FCDANNY - FCU 76 1-0 Terechte uitslag , heb echt waardering voor deze gast wat ie met ADO weet te flikken. Speelt naar de mogelijkheden. Zou graag zien hoe onze nr 1 het met ADO zou doen..
Wat is dat nu voor onzin?? Ik had ook allang gezien dat niemand Chelsea had. Maak gewoon de competitie af met je eigen team,wel zo eerlijk lijkt me. Denk je dat ik voor me lol met Valencia speel?
Mensen vandaag heb ik totaal geen zin in Pro Evo, sorry, morgen speel ik weer .. kWil dan ook morgen gelijk mn cupmatch spelen dus hoop dat degene tegen wie ik de cup moet spelen tijd heeft..
Kut dan heb ik echt niet opgelet. Anders had ik die wel gekozen. Zou toch zweren dat ie wel gekozen was. Maarja niks aan te doen!
jaa deze competitie afmaken is wel het minste wat jullie kunnen doen! Wel zo eerlijk. En volgende competitie weer nieuwe ronden. Nieuwe kansen!
Nee jongens jullie behouden de originele teams. Het maakt de competitie heel onrealistisch om zomaar van team te veranderen. Hierna nog een kans.
Ja vind ik ook, van team wisselen beetje nep man. Ik speel ook niet voor de lol met AC, er was niets over meer. En ik speel voor het eerst met PES6 met AC. Haalt een beetje de lol er vanaf als je midden in het seizoen van team wisselt. Tenzij het mogelijk is dat je elkaars stats overneemt dus aantal gespeelden wedstrijden enzo. Dan kan je het zien als Ten Cate die naar PSV gaat, en Koeman naar Ajax.
That will be me! Invite me maar als morgen online ben. Vandaag een slechte dag... kan echt bijna niet scoren...
tsja een vroege rode kaart (terwijl ik er helemaal niks aan kon doen...kut keeper komt uit en raakt de benen van de tegenstander) Zeg wordt er nog gespeeld of wat?