hebbe andere hier ook welles last van had net ineens een heel dun zwart lijntje door me beeld horizontaal een fractie van een seconde
Heb je t vaak dan?? Heb je der last van, tis maar een fractie van een seconde toch? Dan denk ik eerder dat t aan FIFA ligt, of heb je t ook bij andere games??
nee aleen bij dees niet egt last van misgien legt het wel aan me vga kabel naar me lcd tv want bij dead rising heb ik heel veel van die doorzichtige lijnen die naar benede valle lijkt het maar ook aleen weer bij dat spel heeft dat ook een naam en zo ja hoe heet dat?
nee nog niet. Speel meestal online, 23 gewonnen 22 verloren -_-* Steeds geen geluk, soms weer wel. Maarja.. vrije trappen, TIP: tactiek die ik in t echt ook gebruik: paas de bal naar de speler naast de muur en schiet gelijk in een hoek.
Nope, nog geen challenge gedaan... Als ik speel, speel ik bijna altijd online, sta nu precies 58-29 met een winstpercentage van 69%
vraagje: ik ben aant het twijfelen of ik nu pes 6 koopt of fifa. ik heb pes 6 op de ps2 gespeeld. ik vond het leuk om met zun 2e een officiele match te spele kan dit ook met fifa?? al vast bedankt widw
nee niet ranked. wel kan je een oefen match online doen met 4 man bij je zelf. maar met pes kan je helemaal geen 2 vs 2 doen online op de 360