[JSRF] 99th Street

Discussie in 'Algemeen' gestart door M@ximuS, 27 dec 2002.

1. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet dan vlaggen halen. Echter een andere groep zit er ook achteraan. Echter het lukt me om 1 vlag te krijgen en dan hebben de anderen ze allemaal al ..

help

2. crazysoldier

crazysoldier -

Leuk Bevonden:
    0
    je moet geloof ik kijken waar alle vlaggen staan (verandert niet) en dan naar de 2e vlag gaan als hun naar de 1e gaan als de 2e verschijnt die vlug pakken en naar 3 gaan enzovoort kijken anders ff op gamefaqs

3. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    slimpie dat doe ik al :p...

echter ik ben altijd telaat

4. crazysoldier

crazysoldier -

Leuk Bevonden:
    0
    ow bij mij lukt het met gemak :+ (de 2e keer dan)

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Je kan ook gewoon vlag 1 en 2 halen (als vlag 2 mislukt is dat niet erg). Vag 3 verschijnt bovenaan als je de "Dragonstail" afgaat. Ga ze niet achterna, maar blijf onder wachten. Als zij vlag 3 hebben verschijnt onder op het plein vlag 4. Rapid 99 zal helemaal skatend naar onder gaan. dat geeft jou de tijd om vlag 4 te pakken en via de kop van de Draak naar het dak gaat voor vlag 5.

6. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is de slimste manier, je hoeft niet alle vlaggen te halen dus kan je het beste concentreren op deze. Zo win je zelfs met voorsprong.

7. TheRealMcenzy

TheRealMcenzy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik haal altijd de eerste de tweede en de vijfde. Is echt simpel. je gaat via zo'n draad naar die brug waar de eerste is.op die draad zitten allemaal graffiti bussendan wacht je op t plein totdat die wijven in de buurt zijn. dan boost je ze voorbij en pake je de 2e en dan wcht je boven totdat de vijfde beschikbaar komt
    :)

8. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat ook helpt is om een skater te kiezen die betere grind en accelerate heeft.

9. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Je gaat eerst voor vlag 1, die makkelijke te pakken is, dan skate je naar de draak toe, daar spring je op de staart die je weer naar die weg brengt en daar komt vlag 3.
    Daarna spring je weer heel mooi die draak op, maar dan op dat draai ding, en ga je zo naar vlag 5. :)

10. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel is niet leuk, alleen de muziek en de graphics + movies zijn wel leuk om naar te kijken. Het spel is ook erg voorspellend.

11. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    is gewoon erg fun om te spelen vind ik.

Deel Deze Pagina