Hallo, Ik heb vandaag een VGA Kabel gekocht. Ik probeerde de video aansluiting aan de VGA kabel te koppelen maar die passen niet!!!! Moet ik nu een verbindingsstukjes tussen (mannetje en een vrouwtje)? Dank je wel.
Ik weenie hoe je foto moet maken maar in ieder geval zijn de twee kabels uit de computer video aansluiting en de VGA hetzelfde en passsen ze niet in elkaar. foto maken kan ik maar niet op deze site zetten
Humm oke ik kom even met een paar voorbeelden, 1. Wil deze op deze doen? 2. Of wil je deze op deze doen? 3. Of deze op op deze doen? Want bij 1 heb je deze nodig, En bij 3 heb je deze nodig, Misschien heb je hier iets aan ?
links is VGA die vast zit aan een crt monitor Rechts is een vga kabel voor de xbox 360 maar niet die van microsoft (3de party dus) En je hebt nu dus een gender changer nodig. Die bij de officiele VGA kabel van microsoft zelf word meegeleverd. deze heb je dus nodig: Zie hieronder.
Mooier dan dat kan hij het echt niet laten zien. Jij hebt een vga kabel, als je op een computer monitor speelt dan is dat direct al goed. Waarschijnlijk heb jij een hd ready lcd tv, dan heeft de tv een hdmi aansluiting. Dus moet je even naar een computerzaak gaan om verloopstekkertje te halen voor de vga kabel zodat je hem op je hdmi aansluiting van de tv kunt aansluiten.
Wtf loop jij nou weer vaag te lullen man, waar haal je vandaan dat hij hem op een HDMI aansluiting wilt aansluiten. Hij heeft gewoon een PC monitor waar een male VGA kabel aanvastzit. Dus moet hij een Female Gender changer nodig (dus van male naar female). Dus geen HD ready tv of HDMI, beter lezen en geen conclusies trekken waardoor het alleen maar waziger word...
Thomas, je hoeft niet voor alles een nieuw topic te openen. Dit Xbox 360 subforum wordt elke dag overspoeld met posts en threads. Ik heb je de vorige keer al doorverwezen naar het VGA-kabels topic en daar moet je nu weer zijn. Ik wil je verzoeken om daar verder te gaan, quote desnoods de posts die je nodig hebt en kopieer die naar het VGA-topic. Deze gaat echter dicht.
Thomas wil je voortaan voordat je een nieuwe thread begint , eerst de zoekfunctie gebruiken. Alle thread die je tot nu toe gestart hebt , werden gesloten.