[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 dec 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

  1. 1

    40,1%
  2. 2

    13,0%
  3. 3

    4,0%
  4. 4

    1,9%
  5. 5

    0,3%
  6. 6 of meer

    2,2%
  7. geen

    38,6%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    in de vakantie staat hij bij mij soms dag en nacht aan en dan loop ie welles vast maar das normaal
     
  2. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    das niet normaal hoor :/
     
  3. heijting

    heijting Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    nee he, de xbox hoort het gewoon te doen voor een langere tijd. allemaal bullshit
     
  4. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    je zit op een lanparty en opeens valt ie uit. Nou de 360 is ook gewoon gemaakt voor lanparty's dus dit slaat helemaal nergens op
     
  5. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    o dus als ie wlles vastloopt dat is erg?
     
  6. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    GOHHHH DAT MEEN JE NIET. Tuurlijk mag dat niet :/. Microsoft hoort gewoon een goede xbox360 te maken en verder niets
     
  7. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    o dus nu moet ik dus ook gaan bellen omdat ie eens in de week of maand een keertje vastloopt als die 12 uur heeeft aangestaan of langer
     
  8. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Kijk het wordt steeds erger en erger. Zometeen heb je (misschien) rode lampjes maare ik heb een vraag: De xbox360 die mensen net hebben, is die ook stiller en koeler dan de xbox360 van de eerste lancering
     
  9. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    zo is het wel bij mij begonnen, en heb de xbox sinds de launch date
    2 maand geleden is hij hier mee begonnen, crashen en dergelijke
    en morgen gaat hij bij mij met ups weg want heb ook de lampjes gekregen
     
  10. pimmelmees

    pimmelmees Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    jippie krijgt net bericht binnen dat mijn xbox tussen 2 tot 5 werkdagen wordt afgegleverd. is de 27ste opgehaald dus dat is redelijk snel lijkt mij
     
  11. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof er niet in als jij 12 uur achterelkaar in de warmte zonder drinke en ete staat te werke denk ik ook nie dat je het volhoudt


    die van mij is uit maart trouwens

    maar ik zie het vanzelf wel
     
  12. heijting

    heijting Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    dat slaat helemaal nergens op. z'n apparaat hoor het gewoon te doen mijn pc staat soms ook de hele dag aan en loopt tog ook niet vast. het wordt gewoon een nieuwe hammer. eerst bleef die van mij ook af en toe vastlopen bij fifa. daarna blijft ie 2 keer vastlopen en daarna: RING OF DEATH
     
  13. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    MFR Date : 2005-11-23
    Error code : geen
    Signaal RoF : 1,3,4 (0102)
    Probleem omschrijving :
    Tijdens het kijken van opgenomen televisie in media center, een harde piep en een freeze. Daarna bij opnieuw opstarten een harde piep met eerste beeldje (frame) van opstartscherm, óf meteen de 3 rode lampjes.

    Had dit topic steeds weten te vermijden... tot vandaag. Het suckt.
     
  14. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Die heeft na een tijd meer en meer af. Dus bellen als die vastloopt !
     
  15. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wacht wel lekker af


    want de meeste vastloper zijn online toen was ik wat aan het downloaden en of ik krijg het als ik ik een lobby zit en een gamercard bekijk en het spel gaat laden
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2007
  16. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Geen idee waar ik dit moest plaatsen en ook geen zin om een nieuw topic te maken maar mijn 360 heeft zowaar een test doorstaan:
    Ik wilde ff een potje CoD2 gaan spelen dus ik doe die disc erin, hoor wat raars maar verder niks bijzonders, maar hij leesde dus mijn disc niet (geeneens een menutje van disc unreadable ofzo). Ik dus nog een keer proberen en hij leest nog steeds niets.
    GIng ik dus beter kijken en toen bleek dat mn Pes6 er nog in zat. Ik had dus 2 discs tegelijk in mn 360 zitten amar nu het wonderlijke! Er is niets beschadigt, mn discs niet en ook mn 360 niet. Mooi toch...



    * wilde het gewoon ff kwijt*..........
     
  17. Morninglight

    Morninglight RB6

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker |:-

    oa rainbow six vegas staat er ook om bekend de 360 weleens te laten hangen... soms dagen niet, soms 3x per avond.
     
  18. Vendoefel

    Vendoefel Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    2 de BOX na 6 maanden dood

    Zaterdag avond na een 3-tal uurtjes op away gestaan te hebben wou ik weer een lekker potje GOW spelen.
    De 3 eerste potjes gingen goed maar toen
    * vastloper op scherm kasje blijft trillen (k dacht kan wel nog wel eens gebeuren)
    * 2 de maal 4 minuten gow online bezig vastgelopen met freezebeeld en rechthoekjes
    * 3 de poging enkele GOW single player als test na 5 minuten zwart scherm en hangt vast
    * 4 de keer ander spel RBS vegas singleplayer "PATS" weeral miserie vastloper.
    Dit gebeurde allemaal in de nacht van zaterdag op zondag.
    Dan maar de xbox laten afkoelen en hopen dat hij het zondagmiddag terug zou doen.

    *zondagmiddag : 1 ste. poging al fataal na 4 minuten GOW
    2 de maal weer ne freezebeeld en zo verder en verder

    Dus conclusie / XBOX is dood
    Zondagnamiddag MS gebeld heel de zaak geregistreerd, de mail met sticker word u doorgemaild word verteld.
    Na het lezen van alle posts van deze topic blijkt dat UPS ooit aan de deur staat zonder dat de stickers je zijn toegemaild.
    Op zich gaan probleem als je dan thuisbent.
    Dus waar moet ik mijn eigen aan verwachten (stickers via mail en UPS zelf bellen of UPS aan de deur als ik niet thuis ben.)
    Wat moet je dan doen (zelf bellen naar UPS als je de sticker hebt per mail of komen ze dan zelf langs?
    Ook merk je duidelijk dat er verschillende verhalen verteld worden door MS ivm. het versturen van je console.
    Hopend op het beste voor mij !!!!
    Dit is mijn 2 de box die verstuurd moet worden en toen heb ik 24 werkdagen moeten wachten en net nu dat er morgen Update komt en nieuwe mappen van Gears of War. DAT DOET PIJN en hard
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2007
  19. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Jah volgens mij is r6 ook een dik gare game. Hij heeft wel bij meerdere haperingen. Dus dat is gewoon een hele dikke gare game. Dus rik, maybe krijg je gewoon weer je oude xbox360 terug gestuurt ;)
     
  20. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb nu te horen gekregen dat ik een nieuwe xbox 360 krijg,en kijk of die goed is .. zoja dan mag ik me oude terug sturen.
    Maar als ik nou die oude hou en na een tijdje zeg dat i weer stuk is , en ik stuur die oude op .. zou dat gaan lukken:9?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina