Een uurtje geleden zette ik mijn X360 aan hij begon een update te installeren, mij best natuurlijk. Na de update startte PES6 twee keer niet op en nu hij het wel doet is hij al twee keer vastgelopen. Heeft iemand dit ook of weet iemand hoe dat komt? Edit: Na het posten van dit bericht zette ik hem weer aan en hij geeft nu 1,3 en 4 rood!! heb ik hem gemold?
Ik lees op MajorNelson dat er idd een update was (bij de reacties op Ms PacMan), maar ik wacht maar even met mijn Xbox aan te zetten.
Sections 1, 3, and 4 are flashing red - General Hardware Failure Je heb hem zelf niet gemold. Helaas betekenen deze rode lichtjes dat je de klantenservice kan bellen om hem op te komen halen.
toen ik m geupdate had kon kon ik me niet meer inloggen op mn eigen account.. maar na m opnieuw opgestart te hebben deed ie het zonder probleem
waar waren deze updates voor? voor gears of war? want daar zouden vandaag updates voor uitkomen en 2 nieuwe maps
ik kan de update niet eens downloaden? "can't download the update. Please test your connection in System, Network Settings and try again. If the problem persists, go to www.xbox.com/support." Fokop.. ken nu ni meer online
Bij mij doet alles het gewoon goed Kon je voordat je de update probeerde binnen te halen wel gewoon inloggen op live?
Nu doet mn 360 het weer, vreemd... Ik heb alles opnieuw aangesloten, een paar keer opnieuw gestart en nu doet ie het weer :\
Updaten geen probleem, daarna reboot, alles werkt nu nog een logfile van hoe en wat en waarom een update.. Nieuwe dashboard nummer is 2.0.4552.0