De HDTV thread [deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 3 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. super vinkie

    super vinkie Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit heeft te maken met het feit dat een plasma beeldscherm bestaat uit kleine gas gevulde cellen die niet zo maar kleiner kunnen worden gemaakt, daarom heeft bijna elke 42 inch plasma ook maar 1024 pixels in de breedte heeft. Aangezien LCD geperst vloeibaar kristal is kunnen de functionele elementen veel kleiner worden gemaakt waardoor de resoluties ook hoger kunnen. Het is dus een practische beperking van plasma die zorgt dat ze niet kleiner gaan dan 42 inch gaat.
     
  2. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar bij Plasma zijn de kleuren veel echter dan bij LCD.
     
  3. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Klopt.
     
  4. smokehaze

    smokehaze Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje wat is het verschil tussen 1080i en 1080p laat maar heb het al gevonden
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2007
  5. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Please lees eerst startpost;)Want daar staat het antwoord duidelijk in.De i is interlacted en p is progressieve.Voor meer info over interlacted en progressief bekijk de startpost please.
     
  6. DS 501

    DS 501 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nou zo'n 360-vga kabel, maar ik krijg geen geluid. ik heb gewoon dat rode en witte stekkertje in dat blokje en die zit dan in die jack-uitgang (ofzoiets). wat moet ik nou doen om geluid te krijgen? of kan dat alleen dan als ik zo'n sound surround set koop en dan in die optische aansluiting douw?
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je moet zo'n kabel erbij open voor het geluid.
    [​IMG]
     
  8. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog ff een klein vraagje over de Samsung LE27S71B. Ik lees op veel site's dat het geluid van de LE27S71B nogal slecht is. Maar hoe slecht is slecht? Ik game namelijk nu nog gewoon op me tv'tje waar 2 speakers aanvast zitten en ik vind het helemaal niet zo suuupperr slecht klinken. Zal ik dan ook al voldoening vinden in de speakers die op het LCD scherm zitten?

    Volgens mij vergelijken de meeste mensen de speakers van de LE27S71B met een of ander 7.1 surroundsetje ^^.

    Dus weet iemand de geluidsprestaties een beetje?

    Thx alvast \o/
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Vind het geluid van mijn LE32R71B redelijk.

    Ben ook verwend door het geluid van mijn vorige Philips Matchline Dolby Prologic tv.
    Die tv had een muziek-vermogen van meer dan 100W.
     
  10. DS 501

    DS 501 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    ja da kabeltje zit er al bij, nou ja, blokje dan. die hek dan in die jack aansluiting gedaan alleen ik krijg geen geluid, ik heb het al in 2 verschillende jack aansluitingen gedaan, in de koptelefoon maar dat doet het niet. met losse boxe doet hij het ook niet
     
  11. 2int3nze

    2int3nze New Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ik wil ook op hd spelen (net als iedereen natuurlijk) maar ben niet van plan om een duur tv te kopen. Ik heb wel gelezen dat er veel breedbeeld monitoren voor de pc ook heel dicht in de buurt komen van hd-ready en leek me dat dus een heel goed alternatief. Ik heb dus een beetje gezocht naar mooie monitoren en heb er 1 gevonden die niet al te gek duur was > http://accessories.euro.dell.com/sna/productdetail.aspx?c=nl&l=nl&s=dhs&cs=nldhs1&sku=78638 Nou was mijn vraag of ik hier wel mijn x360 op aan kan sluiten en zo ja wat ik hiervoor nodig heb. alvast bedankt :D

    edit: //

    ps: komt dit ding nog een beejte in de buurt van hd-ready eigenlijk?
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2007
  12. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik verwijs je even naar deze Lieve thread;

    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=87487

    :thumbs:
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ben er inmiddels al achter om welke type LCD het nu gaat.
    Achterop de LCD zit een witte sticker en daar vindt je de type nummer.
     
  14. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand?
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Flapperbol had problemen met zijn LE32N71B.
    Misschien moet je hem even een PM sturen en vragen als hij al een oplossing voor zijn probleem heeft.
     
  16. Jorden Ajax

    Jorden Ajax Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    We hebben de knoop uiteindelijk toch doorgehakt; in maart a.s. komt er (naar alle waarschijnlijkheid) toch een HDTV en daar ben ik als Xbox 360 bezitter zeer tevreden mee het gaat hierover de samsung: LE 32S71 is dit een goede keus? En kan ik hem beter in de winkelkopen (garanties e.d) of via het internet bestellen (prijs;goedkoper)?
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Alweer een Samsung :'-(

    Bij de onlineshop (goedkopen.nl en progress.nl) liggen de prijzen stukken lager dan in de normale winkel.
    Om de garantie hoef je je geen zorgen te maken want dit is perfect geregeld.

    Je belt naar Samsung en zij zorgen dat er een monteur langs komt.

    Veel XBWers hebben een Samsung S,R,N,M serie.
    Zelf heb ik een LE32R71B.
     
  18. DC Vogelaar

    DC Vogelaar Happy Hour

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Over garantie van Samsung is inderdaad niet te klagen, kHeb zelf 3 weken terug mezelf een kerstcadeautje gegeven, de LE32R32B en had toen last van brightpixels, heb na 3 dagen Samsung gebeld, is er een monteur langsgekomen en die die heeft ernaar gekeken. Eergister is een weer een monteur langsgekomen en die heeft er een nieuw beeldscherm ingezet, en ik had een probelemen. Verder vind ik Samsung TV's kwa uiterlijk gewoon het mooiste type TV
     
  19. smokehaze

    smokehaze Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    oke mister mod
     
  20. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand snel of sateliet of kabel beter beeld geeft?? ik dacht sateliet (we hebben kanaal digitaal) en heeft iemand cijfers hoeveel dit scheelt aan bandwith of hoe dit ook heet??

    o eigenlijk een beetje dom van me maar kanaal digitaal lijkt mij ckr beter dan analoge kabel:p
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina