Hier staat die dan, verwacht niet teveel... http://www.majornelson.com/archive/2007/01/09/today-s-dash-update.aspx
Alleen voor het Xbox360 dashbord heb ik een update gehad, niet voor GoW Na die update had ik trouwens wel meteen dikke problemen met connecties aan het netwerk met GoW, dikke LAG tijdens Ranked matches. Op de headliner lees ik overal dat die update voor GoW morgen komt. http://xbox360.headliner.nl/
Mijn Xbox 360 doet ook raar. Voor update pakte hij snel alle games aan. Vandaag na update moet ik hem 5 keer reboten eer dat hij die aan neemt. En als hij het aan neemt loopt hij wel niet vast wel plus punt
Dit is waar de Update voor is # Improvements to the Xbox Guide. # Option to retain your saved games when you delete a profile. # Increased accuracy of "last time played." # Network configuration improvements for Xbox Live members in the Netherlands. # More detailed messaging for unreadable disk or region errors.
Er zou eigenlijk een tooltje moeten komen waarmee je een backup van je HDD kan maken op je PC als je de xbox op een netwerk hebt aangesloten.
OMG. Ik heb mijn X360 tweede hands gekocht. Ik net de support lijn bellen, krijg ik een flapdrol aan de lijn die me verteld dat de garantie vervalt omdat de X360 niet op mijn naam geregistreerd staat. Nu moet ik naar de man waar ik hem van heb gekocht (U Black Emperor) om hem door hem op de post te laten doen, anders kost het me 105 euro! Ik word gek, dit wordt een duur grapje als dat niet lukt. Kan je trouwens de naam waarop de X360 geregistreerd is wijzigen?
Ik vind het ook een belachelijke gang van zaken. Precies hetzelfde verhaal als met LangeJan hier van het forum, die zijn X360 van mij had overgekocht.
Ik heb 'm gewoon op mijn naam laten zetten destijds! Gewoon de gegevens van de vorige eigenaar gegeven (als bewijs dat ik betrouwbaar ben). En toen hebben ze netjes de Xbox op mijn naam gezet.
eeuuhhh wat heeft dat hier mee te maken "X360 doet vaag na update van vanochtend" ik had verwacht hie wat meer info over dit onderwerp te vinden maar helaas.
Belachelijk? Dat je als je een Xbox 360 gejat zou kunnen hebben geen garantie meer hebt? Als je zo'n ding overkoopt moet je altijd garantiepapieren erbij hebben, en gewoon de gegevens van de verkoper hebben. Natuurlijk gaan ze je geen garantie geven als ze niet zeker weten dat jij hem hebt gekocht. Het gaat over je Xbox op sturen, en als je dan een 2de-hands Xbox op jouw naam laat zetten dat je dan wel garantie hebt. En als je 360 vaag doet heb je wel garantie nodig he :b:
Dus 1, als ik alle gegevens heb van de ex-eigenaar en hij toestemming geeft kan ik hem over laten zetten? 2, Ik heb de bon en een code op de bon dus ik kan bewijzen dat ik hem heb overgekocht, tenzij ik de bon ook gestolen zou hebben natuurlijk.