Als je via nijmegen naar arnhem ben gegaan door al die levels heen kom je in het level Arnhem knights, de eerste tank en de panzer squead zijn makkelijk maar dan kom je bij een andere tank met veel gozers enzo... heeft iemand hier een tip voor om verder te komen? want ik zit dus echt vast
Ja ik heb dat probleem ook, ik heb al een aantal keren al mijn Panterschrack (whatever!) leeggeschoten op die 2e tank maar het hielp niks, ik zou ook graag antwoord willen krijgen van iemand. Help!
hmm volgens mij kan je ook gewoon de hele tijd granaten gooien naar die 2e tank, want dat had ik bij die 1e tank ook gedaan toen ik nog niet naar dat geweer ging. Ik denk dat ik maar eens mijn granaten weer eens ga gebruiken
ik ben erdoor, eerst 1 voor 1 die gozertjes met je snipertje afknallen en dan doorennen naar dat geweer.... dan heb je hem uitgespeeld
na een tijdje (je moet je verbergen) dan stopt ie met schieten en begint ie zih om te draaien dan sluipen naar het gweertje en BOEMERDEBOEMDEBOEM o.o
www.gamefaqs.com, zoeken naar Medal of Honor:Frontline. bij de PS2 staat een goede FAQ, welke ook geldt voor de Xbox en Gamecube (de Xbox is een pure port, met een beetje multi-player erbij).
aan die walkthroughs heb je nix, daar zeggen ze bijv. mannetjes neerschieten, geweer pakken, tank mollen, daar heen gaan en klaar