Kent iemand deze game?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wayne Rooney, 24 dec 2002.

1. XbOx-FiGhTeR

XbOx-FiGhTeR ........

Leuk Bevonden:
    0

Kijk Suriname wou onafhankelijk worden van Nederland maar dat was dus ook gebeurd. Toen Bouterse aan de macht kwam leek het erop daat Nederland alleen maar toe keek, want de December moorden kwamen niet opeens voor. En als je nu naar Suriname kijkt lijkt het erop dat het land soort van geplundert is en zo gelaten is. En natuurlijk kan ik begrijpen dat Suriname geen hulp wilt aanemen van Nederland en dat vind ik wel normaal, want als je al zo lang een kolonie was dan wil je toch juist minder contact met elkaar opzoeken net na de onafhankelijkheid......

En 1 ding vind ik wel echt vaag wanneer komt de terugbetaling aan Suriname........ Na al die jaren een kolonie te zijn van Nederland is er niets in Suriname waarje zegt van kijk DAT heeft Nederland ons terug gegeven..........

En trouwens nu wilt de regering samenwerken met Nederland. Want waar jij het over had was de tijd van Bouterse, En nu vind ik dat Nederland iets gewoon terug moet doen om de Economie opte krikken. Suriname als een 3de wereld land wil ik en heel Suriname niet hebben :eek:

2. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    HÉHÉHÉ NIET zo'n grote bek tegen feyenoord

3. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik jullie eraan herinneren dat deze thread begonnen was over een Amerikaanse voetbalgame?:D Mij maakt het verder niet uit hoor, daar niet van.

4. Tha_bom

Tha_bom ¯|¯Û®|{ΧH MŃƒÎÅ

Leuk Bevonden:
    0
    Amerikaans voetbal is nep Feyenoord is nep klaar

5. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Wat moeten Turken dan wel niet zijn!?!?!?!!?!

:confused:

6. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Soweej, da's ff een vage redenering. Eerst wilt Suriname onafhankelijk worden, dan zijn ze dat. Vervolgens is er stront aan de knikker en dan komen ze weer met hangende pootjes terug bij Nederland ]:- .

Laatst bewerkt: 27 dec 2002
  7. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    hehe mjah maar nederland helpt trouwens nog steeds hoor
    1,5 geleden hadden ze geld voor een supermodern ziekenhuis bij elkaar verzameld. En wat zie je nu op tv 1,5 jaar later dat dat ziekenhuis helemaal in verval is mjah dat heeft lekker veel zin dan eigenlijk.

8. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    En ze hadden ontzettend veel geld uitgegeven voor een of andere domme brug ofzo als ik het me goed herinner. Ze moeten zelf ook wel beetje slimmer met dingen omgaan hoor want zo wordt je vanzelf een 3e wereldland ja. Ze besteden geld helemaal verkeerd en volgens mij loopt die regering alleen maar te kloten en zit nog steeds vol coruptie want het wordt steeds erger de toestand daar.

9. Hotshot

Hotshot Guest

Ey jij moet helemaaaaaaal niets zeggen met die domme clubs in turkije..amateur voetbal....USA SOCCER RULEZ..DAAROM STAAT USA OP DE 9E PLAATS OP DE WORLDRANKING!!!!!!!

10. Jasperaldo

Jasperaldo Prof voetballer

Leuk Bevonden:
    0
    LOL

Deel Deze Pagina