Spraak opnemen op .mp3

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door zammalhoofd, 14 jan 2007.

1. zammalhoofd

zammalhoofd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag..

als het moeilijk te begrijpen aarzel niet mij om meer info te vragen

ik heb dus een spraakherkenningssoftare programma op mijn computer (dragon naturally speaking). Dit is heel handig voor bijvoorbeeld samenvattingen voor school. Enige wat je hoeft te doen is oplezen en je comp. noteert alles.

Er is tevens ook een voorleesmogelijkheid. Hierbij leest een stem dan jouw tekst op. Dit is heel handig. Maar het zou handiger zijn als je het bijvoorbeeld zou kunnen opnemen als .mp3, .wav etc. zodat je bijvoorbeeld in de gym kan luisteren naar je samenvatting. Nou is deze functie niet ingebouwd in de software zelf. Nu is mijn vraag is er misschien een programma die dat kan opnemen.

ik hoop van jullie te horen...\o/

2. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    Is het niet mogelijk om het op te nemen via dat programma, en dan een converter vinden die dat bestand type omzet naar mp3.

3. Sebass

Sebass Schizz Artist

Leuk Bevonden:
    0
    ja je moet denk ik gewoon ff een converteer progje zoeken op internet. ff zoeken op google.

4. zammalhoofd

zammalhoofd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet mogelijk om het via de originele software op te nemen. Vandaar mijn vraag. Ik zoek iets als geluidsrecorder van windows zelf, alleen daar zit een mx op van 60 sec. dus dat werkt niet....

5. MikMakMan

MikMakMan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet niet of dit wat is maar je kunt het proberen ;P

6. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
  7. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    geluidsrecorder kan het ook opnemen, maar dan moet je gaan rommelen met bestandjes. 60 sec. opnemen, dat opslaan, nieuw bestand openen, en zoveel als je wil "nieuw bestand invoegen" met dat 60 sec. durende nieuwe bestand. Zodoende kan je daarna over die hele lengte iets nieuws opnemen 8)

Deel Deze Pagina