Bij het Xbox Live Vision Pakket (Camera, 12 maanden gold, headset, 2 arcadegames) heb ik ook 200 Microsoft Points gekregen. Ik wil echter het arcade Poker spel kopen voor 400 punten, en nu kom ik dus 200 punten te kort. Mijn vraag is dan ook, heeft iemand misschien nog 200 punten over van datzelfde pakket? Dan hoef ik geen hele strippenkaart met punten te kopen
Ja idd.. dat waren alleen de eerste 2 dagen na de release.. hij kost nu 400 punten. (Ik had toen helaas nog geen 360). Niemand die mij 200 punten kan schenken?
Je bedoelt dat iemand die datzelfde pakket heeft je 200 punten geeft? Andere mogelijkheid is er namelijk niet . Hold 'em was idd alleen de eerste 2 dagen gratis. Ik heb nog wel een paar trials liggen denk ik, ff kijken of ik ze voor mijn 2de account ga gebruiken en anders zul je ze hier wel weer tegenkomen .
Ik kan er wel weer 1 gebruiken (PM) ga volgende week abbo kopen maar nu nog ff trial als iemand heeft... danke
Heeft iemand voor mij een trial kaart please? Ik krijg een tijdje geen zakgeld meer van me ouders omdat CoolBlue (handeld in game software & hardware) mijn 40 euro nog niet terug heeft gegeven! (Dus mijn ouders boos, krijg ik pas me zakgeld als het geld er weer is en volgens het bedrijf duurt dat nog 4 weken!) DeathWarrior NL is me gamertag, kan je even kijken dat ik echt silver ben
Ik heb er nog 1 in mijn pm box staan dus als iemand nog interesse heeft, kan niet garanderen of die nog werkt maar dat was bij die vorige ook het geval dus hij zal het wel doen. Pm maar als je interesse hebt Hijs weg...