1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 dec 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

  1. 1

    40,1%
  2. 2

    13,0%
  3. 3

    4,0%
  4. 4

    1,9%
  5. 5

    0,3%
  6. 6 of meer

    2,2%
  7. geen

    38,6%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeNmAn!

    DeNmAn! KeEp It ReAl !

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    MFR Date : 2005-10-31
    Error code : Werd niet weergegeven. :mad:
    Signaal RoF :Alle kwadranten knipperden rood :mad:
    Probleem omschrijving :
    Het begon tijdens het spelen van BFMC, liep ineens vast.
    Daarna opnieuw opstarten en liep hij vast in het menu, daarna liep ie vast
    tijdens het opstarten. en nu start hij niet eens op en krijg ik de 4 knipperende kwadranten.

    de volgende wordt mijn 4e xbox 360. zouden ze nu eindelijk de problemen opgelost hebben? :mad:
     
  2. berrens

    berrens Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag mijn xbox weer terug gekregen (verzonden op 27/12 en op 28/12 in DE). Geen splinter nieuwe terug gekregen (mfr 2005-12-9, vorige was 2005-10-2:cool:, echter hij maakt minder lawaai, cod3 draait vlekkeloos (liep zeer regelmatig vast) en mijn eigen harde schrijf weer terug! Persoonlijk denk ik dat het hele binnenwerk is vernieuwd (board en disc drive), want het geluid is behoorlijk minder.
     
  3. Daimler Freak

    Daimler Freak Active Member

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Ik houd dit topic al een tijd bij en begin echt het ergste te vrezen. Mijn Xbox 360 heeft een MFR van 2006-03-01. (volgens mij 3 januari 2006)
    Ik heb een 3tal dingen die ik even kwijt wou:
    Ik vind de Xbox 360 soms behoorlijk lawaaiig. Bij een DVD valt het erg mee, maar met een spel is het soms hinderlijk (ik heb volgens mij de Samsung)
    Mijn Test Drive Unlimited schijf is behoorlijk bekrast, wordt niet bewogen, maar is tevens de enigste schijf die bekrast is.
    Heel soms (1 keer per maand ofzo, laatste keer kan ik me niet eens herinneren) slaat hij vast.

    Is dit alles reden tot zorgen, of kan ik met een gerust hard de komende jaren toch nog vooruit. Ik vind het een fantastisch apparaat en de ene keer dat hij vastslaat hoef ik hem alleen opnieuw op te starten en hij gaat als de brandweer maar ik wil niet dat hij net buiten de garantie kapot gaat, zeker gezien de MFR.

    Alvast bedankt.
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2007
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat die een herrie maakt is normaal, blaze etc.
    Heb je je disc erin laten zitten toen je je 360 uitzette of haal je hem er elke keer heel netjes uit na het spelen? Het wordt afwachten of die het blijft trekken, laat alleen nooit je discs in je 360 zetten, vinden ze niet leuk :)
     
  5. Daimler Freak

    Daimler Freak Active Member

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Meestal haal ik de disc eruit. Wel zorg ik als ik de netwerkkabel in de xbox stop dat er geen disc in zit. (hij staat dan zelfs uit). Dit omdat ik hem dan ook naar voren moet halen.
     
  6. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Gvd wat een kut service.

    Ik bel ze op omdat mijn 360 krassen maakt op games en slecht leest. Hij ligt en op een vaste ondergrond.
    Dus ik bel net de klantenservice. Vertel mijn verhaal zegt die zo. Ja we krijgen hier erg veel klachten over. Dus ik zeg zo ja slechte zaak. Zegt die zo ja we hebben hier onderzoek naar gedaan en wat bleek in 100 % van de gevallen komt het door trillingen bij de lichtste trilling heb je er al last van. En ons beleid is zo dat we er niks mee mogen doen. Kortom ze hebben een instabiel kut apperaat gemaakt en jij bent de lul vieze flikkers zegt die zo ja misschien een cleanning disc proberen. Ik zeg heb ik al lang gedaan, Hij weer ja sorry dan kan ik er ook niks mee en hij hangt op. Ikzo wtf.
     
  7. remcop

    remcop Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand wel een oplossing gevonden voor dit probleem?Mijn 360 maakt ook hele fijne ronde krassen over mn dvds.Tot nu toe doen ze het nog maar ik vrees t ergste.Ik heb wel backups maar die wil ik ook niet vernaaien eerlijk gezegt.En mn omgebouwde xbox nemen ze zowiezo niet meer terug of wel?Moet ik hem dan weer terug laten flashen?Hope lijk is de garantie nog intact.Pffff schijt zooi.Kan iemand me helpen.Ik heb trouwens een vrij stille samsung is dit de beste drive?
     
  8. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem hebt omgebouwd heb je geen garantie, dus pech voor jou :+
     
  9. remcop

    remcop Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    De zegel is niet doorbroken werd verteld
    En krijg je eigenlijk wel garantie op een 360 die krassen maakt grapjas?
     
  10. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Een omgebouwde 360 en het zegel is niet doorbroken?
    Humm, raar.

    Maar natuurlijk heb je garantie op een Xbox 360 die krassen maakt.
     
  11. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar niet als die is omgebouwd...........en terecht.
     
  12. remcop

    remcop Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Geven ze eigenlijk wel garantie aan een krassen makende 360?
    En mn garantiezegel is nog intact werd gezegt grapjas
     
  13. remcop

    remcop Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat doen ze met speciaal gereedschap dan blijft de zegel intact
     
  14. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoe weet jij dat het zegel niet doorbroken is?
    Er zitten meerderen op je 360 als ik het goed heb.

    Als je je 360 open maakt dan ben je meteen je garantie kwijt, en dat geld ook voor ombouwen.
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    /Mod Ik wil hier niets meer lezen over ombouwen, flashen en backups.
    Zoals jullie allemaal weten is dat hier niet toegestaan.
     
  16. remcop

    remcop Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik wist dit nog niet sorry hoor.Ik dacht dat backups van je eigen games maken legaal was.Zo ben ik geinformeerd ben dan ook een leek in de xbox 360 hardware wereld.Excuus
     
  17. berrens

    berrens Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag mijn 2e xbox ontvangen. Weet iemand of ik deze weer opnieuw moet registreren. Ik hoor graag van jullie.
     
  18. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    een keer in de zoveel tijd en dan tijdens een spel waar ie mischien moeite voor moet doen is ok maar zoals met cod3 of zelfs vastlopers in dashboard vind ik toch echt onnaceptable, krijg er laatste tijd steeds meer last van die vastlopers, dit is al m'n 2e 360, begin toch af en toe te twijfelen aan de kwaliteit van die 360....stelt me teleur
     
  19. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt geen garantie op een krassend makende 360 lees mijn bericht een pagina terug maar slaat echt helemaal nergens op. Ze zeggen gewoon dat het jou schuld is. Dus ik zal hem wel moeten om laten bouwen omdat hun hem niet willen vervangen en ik ga echt niet weer 400 uitgeven omdat alleen de dvd speler verrot is.

    En het is gewoon een heel slecht apperaat hij is al gevoelig als je naast een spoor woond maakt niet uit of die licht of staat. wtf is dat voor een kwaliteit dat had de oude xbox toch ook niet. dat zeiden ze aan de telefoon.
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2007
  20. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Mn 1e 2 Xboxen waren kapot, mn 3e maakt dus mooie ronde krassen, volgens mij krijgen we allemaal gewoon refurbished 360's, en dan zijn ze ook nog eens niet goed. Mijn games doen het tot nu toe nog wel, maar ik vind het wel behoorlijk klote, kga microsoft toch ook maar weer bellen al denk ik dat het weinig uit zal maken als ik dit alles lees! :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina