Heeft iemand een walktrougher van Halo?? Want die zijn er niet op deze site/forum , dat is wel jammer. Misschien wel iets voor het nieuwe jaar??
We besteden liever aandacht aan echte content (nieuws, artikels, pre/reviews etc) dan een geheel spel uitspelen en beschrijven in een walkthrough. Daarnaast is Halo een van de makkelijkste spellen als je kijkt naar waar je heen moet etc. Is altijd wel aangegeven met een pijl, en anders vrij duidelijk.
LOLZ, sorry maar wie heeft er nou een walkthrough nodig voor Halo? Tis gewoon domweg de baan afhobbelen in search of new enemies (meestal dus gewoon het spoor van de vijand volgen, en luisteren of en nog ergens op je geknalt wordt). Zo moeilijk vond ik Halo nou ook weer niet????
Geef jij het na 2 uur al op? Misschien is een GB color iets voor je? Halo is een spel waar je, mits je geen walkthroughs gaat zitten lezen, weken plezier van kunt hebben. PS: Ik heb het eerst op normal uitgespeeld, daarna op <hoeheetdatookalweer> en tenslotte op Legendary. Wereldspel! Halo op zich maakt de Xbox zijn geld al volledig waard (maar dan wel zonder zwalktroe).
ik geef het dan niet op. Ik zit nu in level 8 en ik heb 1x de walkthrough gebruikt omdat ik TOTAAL de weg kwijt was. en ik heb er nu al een week plezier van en ik speel hem nu op normal. En binnenkort ga ik beginnen aan die daar boven. En dan op Legendary. Kortom, ik wil het gewoon helemaal uitspelen. maar dan ook HELEMAAL.