Heeft er hier iemand ervaring (zowel pos. als negatief) met het aansluiten van USB apparatuur op de Xbox ? bijvoorbeeld een racestuur of een joystick.
Hoe wil jij dat doen? *probeert USB aansluiting dermate te verbuigen dat deze in een Xbox controller poort gaat.
Owja das dat Japanse dingetje.. Ik denk dat dat niet werkt met een normaal PC stuurtje omdat die een ander signaal doorstuurt (misschien hoor).
yups, vandaar mijn vraag. ik heb begrepen dat de aansturing van de controllers via het USB protocol gaat, dus aansluiten is geen probleem, echter is de vraag dan als ik mijn joystick aansluit dat links ook links is inderdaad
wat heb ik aan linux, het gaat toch om het spel, dat ik ze daar in kan gebruiken ? en dan draait linux toch niet op de achtergrond, of wel ? ik snap het niet helemaal
Het is niet zo simpel dat je even je gamepadje, stuurtje of je usb toetsenbordje eraan sluit. XBox moet het wel ondersteunen. Want als je je stuurtje aansluit op je pc, moet je eerst je stuur configureren, dit kan niet op een xbox. Dus als het werkt zal het me erg verbazen. Greetz, Rick=] Suc6
Die verloopjes zijn voor muis en toestenbord..... wanneer je linux hebt geinstalleerd! Je kan ze verder niet gebruiken voor andere dingen omdat er geen drivers voor zijn..... misschien bedenkt microsoft zich wel een keertje en gaan ze drivers maken!!! Maar die kans is zo goed als 0 omdat MS nu geld vangt voor de licenties die ze verkopen aan 3rd parties die hardware voor de xbox maken..... Of er moet een hacker zijn die een driver gaat schrijven en implenteren in de xboxdash..... maar daar mogen we hier niet over lullen.....
ok, dat is helder, bedankt voor jullie antwoorden heeft verder nog iemand ervaringen met controllers van andere merken ? ik zag nl een draadloze controller, en dat lijkt me errug handig als 2e controller. verlengkabeltje eraan en ik kan in de slaapkamer spelen
ik heb der wellis mee gespeeld.... vond het eigenlijk niet zo lekker.... hij trilt wat minder hard dan de orginele en verder zijn de knopjes wat minder lekker
Te zwaar, hij hangt beetje naar voren, dat merk je niet direct in de winkel, wel na 5 uur gamen. Owja, na 7 uur spelen moeten er nieuwe batterijen in . Erg irri. Greetz, Rick=[
kweet niet welk model jij getest hebt.... maare die ik in me handen heb gehad was lichter dan de orginele controller S