Ik vind hem wel goed eigenlijk, ok, er kunnen altijd dingen beter (vooral vanuit tactisch oogpunt) maar op de Xbox is op het moment niks beters te krijgen.
Fifa valt goed mee . hey ik heb fifa football 2003 nog maar een week en ie valt goed mee wel moeilijk om in dat groen kotje te geraken voor een vrije trap en hoekschop. maar anders veel realistischer. weet er iemand een andere manier om vrije schoppen te geven? tompy ]:-
Hoe beter de speler hoe makkelijker het is om in dat groene streepje te eindegen met vrije trappen. En ik ben voetbalfan op en top en ik vind het een top game. Ik speel het al een tijdje en voor je echt maar dan ook echt alles door hebt ben je idd wel ff bezig. Maar het spel wordt alleen maar beter als je het langer speelt, vooral met een vriend is dit spel een echte aanrader. Hij is veel beter dan ISS2 die ik ook heel veel gespeeld hebt. Het is niet elk schot is raak en je moet dus ook tactisch spelen, en het spel is realistisch zat. Maar dit is mijn mening en ik heb er zeer veel plezier van het spel, of ie kan tippen aan PES2 weet ik niet want die heb ik nog nooit gespeeld.
Dat spel is echt wel goed hoor.... Vooral als je tegen iemand speelt... Iemand dollen met bewegingen gaat idd wel moeilijk, maar dat is ook niet het leuke van een voetbal spel... het is leuker als je iemand uitspeelt met combinaties enzo... en dat gaat heel goed
Vriend van mij had ISS2 en FIfa2003 ISS2 is nu aan het verteren Dat spel is echt bagger als je dat vergelijkt met fifa2003 Ik vind eigenlijk alleen jammer dat je zelf niet meer veel kan veranderen. (eigen team maken en ventjes veranderen enzo wat vroeger wel kon) Ook vind ik het jammer dat je geen goals bv kan saven ( wat eerst wel kon) en natuurlijk dat Nederlands elftal niet meedoet en de competitie (kut KNVB) Verder is het spel toppie zeker tegen een kameraad is het echt cool
Heb gisteren PES 2 gespeeld op de PS2 moet zeggen dat dat een erg goed spel is. Ik twijfel of ik nou wel Fifa 2003 moet kopen op de xbox of dat ik moet wachten tot er iets beters komt. Weet iemand toevallig of er een nieuw voetbal spel in het programma staat??
Fifa 2004 volgens mij de enige goede voetbal game die eraan komt En die wordt weer anders zeggen ze Ik heb geruchten gehoord dat er ook management in het spel zit. Dat je dus geld kan verdienen en zo dus betere spelers enzo kan kopen. Of dat echt waar is weet ik niet hoor dus don;t blame me. Ik had dat gehoord van een paar kameraden. Maar als het zo is dan zou ik dat best wel super vinden En Fifa2003 is echt wel leuk hoor Heb nog steeds veel plezier van
Ik denk dat Fifa 2003 op dit moment toch echt het beste voetbalspel op de Xbox is, jammergenoeg Het is wel een goed spel maar hij mist net teveel om een echte topper te zijn. Ik hoop nog steeds dat er een PES naar de Xbox komt en ik hoorde iets over een voetbalgame van Microsoft Lets hope so
Als ik dit spel speel eindigt het standaard in 5-5 6-7 4-3 allemaal van die hoge scores dat zou toch soort van niet meer kunnen?
Als je van realisme houdt w8 dan op PES 3! ALs je liever de echte licenties wilt en de iets betere graphics dan pak FIFA!