1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 dec 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

  1. 1

    40,1%
  2. 2

    13,0%
  3. 3

    4,0%
  4. 4

    1,9%
  5. 5

    0,3%
  6. 6 of meer

    2,2%
  7. geen

    38,6%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NinjaGaiden

    NinjaGaiden Killer

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hulp nodig!!

    Mijn xbox360 is stuk ik had de customer service gebeld gisteren en kreeg vanmiddag in mn post een UPS papier gekregen met streepjescode.. de vrouw zei dat je dat op moet plakken.. Maar kan iemand me uitleggen hoe ik het stap voor stap kan doen?
    Moet ik het naar UPS Sturen?

    Alvast bedankt!
     
  2. Jieve

    Jieve Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt 2 labels, één plak je op je doos,dat is die ene met de streepjes code. Die andere moet ups tekenen. als jij op www.ups.nl kijk kan je zien waar er een ups center in de buurt is, of je kan even belle, dan halen ze hem gratis op.
    Verder hoef je niets te doen.
     
  3. Jieve

    Jieve Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag een email gehad van MS!

    Je Xbox-videospelsysteem is verzonden. Je kunt het verwachten binnen 2 tot 5 dagen. Bedankt voor je geduld. Nog even en je kunt weer volop spelen. Je verzendinformatie wordt hieronder ter referentie weergegeven:

    Verzendbedrijf: UPS
    Trackingummer:
    Verzenddatum: 2006-12-26 17:32:51

    Vind opzich wel netjes, dat hij binnen een week weer terug word verzonden naar mij. Ik heb hem woensdag door ups laten ophalen en nu al een email dat ik hem binnenkort weer thuis kan verwachten.Wel netjes.. :)
     
  4. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    heb hem 27 december opgestuurt en ik heb nog geen mail of iets dergerlijke :/. Egte slechte service :confused:
     
  5. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ook te wachten op mijn 5de nieuwe xbox360.Hopelijk komt tie aan het einde van de week,en anders maar nog een week wachten.
     
  6. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn gerepareerde xbox al ontvangen!
    29 december aangekomen in Duitsland.
    Misschien geluk, misschien beetje voorrang gekregen omdat mijn vorige reparatie binnen 2 dagen alweer stuk ging!

    Wel jammer van de MRF date van dec 2005. Maarja tot nu toe doet ie het.
     
  7. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Letten jullie ook altijd op de er geen krassen,vlekken ect..erop zitten?Helaas had ik 1 keer een xbox360 terug gehad die helemaal onder de lijm zat :mad:.
     
  8. remcop

    remcop Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch niet te geloven dat de 360 games bekrast bij zoveel gamers.Nu tikken ze je hier op je vingers als je over backups praat maar je wordt toch gewoon gedwongen zo,of niet dan?Bij mij krast hij als hij staat nu die ligt is dat eigenlijk niet meer t geval maar bij vrienden van mij is t 10 keer erger,ook als de console ligt!Het is in principe al belachelijk dat dat ding voetjes aan de zijkant heeft maar als je hem erop zet molt hij je games leuke grap MS.Nu ligt mijn 360 en heb ik geen last meer.Ik ben blij dat ik alleen mn backups heb bekrast......
     
  9. berrens

    berrens Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0

    Heb ik uiteraard wel naar gekeken. Het zag er goed uit. Geen vuiligheid of beschadigingen. Ik heb een keurige xbox ingeleverd, dus ik verwacht dus ook een keurige terug en dat is gebeurd. Volgens mij is er geen peil op te trekken hoe nieuw of oud je refurbished xbox is. Volgens mij komt er een compleet nieuw board in waar alles op en aan zit. Ik denk dat alleen de interne voeding en misschien je drive blijft zitten, maar volgens mij moeten ze die er uit halen om er bij te kunnen.
     
  10. Morninglight

    Morninglight RB6

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    De drive zit met een key gekoppeld aan je moederbord dus als die vervangen word vervangen ze de drive ook (ze nemen de moeite niet om de oude drive aan je nieuwe bord te koppelen, kost meer dan een nieuwe drive blijkbaar)
     
  11. berrens

    berrens Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht dat mijn board volledig is vervangen, omdat ik een probleem had met de grafische chip (E7:cool:, geen beeld, hangen, misvormd beeld en uit diverse fora begreep ik dat het te maken met het slecht solderen van de GPU. En het vervangen van de GPU alleen is niet te doen.
     
  12. Boes

    Boes Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Een uurtje geleden zette ik mijn X360 aan hij begon een update te installeren, mij best natuurlijk. Na de update startte PES6 twee keer niet op en nu hij het wel doet is hij al twee keer vastgelopen. Heeft iemand dit ook of weet iemand hoe dat komt?

    Edit: Na het posten van dit bericht zette ik hem weer aan en hij geeft nu 1,3 en 4 rood!! heb ik hem gemold?
     
  13. Whizkid

    Whizkid Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit: Na het posten van dit bericht zette ik hem weer aan en hij geeft nu 1,3 en 4 rood!! heb ik hem gemold?


    Zal je vertellen hier hetzelfde
    krijg de update hij reboot en ook die 3/4 ring rood
    ben je weer lekker mee :confused:
    hopelijk fix m$ het op de een of andere manier

    grtz
     
  14. Jieve

    Jieve Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen,ik heb van MS een trackingnr gehad,alleen dat nr doet het op de site van ups niet. Weet iemand wat meer over?
     
  15. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
  16. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox heeft al 2 spellen bekrast is het mogelijk om niewe versies te krijgen ?
     
  17. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
  18. berrens

    berrens Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Na ontvangst van mijn 2e xbox (gisteren) heb ik em direct aangesloten en kreeg ik direct een update. Na de update werkt alles vlekkeloos.
     
  19. Jieve

    Jieve Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    >>> UPS kan voor uw aanvraag de informatie over de zending niet vinden. Controleer uw informatie en probeer het later opnieuw.

    Geef tot 25 trackingnummers op, een per regel.
    >>> Trackingnummers:

    Blijkbaar dus ook niet ;) had namelijk al daar gekeken :)
     
  20. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee want volgens hun fucking beleid komt het door jou zelf.

    Het slaat echt nergens op en vind het schandalig dat die niet word gerepareerd. hun zetten een fucking onstabiel product op de markt die bij de lichtste trilling al naar de klote gaat, En dan zeker niet willen fixen, Waarvoor hebben ze de 360 eigenlijk niet getest dit had er toen ook al uit moeten komen.
    Mijn nicht is nu aan het onderzoeken of je via een rechtbak toch je reperatie kan krijgen, Omdat hun een onstabiel product op de markt brengen mogen ze volgens haar niet zomaar reperatie gaan weigerren. voor de duidelekheid ze is advocaat
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina