[XOne] Xbox Live! Credit Card

Discussie in 'Games' gestart door xbox1, 6 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    neej hor, normaal niet :D als ik een baantje heb dan heb ik toch altijd geld zat, maar nu ik geen baantje heb moet ik kiezen, en ik kies voor xbox :D (ik zoek nog steeds werk)

2. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    OMG check die sig :r

3. Raptor

Raptor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Koop je toch gewoon een nieuwe starterkit? :confused:

Maar die bedragen die jij daar noemt zijn alles behalve officieel. Ik verwacht eerder dat MS voor het tweede jaar weer €59 gaat vragen. Anders zullen er toch heel wat mensen zijn die een nieuwe starters pakket zullen aanschaffen. Zo bellangrijk is je GamerTag en FriendsList toch ook weer niet?

Alle downloads van Microsoft zelf (voor MechAssault bijvoorbeeld en in de toekomst voor Midtown Maddnes 3 ) zullen gratis zijn. Andere developers kiezen er zelf voor om er wel of geen geld voor te vragen. Digital Extremes (De makers van Unreal Campionship) hebben gezegd dat ook hun downloads gratis zullen zijn.

Aldus James Schmalz van Digital Extremes.

Bij Splinter Cell zal alleen de eerste missie die te downloaden is gratis zijn. Bij de volgende zal een bepaald bedrag neergelegd moeten worden.

Nogmaal, de developers van de game bepalen zelf of ze geld vragen voor de XBL dowloads vragen.

Microsoft zal misschien zogenaamde pre-paid kaarten uitgeven. Dit werkt net als met je bel tegoed van je mobiel. Je koopt als het ware een nieuwe subscription code die voor een bepaalde tijd geldig is.

Overigens weet ik niet hoe dit verder in zijn werking gaat. Maar Microsoft is inderdaad naar alternatieven aan het zoeken.

Verwacht wel dat je in het begin nog gewoon een credit card nodig hebt. (Die van je ouders misschien?)

Just ask. :)

4. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    DAmn dat zijn pas antwoorden.

Alleen van die nieuwe starterskit kopen dat kan dus niet. Het staat inmiddels ergens in deze 6 pagina's maar op de 1 of andere manier wil/kan dat niet. Iets met het serialnumber van je xbox ofzo.

nogmaals thanx again......

5. Hi...

Hi... Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel REET niet REED :p

6. Raptor

Raptor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is mogelijk om op één Xbox meerdere accounts te hebben. Zo kunnen jij en je broer bijvoorbeeld allebij een communicator gebruiken en hebben jullie allebij een apparte GamerTag.

Als je één StarterKit hebt maar met meer personen op één Xbox het XBL netwerk opgaat zullen deze FlamingoGuest1 en FlamingoGuest2 etc. genoemd worden. (Dit was ook te zien op Gamekings vannanvond tijdens de MechAssault match die ze lieten zien). Deze zogenaamde Guests kunnen geen Communicator gebruiken. Tenzij je gaat knustselen natuurlijk en een tweede monteert via de originele koptelefoon. Maar dat is niet voor iedereen weggelegd en speelt niet al te comfortabel.

Anyway, het lijkt me verdomd moeilijk voor Microsoft om na te gaan of jouw nieuwe starkit een extra GamerTag is voor je broer (of who ever), óf een nieuw abbonement voor jezelf zodat je nogmaals €59 betaald in plaats van hun maandelijks bedrag. Bijde komen namelijk van dezelfde Xbox en dus serial-nummer.

Ik denk dus dat het tweede jaar Xbox Live gewoon weer net zoveel gaat kosten als de starterkit.

Laatst bewerkt: 23 dec 2002
  7. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    hoezo, check die sig? :p

8. Said

Said Green Mana crew

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net een email gestuurd en dit kreeg ik terug:
    Hello,
    Thanks for contacting the Xbox Customer Care Team with your query.

Thanks for the feedback with regards to credit cards. We will pass it on to the powers that
    be within Microsoft and hopefully they will do something about it.
    If you require further assistance please do not hesitate to contact us.
    Regards,
    Xbox Customer Care Team

Als je op 14 maart een cc nodig hebt dan mogen ze van mij die live shit in hun kont douwen...
    Neem ik wel xbconnect...

9. lennart-x

lennart-x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

10. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    wat heb je aan xbconnect, dan heb je geen voice communicating, ken je niet zo goed online gamen op je pc, mij gaat het juist om dat voice communicating...

11. Raptor

Raptor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als Microsoft vind dat te veel mensen dit doen, en daardoor minder Xbox Live kits verkopen, zullen ze waarschijnlijk overgaan op andere mogelijkheden.

12. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    We zullen het wel zien jongens.

ik wacht gewoon rustig af.

en als is het MET cc dan neem ik een jaar ABBO en dan kap ik er gewoon mee.

13. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    uhmm...voor zover ik op dit moment weet, moet je ook ALS JE HET STARTERSPAKKET KOOPT een CC nummer invoeren, dus dan heb je zowiezo pech.

Nogmaals, ik weet het niet zeker, maar voor 90% wel

14. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    ja das in amerika zo....

15. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Re: CC

Wat is die mail van microsoft dan ga ik ook is ff un mailtje sturen hoe meer mail ze krijgen gaan ze misgien tog nog over f*ck die cc anders kan ik niet online]:- ]:-

16. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: CC

Beetje heeeeeeeeeeele late reactie van muh kuttttttt

17. Raptor

Raptor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tot nu toe moet je ook in Europa je credit card info invoeren (In Engeland, Frankrijk en Duitsland). Dus verwacht maar dat dit in Nederland ook zo zal zijn.

18. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Even een algemeen bericht tussendoor:

Mensen probeer, voor de duidelijkheid naar andere forumlezers toe, normaal en fatsoenlijk nederlands te gebruiken!!

On-topic:

Voordat iedereen zich druk gaat maken over wel/geen CC, laten we eerst afwachten wat MS van plan is om te doen.
    MS heeft nog geen duidelijk bericht afgegeven hierover, klagen kunnen we pas als ze het wel doen.

19. Raptor

Raptor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou Microsoft een alternatief voor de credit card gaan zoeken als we er toch niet over klagen? Als we wachten tot 14 maart en er dan achterkomen dat je inderdaad een cc nodig hebt kan je wel gaan klagen, maar dan moeten veel mensen nóg langer wachten voordat er andere oplossingen zijn gevonden.

Dus, ga maar lekker klagen allemaal, mail ze helemaal plat, en bel ze zoveel als je kunt. Ze kunnen beter van te voren al weten dat de verkoop van Xbox Live in Nederland, en andere landen waar de cc niet zo populair is, tegen zal gaan vallen als er niet iets aan gedaan word. Dan zijn ze in ieder geval op de hoogte.

20. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    MS is niet op het achterhoofd gevallen, nederland is namelijk niet het enige land in europa met dat probleem.
    Ik zeg ook niet dat niemand mag klagen, ik heb ook een petitie getekend tegen het CC gebruik, omdat het zeker is dat als MS dit doorzet Xbox-live gedoemd is te mislukken in europa.

Gewoon mailen en klagen is natuurlijk nooit weg, maar als je nu de topic doorleest zie je dat het niet meer gaat over gamen maar over CC gebruik.
    Mensen, stuur een NETTE mail naar MS en leg daar je standpunt in uit, als je gelijk met scheldwoorden gaat beginnen weet je zeker dat de mail richting prullenbak gaat, zet de mensen daar aan het denken, en voorkom onnodige stress voor jezelf.

Zo kijk ik er tegenaan, natuurlijk heeft iedereen een andere mening, maar ik vind dat je als gamers een front moet vormen om het voor iedereen bereikbaar te maken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina