Als je voor de multiplayer gaat is het een vrij lastige keuze, COD3, Gears of War, Rainbow Six Vegas.. en nu ook Lost Planet. Al ben ik bang dat Lost Planet niet op kan tegen de andere 3 qua multiplayer.
Multiplayer .... zucht.. ik geef dr geen reet om. Doe mij maar een goede SP-campaign, en dan hoor je mij niet meer. Ik speel nooit online, op een potje CoD2 na dan. Maar dat is ook maar eens in de 2 weken.
ik kijk meestal op gamespot maar daar is ook nog geen review zag wel gisteren gamekings op tmf en die waren er heel erg over te spreken, zowel mp als sp
http://reviews.teamxbox.com/xbox-360/1279/Lost-Planet/p1/ Een review met gameplay filmpjes. Waar is trouwens de update voor alleen voor het multi gedeelte
rainbow is echt een heel goede game en welke bugs bedoel je. rainbow is best pittig om te spelen maar lost planet is ook pittig zeker als ke van alle kanten wordt bestookt. Als je moet kiezen zou ik toch voor rainbow gaan, je wordt er wat meer ingetrokken, maar dat is persoonlijk
Ik heb gister in de winkel ook staan te twijfelen tussen die 2 games en ben toch door de multiplayer van rainbow six voor rainbow six gegaan heb ook lost planet gespeeld en vind rainbow six toch beter
dit is het Lost Planet thread genoeg over R6 Vegas _0/ heb net eerste level gehaald, en man man man, ik zat echt met me mond open te spelen WAT EEN VETTE GAME!!!
Tjah je moet er van houden, als je niet van zulke games houd moet je ze niet gaar noemen want Lost Planet is gewoon een lekkere 3th person shooter!
Ik heb de demo gespeeld en ik vind hem echt zwaar RUK !!! Leuk als het ooit een classic word voor 30 euri maar echt geen 60 euri waard Ik vind hem grafisch zwak en het speelt gewoon te arcade
Grafisch zwak?? ik vind dit een van de mooiere spllen op de 360. ik vind het niet onderdoen voor gears of war.