Wat te kopen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BAD, 14 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BAD

    BAD Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil een Xbox 360 kopen maar ik weet niet welke accesoires ik er allemaal bij moet kopen
    ik ga een pentium pack kopen maar wat ben je dan nog meer nodig?
    ik heb geen hd tv
    wel breedband internet verbinding met router en zo.

    ik wil met mijn Xbox 360 een mooie beeld kwalitijd hebben (is een duurdere scart cabel het wel waard of merk je met de beeld kwalitijd eigenlijk geen verschil), online gamen

    en ik wil welke charge kit kun je het beste kopen?

    Dus wat adviseren jullie mij
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Pentium 3 of 4? :) . Bij de premium zit wel genpoeg. HD is niet nodig alleen als je alles uit je games wil halen. Scart kabel merk je wel maar of het het waard is weet niet nie. Router is ok, nu te hopen dat je verbinding en snelheid ook goed zijn voor live. Het enige wat je nog mist is een live abbo :)
     
  3. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Welkom!

    over tv kan ik niets zeggen aangezien ik op hdtv speel.

    over chargekit:
    als je wilt spelen en laden tegelijk; play and charge
    als je tijdens het laden niet wil spelen; quickcharge
    of neem ze allebei, like me

    verder zal deze topic waarschijnlijk zeer snel gesloten worden, waarom staat in de FAQ...
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2007
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja maar hij weet nu al wel wat die ongeveer nog nodig heeft. Play and charge kit was ik idd vergeten, erg handig dingetje. En miss ook nog een 2de controller voor offline play :)
     
  5. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je dit eigenlijk ergens anders moet vragen maar goed. Voor de beste beeldkwaliteit (RGB) kun je het beste de Advanced Scart Cable van Microsoft kopen, dat geeft al een hele verbetering. Bij het premium pack zit al een wireless controller, maar een extra controller kan ook geen kwaad neem ik aan. En je kunt inderdaad voor de controllers een van de twee charge kits kopen, ik zou de Quick Charge kit nemen. Je kunt dan voor twee controllers tegelijk de batterijen opladen. Bij de wireless controller zitten standaard al twee AA batterijen (er kunnen namelijk gewone batterijen in) maar op lange termijn is de Quick Charge kit handiger natuurlijk. Verder is het best handig om, als je een draadloos netwerk hebt, de Wireless Network Adapter te kopen, waarmee je heel gemakkelijk op Live kan:).
     
  6. BAD

    BAD Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    nog nooit van pentium 3 of 4 gehoord wat is het verschil?
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hij maakt een grap, want het pack heet Premium. Jij noemde het pentium en dat is de naam van een processor voor computers.
     
  8. BAD

    BAD Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    o ja lol ik heb die berichtjes een beetje snel getypt en gelezen dus niet opgelet

    maar bedankt allemaal:thumbs:
     
  9. BAD

    BAD Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    cooler

    ik heb wel eens gelezen dat je een cooler nodig was voor je Xbox 360 omdat hij anders te warm werd dit hete een intercooler of zo iets
    Klopt dit zo ja is het echt nootzakelijk of alleen als je echt lang achter elkaar door wilt spelen?
     
  10. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    ach ik speel soms 10 uur achter elkaar :eek: hij word warm maar heb zelf geen cooler. hij is een soort verwarming voor mijn kamer :+
     
  11. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja, het is echt geen must. als je maar wel je xbox niet TEGEn de muur aanzet, maar 20-30 cm ervan af, en dat grote 'blok' aan de stroomvoorziening (Transformator) niet ergens onder legt.

    Als je bang ervoor bent, moet je gewoon er een ventilator oipzetten ^^
     
  12. BAD

    BAD Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Cable

    hallo allemaal nog ff een vraagje
    deze cables (zie onderaan) zijn er dacht ik allemaal maar welke ben je nodig als je op een gewone tv wilt spelen want er zit standaard bij de premium pack (ja deze keer zeg ik het wel goed, hoop ik:9) bij de premium pack zit de component HD AV cable kan die ook gewoon op een normale tv of is die echt voor hd tv? en als die wel op normale tv's kan is dan de beeld kwalitijd wel optimaal of is het dan duidelijk minder

    Xbox 360 Component HD AV Cable
    Xbox 360 Advanced AV Cable
    Xbox 360 VGA HD AV Cable
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja je zegt het goed, was ook een beetje een flauwe van me maja. De kabel die er nu bij zit kan ook op een normale tv.
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2007
  14. BAD

    BAD Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    lol ja ik had het niet door maar ja als een Advanced AV Cable koopt is dat dan beter of maakt dat niet uit?
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Het beeld wordt er wel beter door en ik denk ook dat je daarmee het maximale uit je beeld kan halen met jouw tv. Met een HD TV merk je pas het echte verschil maar dat kost je ook wel aardig wat :emo:
     
  16. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    De Advanced Scart geeft het beste beeld op normale televisies:).
     
  17. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Mmm ik heb gewoon een 100Hz tv met RGB ingang, maar geen Advanced AV scart.
    Dus het is wel een goede investering om zo'n scart te halen ipv de standaard die bij de core zit..?

    Peace,
    Rich_Art. :thumbs:
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina