Xbox, wat een lachertje :):):)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ps2_kenner, 29 jul 2001.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    misschien neit helemaal duidelijk:

ik ben het wel met je eens trouwens whahah,

maarja wij hebben geen zeggenschap over wat andere mensen doen (jammergoenoeg?) whahah! 8) 8)
    anders zouden die mooie grietjes nu niet....
    uhm lamaar..

2. Tijman

Tijman Player

Leuk Bevonden:
    0
    Whaha waar slaat het nou weer op dat je mensen moet kennen als ze een console kopen als ie een week eerder uitkomt.

Is toch gewoon dom als je zo een groot bedrag uitgeeft en dan niet een weekje kan wachten tot die andere console komt.

Ik bedoel dan dat het dom is je keuze te maken omdat ie een weekje eerder uit is. Dus dat iedereen een gamecube zou kopen omdat ie een week eerder uit is ofzo.

En leuk verhaal hoor maar wat je er nou samengevat mee wil zeggen snap ik echt niet. Oorlog en marketing?
    Oorlog heeft meestal met geloof te maken, dat hebben console weinig.

En ik heb het ook helemaal niet over dat het van console fabrikanten of marketing technisch dom is om hem een week eerder uit te brengen maar over de mensen die hem kopen.

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Er zijn nu zelfs geruchten dat de Xbox enorm voor op schema zou lopen.. en misschien zelfs op 1 nov 2001 gereleased worden.. only rumors..

4. ps2_kenner

ps2_kenner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    k hoop het niet !! :) Konami zou namelijk Metal Gear Solid II 2 weken (of zo) voor de launch van de Xbox in Amerika uitbrengen, om zo nog net ff veel PS2'tjes te verkopen :)

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Tactisch :) en daaruit blijkt dat ze toch behoorlijk bang zijn voor de GameCube en/of Xbox (ik denk eerder Xbox omdat de Xbox meer spellen heeft zoals de PS2)

6. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Tijman moet nog veel leren denk ik
    "Oorlog heeft meestal met geloof te maken"

das natuurlijk onzin.

het heeft niks met gelood te maken. maar met macht.
    mesnen willen macht, en als ze die kunne verkrijgen door misbruik te maken van mensen hun geloof nemen ze die.
    kortom pure marketing.

je bent nog jong, je leert het wel.
    maarjah ach maakt niet uit, uhm ohya xbox...

jah! hopen dat ie eerder uit komt!

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Tijman zijn broer post hier altijd en niet de echte tijmen zelf :)

8. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    i see,
    in dat geval.

NEPTIJMEN!!!! BEDRIEGER
    whaha!!!!!! 8) 8)

9. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    de gc is niet echt goedkoper,
    die gamecube met DVD van matishishita of whateevr die naam ook was gaat 325 dollar kosten
    net zoveel als een xbox met een dvd remote
    en die kast is ook nog eens groter dan een xbox geloof ik!
    das dus EVEN duur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    (ik heb een plaatje gezien ergens bij the way ik zal hem een opzoeken)

zie je???????

en met de ps2 die 1000 piek is hier...en verouderd al
    das tog wel typisch
    maar het klopt dat gameconsoles meestal pieken na een paar jaar na datum. dus de ps2 zal zeker veel aandacht krijgen.

maar op een of andere manier denk ik dat het verloop voor consoles heel snel gaat worden met zoveel concurentie in de mart, net als met bijvoorbeeld graphische kaarten en processoren

daarbij genomen, nintendo spellen zijn meestal erggggg duur ook, maar we zullen zien!!

10. Tijman

Tijman Player

Leuk Bevonden:
    0
    Kobold praat alsjeblieft niet zo semi hoegmoedig.

Ok de xbox heeft ook niks met marketing te maken maar alleen met macht omdat microsoft de markt in handen wil hebben.

Ach die mensen denken voor hun geloof te vechten boeien dat er dan soms mensen achter zitten die aan de macht komen wat lang niet altijd zo is hoor.

Zo heb je bijvoorbeeld in engeland met de ira.
    De real ira doet het denk ik wel om de macht te krijgen, maar er zijn ook genoeg mensen die er niet aan mee doen en gewoon van de protestanten of katholieken gescheiden willen worden zonder geweld enzo.

11. Tijman

Tijman Player

Leuk Bevonden:
    0
    Maar kobold als oorlog alleen om macht draait wat bedoel je dan precies met dat ellenlange stuk met dat begin met oorlog?

Bedoel je er wat mee, of verveelde je je gewoon?

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    dat zal wel dat laatste zijn }:]

Oorlog gaat imho om macht (en geld), geloof en trotsheid (als dat een nederlands woord is :+ )

In Israel zijn ze aan het matten omdat de ene partij zegt dat de andere partij op HUN grond woontleeft/zit... daar zouden hun voorouders al hebben gezet ofzow, en heeft veel met geloof te maken..

Adolf Hitler wou niks anders dan MACHT, dat was gewoon n enorme smiegt..

de Amerikanen hebben al macht, en zijn nu beetje aant patsen met overal mee te bemoeien en niet echt helpen dan alleen het pratertje uithangen..

13. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    ik ga wel eens preken whahahhha
    en dan ken ik nogal uhrm spraakzaam zijn.

gwoon als ik iets belangrijk vind dan zet ik het neer.
    maar ik lees wouter zijn post niet want anders ga ik een uur lopen typen dat willen we niet whahah 8)

14. Tijman

Tijman Player

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe je mag van mij je gang gaan.
    Weet niet hoe snel je typt neem aan aardig snel, dus zal het dan wel behoorlijke lap tekst worden.
    Hopen dat het forum dat trekt.

15. Steven Ketelaar

Steven Ketelaar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PS2 vs Xbox

Ik zal jullie allemaal es ff vertellen wat er nou zo verschilt aan de Xbox en de PS2.

De CPU van de Xbox is gewoon stukken beter samen met de Xchip van nVIDIA dan die van de PS2.
    De Polygonen die de Xbox haalt zijn op de PS2 gewoon zeker niet haalbaar. De grafics zijn op de Xbox stukken beter!
    Verder heb je op Xbox meteen al een harde schijf van 8 GB en op de PS2 moet je die er weer appart bijkopen.
    De Sound is ook stukken beter op de Xbox zoals jullie weten.

Verder heeft Sony een ongelofelijke fout begaan door 1499 guldentjes te vragen in europa bij de release. Later werd ie dan wel 1199 gulden, maar dat was nog steeds veel te duur. En die 999 guldens hebben jullie PS2 fans te danken aan een aktie van Intertoys en Bart Smit. Toen Sony de prijs wéér wou gaan verlagen ging de beurs zeuren maar uiteindelijk in de prijs toch verlaagd naar 750 piek, maar vooralsnog alleen in Japan.

En PS2_kenner, als jij zegt dat de PS2 en Xbox bijna gelijk zijn, zullen de developers dat ook wel weten, maar waarom is Lanning met Oddworld: Munch's Oddysee dan overgestapt van PS2 naar Xbox? Precies!!!!!! Omdat features die Lanning voor zijn game wilde gebruiken NIET HAALBAAR ZIJN OP DE PS2 EN WEL OP DE XBOX!!!!!!!En bij de launch van de PS2 durf jij ook niet te zeggen dat er écht goede games waren, want die komen nu pas binnen. Terwijl die PS2 al circa 1 jaar uit is. En je ziet wel al dope games verschijnen op de Xbox. Dus van dat gelul van je klopt geen ene flikker!

16. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    door deze quote van "The Carmack" ben ik simpelweg overtuigd dat de PS2 inferieur is aan de Xbox en dat de Xbox inferieur is aan de PC (dat heb ik altijd al geweten)

"Doom 3 may be ported to the Playstation 2, but will not look as good as the PC version. An Xbox port will look just as good as the PC version but its limit of 64 megs of memory will likely force id to segment the levels more for the Xbox game. Carmack has not checked on the GameCube tech and thus had no comment on it."

nou als The Carmack het zegt zel het wel waar zijn, aangezien de DOOM III engine 30 FPS draait op een geforce 3 op de PC is wel duidelijk dat dit een erg geavanceerde engine is en dat de pure graphische kracht van de Xbox dus wel even ongeveer gelijk is aan een volgende generatie computers. en de ps2 is dus oud.

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    PC ligt idd boven de Xbox, Xbox ligt boven de PS2, en er zitten verschillen tussen de NGC en Xbox, maar ik denk dat dat de strijd gaat worden.. MS en Nintendo hebben allebei een andere strategie.. maar ook andere problemen, de xbox slaat bv niet echt aan in Japan.. en dat is behoorlijk belangrijk

18. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    nou wat ik bedoel is dat qua graphische kracht de Xbox even sterk is als de generatie volgende PC's
    (1400 thunderbirds + geforce 3 ultra)
    anders zouden ze niet zeggen dat doom 3 er op kan lopen
    maar logischerwijs loopt mijn PC over een jaar sneller dan de Xbox
    alleen mijn pc kan ik niet meenemen naar mijn vrienden (als ik die had alweer) om DOA3 of HALO te kunnen spelen

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Kobold interesseert zich gewoon meer in zijn harem dan in vrienden }:]

maar de xbox heeft maar 64mb ram... wel n snelle GPU, en een 733 mhz met niet zoveel L2 cache volgens mij, dus ik denk niet dat die kan tippen aan een amd 1.4 + geforce III met minimaal het dubbele geheugen als van de xbox (128 MB is toch wel n beetje standaard lijkt me, met 256 mb ram loopt die de xbox er helemaal uit natuurlijk)

20. Tijman

Tijman Player

Leuk Bevonden:
    0
    Dus kobold volgens jou kan doom 3 niet lopen op een minder systeem dan jij noemt dan baal ik dus :)
    Wouter red het mischien nog net :)

Ik vond het mooier zoals de developer van een andere game zei, xbox heeft gewoon meer geheugen en profiteert daar van maar de ps2 had ook iets beter uhm met dma banken ofzo.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina