Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 3 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. remcop

remcop Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mn vader heeft pas de experia box van kpn geinstalleerd hier in huis.Daarna heb ik in dec mn 360 gekocht maar kwam er al snel achter( op internet) dat het met de experia box bijna onmogelijk is om goed te verbinden met live.Ik heb de draadloze adapter van xbox 360 nog niet gekocht want ik wil geen miskoop doen.Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen en wat ik allemaal moet aanschaffen om draadloos op live te kunnen.Ik ben echt een leek dus aub stap voor stap.Alvast bedankt

2. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat gebeurt er nou als je heel erg veel ge-avoid wordt door spelers. Ik zit tegenwoordig soms even te kijken maar ik wordt steeds meer ge-avoid terwijl ik toch nooit uit een potje stap en normaal speel. Inmiddels is het 47% om 52% maar het was eerst 51% om 49%.

3. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    daar zijn lijkt me iets te veel gamers voor.
    en vooral mensen die niet tegen hun verlies kunnen doen dit zielige gedoe.
    ik scheld nooit op live maar krijg wel 40% dat ik scheld.
    allemaal bullshit en het heeft amper invloed op je rep.

4. RcK

RcK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het het uberhaupt wel waard nu om een xbox360 aan te schaffen aangezien v2 eraan komt?

5. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk zelf van wel en ik zal je ff een bericht laten zien over die v2:

Onderwerp: Microsoft: Zephyr met HDMI en 120 gig HDD slechts een experiment
    Auteur: Z@3 Redrum - Tip een vriend - Views: 139
    10 januari 2007 - Microsoft heeft bekend gemaakt dat de foto's van de Xbox 360 versie met HDMI aan boord wel echt zijn, maar dat men voorlopig niet aan het werken is aan een vernieuwde Xbox 360 voor de consument. Microsoft's Satchell wist namelijk het volgende te vertellen: "At the moment, everything you might have seen is just looking at our experimentation back in Redmond, not really a product that we're thinking about announcing,"

Vorige week ging het gerucht dat Microsoft zou werken aan de Zephyr. Een Xbox 360 met daarin de welbekende 65 nanometer CPU architectuur, een HDMI-aansluiting en een nieuwe harde schijf met een capaciteit van 120 gigabyte van Seagate. Daarbij verscheen ook een foto welke je hier beneden kunt zien. Deze is dus wel echt, maar zal niet betrekking hebben op de toekomst van de consument. Het ging hier namelijk simpelweg om een experiment van Microsoft zelf. De revisie zal dus niet gaan verschijnen tot dusver. Wel kijkt Microsoft naar eventuele nieuwe harde schijven die geplaatst zouden worden in de Xbox 360, als hier eventueel vraag naar zou zijn.

http://www.evilgamerz.com/index.php?action=fullnews&showcomments=1&id=8795

6. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje. Ik las ergens dat als je de disc die bij de OXM gebruikte, er ineens nieuwe games aan je profiel werden toegevoegd (die je zogenaamd in je collectie zou hebben), en je kan geen gamerscore meer van 100% halen. Klopt dit, of is dat niet waar, of gebeurt er juist iets anders :p??

7. kbskyline

kbskyline Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag.
    ik heb oblivion maar nu duurt het laden soms heel lang.
    mijn vraag is hoe komt dat weet iemand dat soms of heeft iemand er ervaring mee?
    bvd gtR

8. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een dringende vraag.
    Een kameraad van me heeft NTC xbox console(een Japanse). En hij vraagt nu, of het kwaad kan als hij zijn Belgische account daar op recovert. En als er updates zijn,... kan het dan kwaad met die Japanse console, of zijn updates voor alle consoles(pal, NTC,...) hetzelfde?

9. kbskyline

kbskyline Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op me cd's aan de buiten zeiden zit eer cirkel die een andere kleur heeft.
    de cirkel is mss 3 mm dik.
    is dit schade of wat?

10. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Dit is gewoon de buitenste rand van de disk. Hierop zit geen data om te voorkomen dat de laser buiten de disk gaat lezen. Omdat daar geen data op zit, heeft het dus een andere kleur.

EDIT: Ik zou me pas echt zorgen maken als die randen bij de aankoop er nog niet opzitten en later na het spelen wel.

Laatst bewerkt: 11 jan 2007
  11. kbskyline

kbskyline Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet dus niet of die rand er al opzat. maar bedankt

12. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je het land kunt wijzigen dat op je Gamercard staat? Want ik speel nu alleen tegen Belgen, en dat zijn niet mijn favoriete mensen :) *kuch* accent *kuch*

13. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Links: zo ziet mijn halo er uit en hij doet het nog!
    Rechts: zo ziet splinter cell er uit en hij doet het niet!

14. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    opzich. al die kleinere streepjes hoeven ook niet persee meer schade aan te richten dan 1 lange dikke kras die dwars door je cd heen gaat..

15. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Help :mad:

16. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    niet?

mssn bij marketplace -> account management ?

of kijk even op www.xbox.nl ?

17. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wat vraagjes, wellicht dat iemand er hiet antwoord op heeft, vast wel. ;)

-Zijn de nieuwste 360 modellen alweer wat stiller dan de eerste?
    -Is de 360 echt zoveel stiller als de Xbox tijdens DVD modus?
    -Is het beeld ook beter tijdens DVD modus? Ik heb namelijk nu wel ruis op mijn tv, zelfs met DVD of Xbox spellen, zag het eerder niet, maar nu met LCD wel.
    -Zijn de laadtijden in spellen ook aanzienlijk korter? Snap dat het per spel wisselt, maar in vergelijking met eerdere delen op de Xbox (Splinter Cell, Rainbow Six, etc.).

Alvast bedankt. :+

18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    ja dat kan ongeduld :cool: . Dashboard >> rechter tabblad >> Console Settings >> Locale >> Netherlands.

- Jah
    - Gelijk ongeveer.
    - Geen flauw idee :)
    - Je zegt het zelf al, verchilt per spel. Perfect dark deed er jaren over samen met oblivion en GOW gaat wat sneller. In vergelijking met eerdere spellen weet ik niet. Oblivion is net zo traag als morrowind en verder heb ik geen opvolgers gespeeld.

Laatst bewerkt: 12 jan 2007
  19. Redje

Redje Mafketel 1ste klas

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik vind de mijne (maandje+ oud) een stofzuiger...
    Het is vooral de DVD drive, zonder game of DVD/Xbox1 game is hij stiller dan een Xbox1.

De 360 vind ik stil in DVD modus...

Ruis etc is zeker afwezig, vind de kwaliteit prima, sinds me 360 kijk ik niet meer op me Media Center :)
    (Als je TV ruis geeft bij een source aangesloten via component ofzo klopt dit niet echt... maar sommige DVD's hebben gewoon ruis, dit ligt aan de DVD zelf en niet zozeer aan de aansluiting)

Nee, ik denk dat dat gelijk is, DVD drive is sneller maar er moet ook meer content worden geladen...

Laatst bewerkt: 12 jan 2007
  20. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind eigenlijk mijn 360 niet zo'n herrie maken. Maar ja moet zeggen dat ik er inmiddels wel aan gewend ben, want in het begin dacht ik er wel anders over :p.

Laatst bewerkt: 13 jan 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina