D.I.E. Dutch Infantry Elite

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door valium nl, 7 jan 2007.

1. valium nl

valium nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dutch Infantry Elite

Wij zijn een nieuwe clan , we spelen voornamelijk RB6 Vegas maar ook GoW
    en eventueel willen we wel PDZ afstoffen ...hier doen we echter geen wars mee omdat t al zeker een paar maanden geleden is sinds we dat voor t laatst gespeeld hebben.

Onze Clan leden zijn:

*Valium nl
    *Kiki nl
    *MrDani
    *Bastic
    *RA6688
    *DutchShooter
    *Ifrah
    *Coldplayerrr
    *Ryan5324
    *Suriprof

Je kan onze site bekijken op:
    D.I.E

Tot zover onze reclame _0/

2. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Veel suc6 met julie clan en zie je wel op live:thumbs:

3. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuke afkorting :) Moet je zeker zonder punten en zo als clantag doen ;)

PS: Gaan jullie ook Huxley doen? Ik zag nl wat staan op jullie forum.

4. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker leuke afkorting moet je je eigen naam erachter zetten in je gamercard:p en dan daarachter weer Die :D

Bijvoorbeeld:

Die valium nl Die --> zit wel humor in vind ik. :) naja suc6 met jullie clan.

(en mocht DoS weer allemaal werkende xboxen hebben (2 kappotte) dan willen we wel een war met GoW naja dat komt nog wel ^^)

5. valium nl

valium nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dankje,..we gebruiken hem al als prefix met RB6. en dalijk met huxley word het helemaal belangrijk om clans te hebben natuurlijk :D
    Ik kan echt niet wachten op huxley ,..
    Als dat spel uitkomt neem ik een week vrij en koop ik 100 blikjes redbull om maar niet te hoeven slapen hahaha...

En DoS mensen..
    Wat doen jullie met die dingen hahah mijn xbox staat bijna elke dag 6 uur te draaien vanaf t begin en is (nog) niet verrot haha ..

Laatst bewerkt: 7 jan 2007
  6. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    MIjne is ook nog niet gecrashed. (nog niet klop af klop af :D) Maar wij zijn niet de enige hoor. Ik krijg tegenwoordig elke 2 weken wel een message dat iemand zijn xbox kappot is :confused:

7. dutchspartans

dutchspartans Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey wij DSS zouden jullie willen uitdagen voor een clanmatch in Gears of War als je willen.
    www.dutchspartans.nl (nog underconstruction) maar je kan daar onze tijdelijke site vinden. Hoop nog van jullie tehoren

Dutchspartans

8. valium nl

valium nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,..ik zal t met de clan overleggen,..zelf ben ik gears eenbeetje zat aan t worden,..heb je geen RB6 vegas? daar wil ik weleens tegen een nederlandse clan mee spelen :D

9. dutchspartans

dutchspartans Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry maar 1 of 2 persoennen hebben rb6 Vegas.Maar iederene heeft wel GoW dus vandaar.Tevens als jullie door willen gaan wordt dit onze eerste clanmatch:D Hoor het nog wel van jullie

10. valium nl

valium nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal t voorstellen,..ikzelf ben helemaal uitgekeken op gears en verslaafd aan RB6,..Maar ik heb wel andere clanleden die nog wel GoW spelen ik vraag t hen wel. voorlopig moeten we nog eerst een match tegen e-squad maar vandaag kondenn mijn 2 sterspelers niet.

Deel Deze Pagina