1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 3 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Waarom vraagt je het dan ;)

    Bij Digitale Sat en Digitale Kabeltelevisie zijn er geen verschillen in beeldkwaliteit.

    De verschillen tussen Analoog TV en Digitaal TV zijn ook behoorlijk groot.
     
  2. charger

    charger Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    groen beeld op hd dvi-rgb

    hallo ik heb een conrac hd-tv en deze heeft een dvi aansluiting en ik heb een dvi-rgb adapter aangesloten en het knopje op hd gezet nu heb ik een groen beeld de rode en blauwe kleuren komen niet goed door iemand sugesties?mijn tv is een conrac optic 32
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dacht eerst aan het merk Conrad.

    Volgens de Speqs die ik voor heb liggen , heeft de Conrac een Component (Y/Pr/Pb - YuV) ingang.
    Hierop kan je de Xbox360 rechtstreeks aansluiten.

    [​IMG]
     
  4. ps3vs360

    ps3vs360 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek de allergoedkoopste HDTV, want ik heb weinig geld. Iemand nog een goede tip?
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
  6. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand de juiste instellingen voor een Samsung HDready Tv. De LS27S...dacht ik. Ik heb een beetje rond gekeken, maar kon ze niet vinden. Misschien heeft iemand een link voor me naar een ander forum ofzo? Alvast bedankt
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De TV-instel Thread.
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=84083
     
  8. charger

    charger Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens de Speqs die ik voor heb liggen , heeft de Conrac een Component (Y/Pr/Pb - YuV) ingang.
    Hierop kan je de Xbox360 rechtstreeks aansluiten.

    dank je wel:thumbs: :thumbs: maar kan ik het ook met de dvi ingang aansturen?ik baal dat het beeld groen is ik zou graag weten hoe ik dat kan veranderen
     
  9. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    waarom zou je dat willen?
     
  10. ps3vs360

    ps3vs360 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al een monitor, maar wil wel HD gamen. Ik twijvel nog tussen een 360 en ps3 moet ik eerlijk zeggen, die jappies hebben geen vga kabel gemaakt.

    Eerst een tv, ik heb toch nog geen tv - daarna koop ik wel wat om mee te spelen.
     
  11. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Om even terug te komen over die discussie over LCD en plasma een paar pagina's terug: ik heb zelf mijn LCD (Panasonic TX 32LX60) ingeruild voor een plasma (Panasonic 37PV60). Ik had namelijk veel last van ghosting bij voetbalspellen.

    Het enige nadeel van de plasma is dat hij een fractie minder scherp is bij het gamen in HD op mijn 360. De resolutie ligt namelijk iets lager: 1024 ipv 1366 horizontale beeldlijnen. Het blijft echter ontegenzeggelijk HD en nog steeds heel scherp.

    Voor het overige is de plasma gewoon superieur aan de LCD. Mooiere en natuurlijkere kleuren en geen ghosting. En als je TV of DVD's gaat kijken is het verschil helemaal schrikbarend.
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2007
  12. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje over een andere console in combinatie met mijn HDTV. Vroeger speelde ik altijd op mijn oude JVC breedbeeld met een advanced scart cable op de ps2. Dit zag er netjes uit, in ieder geval veel beter dan die standaard kabel die je bij je ps2 kreeg. Maar als ik hem nu aansluit op mijn HDtv met diezelfde kabel dan ziet het er niet uit. Is er iets wat ik hiertegen kan doen? Het is veels te scherp nu en teveel kartels.
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat wil je nu maximaal aan een HDTV uitgeven !!!

    Zelfde problemen zijn er met de Xbox , Xbox360 en Wii.

    Gamen via Composiet , RGB of S-Video zorgt alleen maar voor frustraties.

    Heb wel gelezen dat veel PS2ers zijn overgestapt op een componentkabel.
     
  14. ps3vs360

    ps3vs360 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil maximaal het minimum betalen dat mij laat genieten van HD gamen. Zijn er geen goedkope duitse of koreaanse hdtv merken beschikbaar?

    Ik heb nu een dell 1703fp ultrasharp scherm. 400 euro's betalen voor een spelcomputer moet er wel goed uit zien, dat zie ik nu niet direct gebeuren hiermee.
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Voor € 500 kan je heerlijk gamen op een 26inch HDready van Samsung (LE26R71B).
    Met deze LCD kan je meteen een aantal jaren verder want alles zit erop (VGA , Component en HDMI).
     
  16. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Melbuuln.

    Als ik op tweakers kijk is de LE26R71B toch echt 650 euro. Kijk ik nu verkeerd of heb je een typfout gemaakt?

    http://tweakers.net/pricewatch/137179/Samsung-LE26R71B-(26-inch)-prijzen.html

    Als je een typfout hebt gemaakt, en er toch een 26'' Samsung LCD tv is heb ik een vraagje: Wat is het verschil tussen de 26'' en de 27''. Want het is toch alweer een prijsverschil van 70 euro.
     
  17. ps3vs360

    ps3vs360 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt goed en de prijs is zeker redelijk. Waar kan je 'm halen? 400 euro zou mooier zijn, kan je m afdingen?
     
  18. ps3vs360

    ps3vs360 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Het verschil is volgens mij 1 inch, 2.5 cm groter. Idd 650 euro, 500 zou heel mooi zijn voor deze.

    Hier heb je een 23 inch.

    http://www.modern.nl/winkel/product...levisie SAMSUNG LE 23R71BX BB LCD #position
     
  19. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Mhhh.. Ik vind het eigelijk wel raar, al die prijsverschillen. Ben ik nou gek, of kosten de iets kleinere Samsung modellen meer geld dan de 27'' LE27S71?

    Kan iemand mij uitleggen waar die prijsverschillen vandaan komen? Want 1'' boeit niet zoveel vind ik.
     
  20. ps3vs360

    ps3vs360 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    IK heb ook geen flauw idee, ben oo pas komen kijken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina