[Arcade] Texas Hold 'Em

Discussie in 'Algemeen' gestart door karf, 22 aug 2006.

  1. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    - Game kost 800 punten.
    - Het is makkelijk te leren, je moet er alleen ff de tijd voor hebben.
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2006
  2. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen sorry dat ik dit topic weer even omhoog moet bumpen, maar ik ben toch aan het twijfelen. Is deze game echt leuk om te doen? Ik hoor jullie zeggen van makkelijk te leren en zo, maar is het ook een leuke game als je al een beetje pokeren kent en je wil gewoon vaak tegen andere mensen spelen of raden jullie me dan iets anders aan ?
     
  3. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet wat jou interesses zijn.
    heb je wel eens gepokerd? het is minder leuk dan in het echt maar ik speel het toch zeker nog een paar uur in de week.
    het is dat ik hem gratis gedownload heb maar ik denk dat ik er ook wel de 800(?) punten voor over zou hebben.
     
  4. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ben wel enigsinds thuis in het pokeren, maar ik ben aant bedenken om mij misschien toch eens wat microsoft punten te kopen en dan deze te downloaden. Ik heb de trial al gedaan en dat ging wel goed, maar daarom wilde ik even weten hoe het online is en zo.
     
  5. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    mja, verwacht wel veel van die noobs die steeds all-in gaan.

    tournamentjes online is naar mijn mening het stoerst.

    heb trouwens gister de 1.000.000 achievement gehaald\o/
     
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    spel is zeker vet! heb het een tijd lang veeeel gespeeld :D alleen nu niet meer nu ze me bankrole hebben gereset na die update :mad: weg 3,4 miljoen! dan hoeft het voor mij ook niet meer :)
     
  7. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt heren, aangezien ook binnekort worms komt ga ik me toch maar eens zo'n 2100 punten ding halen. Zeer binnekort zal ik dus ook deze game hebben :)
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Precies, ik vind het echt een leuk spel, maar die ALL-in gasten verpesten het wel zeg. Je moet echt geluk hebben dat je een lobby vind waar ze een beetje normaal spelen. Erg veel spelers gaan iedere keer all-in, maakt niet uit welke hand ze hebben. Vaak worden ze er nog voor beloond ook. Gister ging een gast steeds all-in, hij verloor toen 300.000, maar ff later won die een pot van 800.000 omdat iedereen steeds meeging. Ik was de enige die folde, ik probeer enigzins serieus te spelen a la Marcel Luske of Noah Boeken
     
  9. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    daarom speel ik ook altijd tournament. als je kan pokeren kan je daar ver mee komen en dan zal je alleen nog maar tegen serieuze spelers spelen omdat die verder komen dan all-in-pussy's.

    ergens staat trouwens ook dat standard games niet eerlijk gespeeld worden door de computer(niet spelend tegen de pc). de kaarten worden dus niet eerlijk verdeeld.
    bij tournament is het wel 100% random dus is dat realistischer en vind ik dus ook leuker.
     
  10. ZeMMiK

    ZeMMiK Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit heb ik alleen met poker, maar met het starten van een game dan loopt die na 6 minuten ongeveer vast....
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Geen last van, misschien moet je hem ff opnieuw downloaden
     
  12. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk..!! De mp bankroll wordt morgen gereset. Ben ik nog verder weg van national poker...
     
  13. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ja balen. moest nog een paar duizend dollar en ik mocht ook mee doen met national tournaments.
    gelukkig heb ik wel net de 1 mil. achievement gehaald.
     
  14. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    alweer, wat een kut spel wordt het zo, dat zou de 2de keer zijn dat je bankrole wordt gereset. Heb je punten worden ze weer op 0 gezet!
     
  15. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    De 1 miljoen achievement heb ik in de Single Player gehaald gelukkig. Dus daar staat mijn 1.5 miljoen veilig. Al speel ik dit spelletje niet veel meer.
     
  16. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik voelde me net wel even genaaid, ik zat in een volle lobby en er zat een hoop geld in de pot omdat de meeste, ik ook, all-in gingen. Ik wist dat ik een Full House had en toen de laatste kaart kwam stond er bij mij ook 100% maar ineens werd al het geld verdeeld over twee anderen en ten eerste kon ik niet eens zien wat ze hadden en hoeveel ze hadden gewonnen, maar ik kon ook niet eens meer kiezen of ik weer wat chips wou kopen. Het zal wel een fout in het spel zijn geweest maar dan wel een rotfout want anders was ik nu een paar ton rijker. Toch jammer.. :{
     
  17. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was toch de eerste rest?
    Maar ja, ik vond het niet erg want ik stond toch een paar triljoen in de min :cool:
     
  18. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    deze game zit wel vol met bugs.
    vaak wordt ik ook uit de lobby gegooid en zie ik dat ook de rest disconnect.
    en wat in de pot zit wordt dan op mijn rekening gezet :confused:.
    wel in mijn voordeel :p
     
  19. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Winning Streak
    Win 10 hands in a row during a game session.


    Moet je hiervoor dan 10 handen achter elkaar winnen zonder te verliezen of mag je ook potjes tussendoor folden?
     
  20. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    10 achter elkaar, dus je mag geen 1 hand tussendoor verliezen. Ik heb het tegen de computer erg simpel gehaald, gewoon een hoge bet en ze folden.
     

Deel Deze Pagina