We weten nu allemaal dat de X-BoX heel erg vet is geworden en zijna allemaal lovend over zijn uiterlijk enprestaties...we zijn tot nu toe heel erg bezig geweest met de goede dingen van de Box,........ Maar dan nu....niks is perfect dus er zijn altijd wat minpunten...ja, zelfs bij de XBOX ...Wat vinden jullie op te merken als een minpunt?....
het minpunt is dat er geen minpunten zijn. De xbox is cool games kunnen wel iets beter maar dat komt allemaal nog.
Doe nou allemaal nou eens niet zo fanboy Kijk als ik moet kijken naar minpunten van de Xbox, en dan alleen gekeken naar de Xbox en niet naar de games ; Wel groot, maar is geen bezwaar om hem niet te kopen Duur, maar is voor mij ook geen bezwaar om hem niet te kopen Jammer dat de DVD mogelijkheid niet zit ingebouwd
Ik vind het zelf erg jammer dat je extra stekkertjes enzo moet kopen om Dolby Digital te kunnen gebruiken. Je hebt dan namelijk eerst de Advanced Scart Cable nodig van 29,95 en dan nog een optisch kabeltje naar de versterker wat ook niet echt goedkoop is. Ik ben bij de Mediamarkt, Free Record Shop en de ToysRus geweest, maar geen van allen hadden de Advanced Scart Cable... Verder weet ik het nog niet, ik moet hem nog uit de verpakking halen, ik ben net thuis, maar wilde eerst even posten dat ik hem erg goedkoop heb kunnen aanschaffen. (333,- als je er twee spellen bij koopt, Mediamarkt Alexandrium Rotterdam, Maandag 25-3-2002) Ik hoop dat er meer mensen van kunnen profiteren!
- te groot - best duur - dvdremote anders geen dvd - de aparte kabels adv. scart enz. te duur - games ook niet bepaald goedkoop
Tot zover de prijs en dat je dus die scart kabels nog apart moet aanschaffen (en die zijn niet altijd zo makkelijk te krijgen).
Zoals je hier leest is eigenlijk alleen de prijs een bezwaar want voor de rest zijn er helemaal geen problemen mee!
Alphazel, ow dus jij wil liever nog meer discjes wisselen Door de DVD drive kunnen net spellen als halo gemaakt worden (grote disc, veel data erop). Kan ook op cdroms ofzo, maar dan blijf je discs wisselen.
prijs (je kan hem nu al 100€ goedkoper krijgen) grootte (mwah kan net) dure spellen geen dvd-afspeelmogelijkheid zonder kit)
Alleen het verhaal van de prijs. Ben je halleve fanboy, ver van te voren besteld, betaal je de hoogste prijs. MS had dat wat beter moeten kunnen controleren. Helaas is dat praktisch onmogelijk, maar 't blijft kut. Verder niks
Ik vind een minpunt(en dit vind iedereen een minpunt), dat we moeten wachten op de nog vettere, verbeterde en mooiere games die nog moeten komen... ]:- ]:- ]:-
Minpunten van de Xbox? Hier komen ze: - De Prijs - Geen standaard Dvd play included - De controller - Geen games als Pro Evolution Soccer - Geen Square als gamedeveloper - Geen demo cd included bij the launch - Geen standaard optical uitgang included