Halo off the map!?

Discussie in 'Algemeen' gestart door macouno, 27 dec 2002.

1. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg dit is geen nieuw nieuws maar ik vond er in een search helemaal niks over op het forum.

Ik downloadde pas een paar filmpjes (sorry weet niet meer waar vandaan) waarin een paar peoplez buiten de maps van halo wisten te komen. BG en Sidewinder dan.

Enne gisteren is het ons ook gelukt in sidewinder.... Aan de "bauwe" kant kan je rechts naar boven met een tank (daar waar je een rocket launcher vind) parkeer de tank achteruit schuin tegen de wand aan voor de opening waar je de teleporter in vind... dan met een ghost omhoog en met een mini aanloopje over de tank heen... en woops... je zit op het witte niks buiten de map... leuk hoor ;)

is het iemand anders al op een andere manier gelukt? en hoe dan?

2. Realm - x

Realm - x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nog niet geprobeerd o.o *pakt zonnebril* :D

3. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    In dat level waar je voor het eerst de flood tegen komt, wordt je gedropt door zo'n vliegtuig. Spring via een steen die bij de neus van het vliegtuig te vinden is op het vliegtuig zelf en de vliegtuig zal na een tijdje opstijgen. Voordat het vliegtuig hard begint weg te vliegen moet je na de rand van het level springen en je komt buiten het level.

4. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Er hebben wel plaatjes van lui die met z'n 5en en een warthog buiten de map waren gekomen op het forum gestaan.

5. Frank

Frank Gelegenheidsposter

Leuk Bevonden:
    0
    Bij BloodGulch kan je bij 2 plekken met je ghost boven t level komen. Alleen die 2e is me nog niet gelukt. Is vooral lache als je online gaat! :+ Ze weten dan echt niet meer waar je bent! :D
    Alleen ik moest t wel onwijs vaak proberen voordat t lukte...

6. Frank

Frank Gelegenheidsposter

Leuk Bevonden:
    0
    En bij sidewinder is t ook wel lache om met zn 2n een race te houden daar boven om t level heen :cool:

7. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    waar moet je dan omhoog:confused:

8. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de rocket launcher het dichtst bij de blauwe basis een tank neerzetten en dan met een ghost eropkomen
    Je kan er ook met een paar rocket jumps op komen

Waar kan je er dan bij Blood Gulch op???

9. Frank

Frank Gelegenheidsposter

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had bij kazaa een filmpie gezien. "Blood Gulch fun" was t dacht ik. Dat is bij die soortemet van stenen toren waar je al een groot stuk omhoog kan tot het steeds smaller wordt, en vanaf daar weer verder omhoog. Die ander zit bij die andere bunker dr achter en die lukt me bijna. Kep t alleen een tijd niet meer gedaan omdat ik halo heb uitgeleend.... Als die 2e je lukt is dat wel de beste plek!

10. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    registreren

Zo zijn er meer fouten in het spel. Je kunt eigen daar ook voor registreren je krijgt dan ook allerlei updates. Op www.bigmistakes.net zijn meer van dat soort dingen. (als de site nog bestaat:confused: )

Deel Deze Pagina