[XOne] xbconnect install probleem / blue screen

Discussie in 'Games' gestart door Iken, 27 dec 2002.

  1. Iken

    Iken Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik xbconnect will opstarten op een systeem met Windows ME krijg ik een blue screen en gebeurt er verder niets.

    Weet iemand een oplossing voor dit probleem?
     
  2. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zou het totaal nie weten... Je kunt drastische stappen nemen door een ander OS erop te zetten, ME is nu niet bepaald het meest stabiele OS wat er is...

    Of je kunt Gamespy proberen, maar daar heb ik verder geen ervaring mee. Ik draai Xbox Connect onder XP en gaat prima.
     
  3. Iken

    Iken Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een laptop die weer op een HUB is aangesloten.
    Als het niet gaat werken zal ik er wel XP op gaan zetten maar het is wel fijn om ten minste 1 computer (er zijn er 4) in het huis te hebben met een oud OS.
     
  4. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Dan zou ik nog eerder kiezen voor Win98 als je dan toch een oud OS op een van de vier wilt hebben, daar draaien de meeste dingen tenminste stabiel onder, bij ME is dat maar de vraag.
     
  5. Android

    Android Aardappelhoofd

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou een oude os zoals 98 er op zetten, xp is het fijnst, of neem linux

    want windows me is gewoon Meer Ellende
     
  6. Iken

    Iken Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op die laptop ME gezet omdat 98 geuidsproblemen had en veel software het daardoor niet deed.

    Als xbconnect het niet gaat doen zal ik 98 er weer op zetten en anders gewoon maar XP maar ik denk dat op deze laptop met pentium III 500 en 192 mb win98 beter zal draaien dan XP.
     
  7. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Uiteraard, XP vergt veel van je processor en RAM. Maar in principe kun je met deze systeemeisen XP erop zetten, en het zou geen problemen mogen geven.

    Maar als je zelf al aangeeft ook een oud OS op een van je vier PC's wilt hebben, dan moet je gewoon WIN98 installeren.
     

Deel Deze Pagina