Geen ervaring mee.. Zal ongetwijfeld wel een leuke receiver zijn maar voor het geld kun je misschien beter kijken voor een andere (Minder comercieel bekende) receiver. Is het ook echt je bedoeling om 6.1 te gaan draaien of is het meer 5.1? Wat wil je er verder mee: muziek luisteren(stereo), films kijken of gamen? Wat voor speakers heb je of ben je van plan aan te schaffen? Allemaal factoren die mee(kunnen) spelen in je keuze
Edit:/
Ben vanmiddag trouwens even naar de lokale audioboer geweest(Zaak met eigenlijk alleen maar kwaliteit, dus geen commerciele troep) kwam thuis en heb meteen m'n bestelling voor de JBL E80's geanulleerd
Heb bij zaak erg mooi spul beluisterd, en ga nu echt voor stereo!!
Vind een filmpje kijken met surround hardstikke leuk enzo, maar ik merk toch dat ik steeds vaker even een cd'tje ga luisteren.. m'n huidige set hou ik er dan ook bij voor films en games, maar ben nu van plan een aparte stereo set erbij aan te schaffen. Zal waarschijnlijk over een maandje of 3, 4 financieel mogelijk zijn, maar dan heb ik iig genoeg tijd om een goede (Lees: een naar mijn smaak goed klinkende set) samen te stellen!!
Voor de cd spelers en versterker neig ik op dit moment al naar NAD en Cambridge.. Heb ook een Marantz en een Denon beluisterd op verschillende speakers beluisterd, maar vond de sound van vooral de Cambridge componenten(Weet ff geen typenummers ofzo..) ERG!! lekker
Heb een paar cd spelers en een paar versterkers van zowel Cambridge als NAD(Denon en Marantz hadden ze niet zoveel van staan helaas..) beluisterd op verschillende sets speakers(o.a Monitor audio, b&w, KEF etc..) beluisterd en de tering wat een geluid!!!!!!!!
Dit is echt een wereld van verschil met een setje JBL's die m'n maat heeft
(Nou heb ik ook alleen maar een paar cdtje's via de dvd speler bij hem beluisterd..) Maar zo zullen die speakers nooit gaan klinken denk ik.
Qua speakers ben ik er ook nog lang niet uit, heb een paar modellen beluisterd en die lagen wel erg lekker in het gehoor, maar heb vandaag zooooooveel lekkers beluisterd !!!!! typenummers en merken heb ik ook helemaal niet opgelet. (Was zo erg onder de indruk
) Zeer binnenkort ga ik er weer heen en zal ik weer veel gaan luisteren, naar de merken en typenummers ga ik denk ik niet eens kijken dat gaat alleen maar m'n keuze beïnvloeden denk ik..
Maar éen ding is voor mij zeker: STEREO!!!!!!!!!!!!!!
Klik om te vergroten...