heeft iemand nog tips voor een goede co-op game? na halo co-op velang ik naar meer!! komt er binnenkort misschien nog iets leuks uit ? alvast bedankt!
Wahaaaaaanh je maakt me helemaal gek! In het voorjaar BRUTE FORCE, die wordt echt masterlijk goed houd je vast: je kan met ze 4en coop!!!!!!! Met ze 4en, en nog beter je kan eerst in je eentje beginnen te spelen en als er dan bijvoorbeeld 2 maten binnen komen lopen kunnen die gewoon een controller grijpen en mee doen want het is namelijk een klein beetje een taktische shooter, maar niet zoals die Tom Clancy shit maar je hebt alleen 4 verschillende gasten om omstebeurt te besturen. BESTE GAME VOOR DE XBOX!
Geen CDS geen Ghost Recon zeker geen Raven Shield maar BRUTE FORCE!!!!!!! Kijk maar eens bij trailers enzo: Brute Force
Zoals Tr@m$ al zegt, word volgens mij Brute Force DE Co-op game nog ffkes wachten tot ie komt en dan kijken of ie echt zo vet is.....
Bedankt voor de tips !!! zijn dus vooral shootes waarin je kan co-op'n ? hunter vond ik ook wel grappig , vooral omdat je geen last hebt van splitscreen a-la halo nog wat tips in die richting ? en ik kijk zeker naar brute force als ie uitkomt !
Och man, ik vergeet gewoon time splitters 2 te noemen.. Die game moet je echt hebben.. co-op is wel gaaf.. En de multie player mode is gewoon fantastisch
Halo 2 Ik heb net de previeuw in de Gamequest (shame on me) gelezen damn ik wil halo 2 aaaarghhhhhhhh