op normal levels een uurtje .... wahahahaha zker niet jongen ! (nl. zo'n anderhalf tot 2 uur) The betweterer .... (tromgeroffel) mzzl Munch and Abe
Een uurtje.... Dan ben je echt een supergamer. (lees verhaal van Abe&Munch ) Soms was ik beetje verdwaald, was ik alleen al een half uur aan het zoeken, alles half uitgestorven en ik maar zoeken. Whahhahah, jah. Daar heb ik mij welles aan geirriteerd
Ik zit nu in level 6 (volgens mij), in ieder geval die level waar je voor het eerst al die kleine griezels op je af krijgt. Ik zit vast bij die brug, die is half kapot en ik moet erover heen (verder is geen uitweg) en hij gaat maar de hele tijd aan en uit, dus niet genoeg tijd om erover heen te lopen, springen en lopen heb ik ook al (te) vaak geprobeerd maar lukt me ook niet Wie kan mij helpen!?
die moet in games help (ooooooooooooooh ! ) enne ja dan moet je rond lopen denk ik, maar leg effe uit waar je precies zit, ben dat level een beetje vergeten ..... enne the flood is irritant, ik stel voor: we richtten een actiegroep op: "anti-flood-xboxworld-bikkels" pleesse Bungie, Halo 2 géén flood: they suck (behoorlijk irri en erg vervelend ) mzzl Munch and Abe
Die brug werkt, zoals je zelf zegt niet. Als het goed is is er nog zo'n soort brug. Aan het begin ervan kun je iets activeren waardoor de brug er komt en je eroverheen kunt lopen. Ik geloof dat je dan het level hebt gehaald. Ik zit nu in level 7 en ik vind het echt kut, damn wat suckt dit level. En de lengte van een level vershilt. Ik deed level 5 en 6 is anderhalf uur. Over level 2 en 3 deed ik dan weer veel langer.
ook op heroic uitgespeeld en de laatste level met die warthog is wreed. in het begin zat ik echt op het puntje van m'n stoel. maarre ik ben nou legendary aan het doen en ben nou halverwege lvl.2 de eerste helft van lvl2 is echt niet te doen vooral wanneer je op zo'n evac dropship zit te wachten. er zaten zo'n 5 tot 6 elites achter me aan (en de Library lvl staat helemaal onderin m'n favorieten halo lvls:r )
level 3 staat bij mij boven aan! Die is echt lachuh, vooral omdat er nog geen flood is(die gasten had ik nooit verwacht totdat ik voor het ewerst over ze had gehoord)
the flood = walgelijk de eerste keer dat ik ze tegenkwam was in zo'n kamer. ze kwamen als vliegende paddestoelen op me af. ik dacht pffff lekker dangerous en toen ik me omdraaide zag ik zo'n lelijk ze waren met z'n velen. ik schrok wel effe, ik speelde nml rond 11:40.
the flood is juist cool. Net als je gewend raakt aan de covenant komen ze erbij. Dat maakt het leuker en komen er betere veldslagen. Ik vind alleen wel dat het spel te snel gaat ik bedoel soms vlieg je door die levels heen alsof het niks is.
je moet die kleine plasnma pistool en de plasma rifle nemen, dan wacht je op een afstandje tot ze komen, en dan schiet je eerst zo'n opgeladen kogel naar een elite (dan is z'n schild weg) en daarna schiet je met de plasma rifle. zo ga je ook te werk bij die gastjes met de schilden. ©® by mirik
nej level 6 is mooi, was echt spannend, met die movie van wat die soldaat had meegemaakt, maar level 7 die is ruk ja
Als ik er nou voor de tweede x doorloop zijn sommige lvls wel kort jah. De eerste x ging ik iig volgens mij alleen vlot door leveltje of twee. De rest had ik 1,5 uur voor nodig, ong. Begin oud te worden