Call of Duty 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Michael_T, 9 nov 2006.

1. boogje

boogje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, de game is zeer mooi. Jammer wel dat ik hem in 2 speelsessie's heb uitgespeeld op normal ? Nou ja, het einde was spétterend :p

2. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    LELIJK, ik geef biba en micheal t wel gelijk. Ok, ik heb ook een xbox 360 en ik zie toch echt duidelijk verschil tussen deze twee machines maar dat betekent ook dat de xbox 1 toch ff een stuk ouder is dan de xbox 360, maar dan nog, ik speel ook nog doom 3 op de xbox 360 en ik vind het echt prachtig en maby nog wel mooier dan sommige 360 games. Maare ik doe ook net xlink en ik vind het egt verpletterend, maar wrm zijn er bijna geen xbox360 gamers. De enige die ik zie is: GOW. Jammer dat mensen nou niet cod 2 spelen of pdz of far cry predator op de xbox 360 :mad:

Laatst bewerkt: 5 jan 2007
  3. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me logisch, mensen die op xlink spelen zijn vooral mensen die geen live konden nemen omdat ze geen creditcard hadden/geen zin hadden om meteen voor een jaar te betalen. Op de 360 is het zo easy om online te gaan, dat xlink niet echt meer nodig is.

4. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Games op de 360 hebben in system link een ping limiter , dus je mag maar een ping hebben van 40 anders kun je niet connecten . Alle xbox 360 games hebben daar last van . Daarom zie je ook maar weinig mensen online met hun xbox 360 .
    Microsoft heeft dit gedaan om de tunnel programma's de nek om te draaien . :mad:
    Als je er meer info over wil hebben , kijk dan op de forums van Xlink of XBConnect . De forums daar staan er vol van .

5. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :eek: Wist ik niet, wat een smerige truc is dat!

Ik speel trouwens nu af een toe wel eens een potje Halo2, helaas duurt het wel even voordat je een leuke arena hebt gevonden.

6. Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
  7. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    lachen :) maar wel een aantal slordige spelfouten aan het eind :eek:

Hoe heet dat nummer op de achtergrond? :)

8. Skippie1982

Skippie1982 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kwa graphics vind ik het een mooi spel :) Tis alleen een wat simpele shooter ook jammer is dat alle duitsers elke keer weer respawnen

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Lol zag er droog uit ben geen fan van shakey cam maar was wel goede kwaliteit dit keer :). (alleen 1e glitch found, 2e, happend, maja ging om de glitches en die waren gek *) )

10. xbox360livespeler

xbox360livespeler Just a game

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem gehad was hem snel weer zat het online spelen

11. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    cod 3 is egt master:D ik speel heel vaak xbox live (sta ergens rond nummer 180 met beste medic:p)
    maar het single player uitspelen op veteran wil nog niet egt lukken

12. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    het is nu wel gelukt:)
    hebben jullie ook de laatste tijd op xbox live dat je somige levels helemaal niet tegenkomt?? dat heb ik bijvoorbeeld met verdun wat ik juist vet leul vind

13. XboxFreak36

XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

Leuk Bevonden:
    0
    de Grafix zijn wat minder maar de gameplay blijft altijd mooi van Call of Duty :)

14. Kingsterd

Kingsterd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de graphics niet echt lelijk ofzo. en zelfs heb ik nog geen HDTV. tis alleen dat de movements van de personen beter zijn dan bij cod2..

moet nog een HDTV hebben :p .. iemand nog 1 over ?

15. belletain

belletain Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik vond cod 3 echt een afknapper..

Ben helemaal gek geweest op cod 2, dus ik dacht cod 3 zal ook wel super zijn, misschien nog wel mooier!

Maar dat viel lelijk tegen, nadat ik alles had geprobeerd bij cod 3 om te kijken of er nog iets leuk aan was en toen ik niks vond, ben ik maar meteen weer terug gegaan naar cod 2.

De meeste mensen zijn het volgens mij met mij eens dat cod 3 niet echt een knaller is, want als je op de xbox live gaan spelen, kom je weinig mensen tegen. Bij cod 2 is het even druk gebleven.

De games die ik echte knallers vindt zijn; Gears of War, Overlord en Cod 2

The Darkness begint nu ook wel te komen.. Wel moeilijk richten voor als je net begint, maar het is te doen :)

16. Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt het volgens mij over de 360 versie ,maar wij praten hier over de oude xbox versie . |:-

Deel Deze Pagina