Offline Gears of War toernooi

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door I 4AG Leader I, 11 jan 2007.

1. I 4AG Leader I

I 4AG Leader I 1 Shot 2 Kills

Leuk Bevonden:
    0
    Beste gamers,

ik heb al van meerdere kanten gehoord dat wij nederlanders wel eens America (en natuurlijk andere landen) willen bijbenen op het gebied van FPS. Dit was duidelijk te zien bij Halo 2, waar America de grote favoriet is.
    Natuurlijk komt dit voornamelijk doordat USA een grote groep mensen heeft waaruit ze kunnen werven, maar ook door het feit dat er genoeg competitie plaatsvindt.
    Nu wilden wij, van Coryo Squad, een offline Gears Of War toernooi organiseren. Laat ff weten of je interesse en eventueel al een team hebt (en waar je woont). Daarna kunnen wij de locatie regelen.
    Ik hoop dat er genoeg interesse is.

Groetjes, Coryo Squad Crew

sigend Maurice

Teams:

- Coryo Squad 1 (ik behoor zelf niet tot de competitie, dus er zal niet worden vals gespeeld of dergerlijke)
    - Coryo Squad 2
    - Team Joene 90
    - Team USC 1
    - Team USC 2
    - Team Roy Kane

Single Players:
    - Revenge
    - USC speler 1
    - USC speler 2 (tenzij ze reserve speler voor team 1 of 2 zijn)

(USC heeft de mogelijkheid om met 10 man te komen)

Laatst bewerkt: 24 jan 2007
  2. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Je bent een van de vele die dit al eens geprobeert hebben, echter is er nog geen één tot zeer weinig daadwerkelijk van de grond gekomen.

3. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mij lijkt een gow toernooi wel vet maar waarom niet online dat is veel makkelijker.

4. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik woon in Wassenaar en kan een team bij elkaar krijgen :)

Laatst bewerkt: 12 jan 2007
  5. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

Als er prijzen zijn dan zullen er al wat meer clans meedoen:thumbs:
    Of zorg voor een inschrijfgeld ofzo..
    Ik denk als er een prijs is dan is AK47 ook van de partij..

6. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou ook meedoen maar ik ken twee mensen die xbox plus gears spelen

7. I 4AG Leader I

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, maar ik ben één van de weinige die het ook daadwerkelijk voor elkaar kan krijgen om een goed te organiseren.

@ DrkSpHinX: Het was wel de bedoeling om prijzen (/geld) voor de winnaar te regelen, maar ik moet eerst een even aantal teams krijgen. (Het liefst 10 of meer)

@ Tjoerd: Ieder voordeel heeft zijn nadeel. Er zijn inderdaad makkelijkere kanten bij het organiseren, maar de matches zelf is makkelijker te regelen als iedereen op één locatie is. En wij kiezen gewoon voor offline toernooi.

@ Iedereen: als er mensen zijn die niet een team bij elkaar hebben kun je je wel opgeven en zullen wij een match proberen te vinden zodat we teams kunnen maken.

Laatst bewerkt: 11 jan 2007
  8. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Ik wil ff wat zeggen 8) :
    - Regel een goede locatie
    - Prijzen
    - Veel teams (grotere prijzen)
    - Veel tv's nodig en xboxen

9. I 4AG Leader I

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt dat je zo bezorgd bent, maar we weten waar we aan beginnen. We hoeven geen tips of weet ik veel wat, zeg nou maar gewoon of je interesse hebt of niet en dan kunnen wij verder dingen regelen.

10. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0
    Je zal vast wel weten wat je doet alleen anderen weten dat niet. Als je nou uitlegt hoe je dat nou wil gaan realiseren voelen anderen zich misschien eerder geroepen om zich aan te melden . Ik bijvoorbeeld

11. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk idee maar voelt er niemand voor een online toernooi? En heeft er iemand tijd en zin om dat te organiseren? ik weet zeker dat we online een toernooi net zo groot als xbl van de grond kunnen krijgen.

12. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    hebben jullie geen Live dat isegt makkelijker dan dit

13. Dioxic

Dioxic Guest

Leuk geprobeerd maar dit komt toch neit van de grond

14. live gamer

live gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarom niet?

is toch leuk :)

15. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik en mijn clan voelt er zeker wat voor!!:thumbs:

16. gekkeleo

gekkeleo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    klinkt goed

17. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Hebben we wat aan jou gevraagd?
    Nee, dus wat kom je nou aanzetten met je negatiefe dingen.
    Online is ook wel vet en makkelijker, maar offline is natuurlijk gewoon gruwelijk geen lag etc. maar ik denk dat de meeste mensen pas komen als je echt goede dingen hebt geregeld etc.

18. MoonWalker NL

MoonWalker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah ik wil ook wel meedoen met me team maar alleen als het in amsterdam is

19. I 4AG Leader I

Leuk Bevonden:
    0
    Wil iedereen a.u.b. ophouden met te posten dat het niet lukt of online beter kan worden geregeld. Offline is het (naar mijn mening veel gezelliger en je leert nog eens wat mensen kennen) + geen gezeik met uitslagen. En als iedereen die gedachte heeft dat "het toch nooit lukt" zullen we in Nederland nooit verder komen dan de WCG (zonde!!). Wij willen het proberen, maar hebben nu alleen wat teams nodig om te kijken of er genoeg interesse is. Wat betreft de informatie zover. Ja, er zal entreegeld worden gevraagd. De locatie zal in Utrecht zijn (Amsterdam is niet centraal genoeg). Ja, er zullen prijzen zijn. Nee, wij regelen niet voor iedereen xboxen en tv's; xbox moet iedereen natuurlijk zelf regelen dat zou onmogelijk zijn voor ons en tv's kunnen wij wel een aantal regelen, maar dat zou betekenen dat iedereen zich aan de omstandigheden moet aanpassen (en dat zal niet zo super fijn zijn waarschijnlijk), dus je hebt meeste voordeel als je eigen tv ook meeneemt. Stroomvoorziening doen wij, alleen ethernet-kabel zal misschien zelf voor gezorgd worden. Als er genoeg aanmeldingen zijn, zorgen wij ook voor wat te drinken.

Ik hoop dat ik zo genoeg informatie heb gegeven. Meer weet ik zelf op het moment ook niet. Zodra er genoeg interesse is kan ik meer regelen.

PS: nu ik zoveel informatie heb gegeven hoop ik dat iedereen gewoon met ja kan antwoorden op mijn vraag. Als jullie willen discussiëren of het ons wel gaat lukken of niet, open maar een nieuwe thread.

20. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    ^Klinkt al erg gastvrij :{

Deel Deze Pagina