op te wachten. Wel een beetje aso gedrag van jou en je pa. Je pa heeft het pakketje aangenomen en ervoor getekend, hij is er nu dus gewoon verantwoordelijk voor dus hij zal als het zover komt voor de consequenties opdraaien.

18. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    sorry dubbelpost

Laatst bewerkt: 4 jan 2007
  19. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    Ten eerste geloof ik het het bovenstaande niet. een bullshit verhaal denk ik.
    Ik geloofde het bijna maar het is een beetje ongeloofwaardig op sommige punten.

Maar wat ik leuker vind is de reacties van mensen die hem terug zouden geven. Echt nie dat ik hem uit eigen beweging terug zou geven!
    MS kan wel een 360je missen dacht ik zo \o/

20. JeePee

JeePee Guest

UPS weet dat je hem hebt. Mijn eigen nieuwe Xbox 360 was 3 deuren verder afgeleverd toen ik op vakantie was. Ik belde met UPS en vroeg waar mijn 360 bleef (op de site stond dat hij namelijk geariveerd was) en de telefoniste wist mij vriendelijk te vertellen dat ze hem geleverd hadden bij huisnummer 17.

Ze weten dat je hem hebt en vroeg of laat loop je tegen de lamp. Of je geeft hem nu terug en je hebt niks verloren, of ze eisen hem later op en je hebt een voeding + kabel gekocht waar je geen reet mee kan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina