1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crackdown

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 21 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ik denk dat ik als ik hem koop en er zit een beta in ,de beta verkoop want ik heb geen xbox 1 gehad, en heb geen halo 1 of 2 gespeelt.
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2007
  2. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou ook even reageren op het feit dat iedereen de graphics van deze game erg negatief benaderen. Ik vind de visuele stijl erg tof! Zo heb ik ook een vogelperspectief screen gezien waarbij je in de verte bij nacht overal lichtjes zag en lichtversieringen van wolkenkrabbers!

    Dus qua sfeer zit het allemaal wel goed! Al mis ik in dit soort games meestal het gevoel dat je echt in een grote stad bent! Zo zijn er in Saints Row in het centrum altijd maar 12 auto's te tellen en 15 voetgangers bijv. erg nep!

    MAar over 10 jaar bij de volgende negt-gen zal dat veranderen! En mischien dat de niuewe GTA ons op dat punt gaat verassen? Wie weet.

    Maar het volgende heb ik gelezen over de game:

    De acties die je uitvoert in Crackdown zijn niet vergeten als je de hoek om rent. Barricadeer de boel met voertuigen en ga een paar straten verderop meer materiaal ophalen – bij terugkomst is je bouwwerk onveranderd.

    dit is echt zonder dat je het door hebt toch wel een grote aanwinst vergeleken met Siants Row of alle GTA's die er zijn!

    EN verders als laatste de stad is net zo groot als de wereld van Oblivion!

    Denk daar maar eens over na,,, en inderdaad ik hoop dat de wereld niet zo kaal word! Al kijk maar naar Crysis en je weet wat de opvolger van de xbox360 gaat doen! De toekomst van dit soort games ziet er super uit! EN binnen korte tijd kunnen we de eerste details van de nieuwe GTA ook verwachten!

    STASKO.:)
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2007
  3. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Waarom zou je in helikopters willen vliegen als je van gebouw naar gebouw kan springen?8)
     
  4. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeah, dan kan ik eindelijk mijn droom van een gigantische stapel auto's waarmaken 8) Dit wordt volgens mij toch wel een goed spel, maar ik denk dat de Halo 3 Beta voor de reputatie van het spel niet echt goed is, want iedereen denkt straks dat die erbij zit omdat het een slecht spel is en anders niemand het koopt :'-(
     
  5. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    daar zeg je wat... haha je hebt gelijk dit is veel leuker :D
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    xD of mensen op een gebouw kun gooien w/e of je auto er heen keile en dan over de stad scheuren met je auto als je een beetje kunt stunte maar`ja wel vet wordt deze game.

    Hopelijk als je nu met een auto op een rand van een gebouw staat en je staat op de moterkap valt ie wel naar onderen. (in Saint Row gedaan met een vriend met z`n 2`e op een motorkap staat springen maar de auto viel maar niet :confused:.)
     
  7. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk hoor springen op een auto 8) Denk dat ik SR toch maar ga regelen om te zorgen dat ik bezig blijf want nu krijg ik in één keer heel veel zin in een free roam spelletje :cool: Komt er trouwens een Special Edition of niet? :confused:
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij nog niet een LE of SE maar dat zou wel vet zijn eigenlijk alleen maar om die metalen hoesje xD.

    Volgende week of over 2 weeken een demo denk dat ik toch eerst Lost Planet haal :).
     
  9. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik laat denk ik Lost Planet even zitten. Het is een dure maand geweest.. en Lost Planet komt eigenlijk niet zo goed uit :9 Hoewel ik die game wel graag wil, wil ik Crackdown nog een kans geven. Ik heb deze game echt maar even kunnen spelen, en de controlls voelde toen ook erg vreemd wegens de ongebruikelijke moves die je kan uitvoeren.

    Ik heb deze topic niet veel beigehouden, maar het is dus mogenlijk om de hele Single Player coop te spelen? Zowel Splitscreen als Xbox Live? En is er ook een versus mode? Niet dat ik dat perse in deze game hoef te hebben als de coop zo uitgebreid is, maar is toch altijd leuk.

    /Edit

    Even wat shots gemaakt uit de trailer.

    [​IMG]

    [​IMG]

    De draw distance is erg indrukwekkend. In elk filmpje die ik heb gezien, kun je echt tot in de verte de auto's zien rijden. Ook het aantal mensen op de weg is erg indrukwekkend. Ook loopt alles heel erg vloeiend, en het beste.. ik zie geen pop-ups in de game. :D

    En dat ik combinatie met echt te vette gameplay. Er zullen niet heel veel mensen zijn die hiervan houden.. maar ik vind het persoonlijk echt vet.

    http://www.gametrailers.com/player.php?id=15831&type=wmv&pl=game

    En dit filmpje :D Damn i love it. Als de demo mij straks bevalt, dan haal ik deze game bij de launch. Alleen dan nog een coop maatje vinden voor over Live.. mocht coop over live te spelen zijn.
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2007
  10. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Halotrooper NL, Crackdown heeft alleen co-op over Live (of System Link). Niet splitscreen met z'n tweeen op 1 Xbox, helaas.

