Lost Planet!

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 12 dec 2005.

  1. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd met je full HD tv en ik wil niet vervelend doen maar de graphics zullen net zo mooi zijn op een normale HD TV
     
  2. Dioxic

    Dioxic Guest

    Bedankt
     
  3. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Heb alleen singe player demo gespeeld maar vind de full game wel mooier, explosies en sneeuw effecten zien er net even wat mooier uit.

    De latere levels zijn echt gaaf!
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dammit -_- kom thius blabla je was niet thuis nu krijg je hem morghe jippeee toppunt is nog dat ik zelf ook postbode ben =/ krijg de post zie m`n game moet ant werk. YES!
     
  5. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net het eerste level gespeeld en het ziet er zeker wel goed uit !

    vond die 1ste eindbaas in t begin wel pittig maar na 3 keer had ik hem wel verslagen.. al met al verrast deze game mij toch wel dat ik hem leuk vind !!

    ik hou normaal niet zo van die monsters en een beetje sci-fi setting maar net als Gears of War kan ik deze games zeker wel waarderen :D
     
  6. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil hemmorgen kopen zitten er veel fouten in?
    haperende stukken en hoe is het spel over het algemeen? en multiplayer?
     
  7. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    vanmiddag gehaald bij replay eindhoven + gratis Limited Edition Faceplate
     
  8. Sincerinho

    Sincerinho Shibby

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerste 2 levels zijn vrij eenvoudig ben je zo doorheen, maar heb echt geen idee hoe ik die worm moet verslaan?? Iemand tips over wat je het beste kan doen???
     
  9. flappie

    flappie Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    @Sincerinho: ik heb het spel zelf niet gespeeld, maar ik heb op de filmpjes gezien dat je hem aan de zijkanten moet raken. Je moet die gele vlekken kapot schieten. Het kan zijn dat je daarvoor eerst een granaat in zijn bek moet gooien of zoiets. Dat deden ze althans in de filmpjes.
     
  10. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand?
     
  11. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben gewoon weggelopen gloof ik..
     
  12. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij vertellen als ik "lost planet demo online" wil downloaden.. wrom die niet begint? er staat: pending...
     
  13. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je geen andere dingen erboven staan die al aan t downloaden zijn?? anders moet je wachten tot die klaar zijn, check wel of je internet verbinding het goed doet... wat ik soms krijg, is als ik nog een andere game speel ( multiplayer vaak ) dat die dan ook stopt met downloaden, meestal laat ik een download gewoon doorgaan, en mijn 360 op dashboard staan, of ik ga single player doen, dat lukte met rainbow six in ieder geval wel toen ik de demo's downloade...

    denk dat ik deze game toch wel ga halen over een tijdje, rainbow six : vegas houd me ook nog wel zoet :9
     
  14. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Heb geen bugs kunnen vinden zowel grafisch als in de AI, multiplayer nog niet gedaan.

    Die worm kan je het best tevoet verslaan, gewoon wachten totdat ie boven duikt en dan met je machinegun die gele/oranje vlakken kapot schieten, je krijgt dan een archiefment "Worm Hunter" die 50gamer points is. Je kan echter ook kiezen om ervoor bij te lopen en de worm te skippen.

    Heb hem net uitgespeeld en moet zeggen, was een geweldige ervaring :thumbs:

    Net zoals Gears of War verpletterende ingame filmpjes (zelfs meer en soms mooier dan GoW vind ik!!) Eindbaas was beetje teleurstellend maar de latere levels zijn echt mooi en leuk om te spelen!
     
  15. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    ah oke bedankt. Ja hij is nu Amped 3 demo downloade :p kben ze net ff aan t kijken.. welke demo in het rijtje is het best die te downloade is? :p
     
  16. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    mmh, tja, ik heb single en multiplayer gedaan, vind ze allebij harstikke tof :D
     
  17. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    oke :p maar zijn er nog meer vette demo's?
     
  18. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Wel even ontopic blijven he
     
  19. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    niet dat ik echt zo even weet XD... kdownload alleen demo's om een beetje een voorbeeld te krijgen van hoe het spel ongeveer in elkaar zit, en als t mij wel bevalt, koop ik t :p... enige demo's die ik tot nu zelf erop heb staan.. en lost planet spreekt mij dus aan :)
     
  20. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    oke :) ja kben nu dus amped 3 en Lost planet multiplayer downloaden.

    Miss nog singleplayer downloaden xtje.. en games die ik heb: fifa07 en tonyhawkproject8..

    Maarja amped is op 96 % :D

    Sorry. Zal ontopic blijve :D
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2007

Deel Deze Pagina