    Dit filmpje van een presentatie, http://www.msxbox-world.com/media/movies-360/X06-Crackdown.wmv
    geeft een mooi beeld van de game, duurt even om te downloaden, maar dan heb je ook wat.
     
  11. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom heb ik dan toch een splitscreen filmpje gezien?
     
  12. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik stream hem wel :cool:

    Ik ga hem nu kijken, duurt 23 minuten :D
     
  13. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Als ik de gameplay zo zie, word dit een topper. Je ziet auto's van (bijna) kilometers afstand. Die framerate is ook erg indrukwekkend, maar of dat zo blijft? Ik ga hem wel halen.
     
  14. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Die presentatie net gekeken, en ik wil deze game nu echt zelf spelen. Het grafishe punt maakt me echt niks meer uit. Deze game wordt top door de goede gameplay. Ik denk als straks mensen rustig de demo gespeeld hebben als die game uit is dat deze thread wel wat harder gaat lopen. :9 Er wordt echt teveel gekeken naar de graphics. Maar zo slecht is het niet eens, het heeft een apparte stijl. Ik vind het zelf wel een beetje somber kijken af en toe, maar dat is dan het enige puntje kritiek. Maar de draw distance is top, bijna tot geen popup, en de long world memory vindt ik ook wel relaxed. Dit vind ik belangrijker dan dat alles er gewoon goed uit ziet. Door dit speelt de game ook beter denk ik. Nu alleen op de demo wachten, en dan bepalen of deze game net zo goed is als ik op de filmpjes zie. :D
     
  15. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb hem op de gameplay gespeelt. Ik reed de eerste minuut in een auto, sprong eruit en kreeg meteen een archievement! Heheh^^
    Lijkt me wel leuke game :)
     
  16. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Is de map echt zo groot als oblivion? Maar verder ziet het er erg vet uit. Vooral dat springen ziet er erg cool uit:9
     
  17. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze?:
    http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=32463
    "Under the video it says "See both screens at once. co-op looks groovy." So i guess the two screens were just edited together to look like split-screen style."

    Things we know about Crackdown:

    * Game release: Feb 20, EU: Feb 23.
    * Marketplace single and online cooperative Demo: Jan 18.
    * If you preorder you WILL recieve a copy of the game that once placed into the 360 will allow you to have access to halo 3 BETA once it is released.
    * You are not limited to one area in coop(you could be miles appart)
    * You can chose your character: link For agents in detail(found by live jedi nite) Link
    * Your character becomes stronger, gains abilities and changes appearence as you progress.
    * The city is dotted with portal pads for instant shortcuts.
    * It's not cel shaded. Link
    * 10 square miles of landmass
    * 8 miles of freeway
    * The city’s tallest building would rival the Empire State Building at 364 meters tall
    * 175 unique prop models
    * 54 gang and civilian vehicles
    * 3 transformable Agency cars
    * 263 total destructible car-parts
    * 25,000 lines of dialogue
    * Over 100 licensed tracks
    * On the Agency billboards you'll be able to see all of your friends' latest achievements.
    * Each victory cleans up the streets; less drifting trash, discarded newspapers, and the like.
    * The game remembers where everything is, if you stack 5 vehicles, they will still be in that spot when you return from a mission.
    * You can take on the boss right from the beginning and end the game, but it's not advised!
    * When your driving gets to level 5, your guns on the agency car increase your firearms skill.
    * The Truck Cab gets NOS at level 5.
    * The Suv gets big suspension at level 5 which lets you jump high in the air and ride on walls.
    * Many Indoor environments have been confirmed.
    * You can switch between agents on one save file and retain the agents DNA.
    * You can send and recieve DNA with your friends so that for 5 minutes you can do what ever your friend can.
    * In coop you can travel inside the same car, or in seperate cars.
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2007
  18. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Hierbij kan je dus ook toevoegen dat als je in dezelfde auto zit.. de passagier niet kan schieten tijdens het rijden, wat op zich wel jammer is.
     
  19. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is niet waar, want in de presentatie zeiden ze dat het wel kon. Wat ik ook erg vet vind is dat de auto's van de agency morphen hoe jij bent, dus heb jij heel erg veel agillity dan worden ze makkelijker bestuurbaar en slippen ze minder erg, enz, echt vet!
     
  20. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ik vind het wel zonde dat je niet je character kan customizen, dat leek me wel vet..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina