1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 dec 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

  1. 1

    40,1%
  2. 2

    13,0%
  3. 3

    4,0%
  4. 4

    1,9%
  5. 5

    0,3%
  6. 6 of meer

    2,2%
  7. geen

    38,6%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Menn00

    Menn00 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Opgestuurd naar Duitsland, vandaag ophalen. Weekje of 2 duurt het?
    Triest trouwens, in korte tijd 40 (!) pagina's vol.
     
  2. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb nog geen problemen gehad met de xbox 360 gellukig. Met mijn oude xbox wel toendertijd, maar dat was allemaal heel netjes geregeld. Ik belde even naar de klantenservice, 2 dagen later kwamen ze mijn xbox ophalen, en 4 dagen daarna had ik hem al weer terug, en het een en ander vervangen. Bovendien had ik geen garantie meer op dat moment.
     
  3. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Er wordt gezegd dat een reparatie 15 werkdagen kan duren en werkdagen houdt in van maandag t/m vrijdag dus in totaal kan het 3 weken duren. Ik ga nu m'n 3e week in...
     
  4. Morninglight

    Morninglight RB6

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    me2..
     
  5. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    helaas is dit me 2de week,maar er is hoop dat het eerder geleverd wordt.
     
  6. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    569
    hij doet het nog steeds _O_
     
  7. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Mijn 360 is op 4 januari afgeleverd. Ik hou rekening met een terugkeer in februari. :mad:
    Wel vervelend voor het doorlopende Live abbo. Daar zou MS eigenlijk iets mee moeten doen. Een maand gratis verlengen ofzo.

    Vraagje: heeft er iemand de afgelopen periode een nieuwe 360 gekregen ter vervanging van de kapotte? Ik hoop namelijk op dat scenario, maar heb de indruk dat men driftig aan het repareren is geslagen. Een maat van me had medio vorig jaar ook een kapotte launchbox en die werd binnen 5 dagen vervangen.
     
  8. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Mijne is nu al 2 weken bij dat repaircenter.. En heb er helemaal niks van gehoort nog, ik verwacht uhm deze week wel terug anders is het toch wel over met mijn geduld-_- Vooral nu crackdown demo komt de 18e:mad:
     
  9. Jieve

    Jieve Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, mijne is voor de 2e keer met Ups mee.
    Hoop dat ik nu een nieuwe krijg en geen 2ehandse crap!! Want dan stuur ik hem net zo hard teurg naar MS. Want zo ga je nie met je klanten om!
     
  10. taijyn

    taijyn Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0

    Wat was er ook alweer precies met jouw 360? was ie alleen maar vies of was ie ook beschadigd van de buitenkant? Want hij deed het toch wel gewoon goed of niet? Want ik denk dat veel mensen met een kapotte 360 geen nieuwe krijgen. En logisch ook eigenlijk, het maakt me niet uit of ik een 2e handse terug krijg als ie het maar gewoon blijft doen. Echter is het anders als ie idd veel beschadigingen heeft.

    Maarjah, Kheb net MS gebeld om te vragen in hoeverre ze iets konden zeggen over de voortgang van mijn 360, maar daar mogen ze niets over zeggen!!! :thumbs:

    Maximaal 15 werkdagen dus.. en als ie ook 1 dag later is dan zijn ze echt niet van me af O-)
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2007
  11. FireFly

    FireFly stop, drop & roll

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen ik heb hier dus ook een probleem met mijn 360, echter ik krijg geen piepjes of rode ledjes te zien....Tijdens het spelen ineens een soort scratch geluid en dan staat het beeld stil met witte verticale blokjes door het scherm. De 360 draait gewoon door maar weigert verder alles diensten behalve cd-la open en dicht en hem uit te drukken op de console zelf. Ik heb er ook een foto van gemaakt.

    [​IMG]

    Iemand een idee ? Of ook maar meteen laten opsturen?
    Grtz.!
     
  12. Xplicit

    Xplicit MX-3

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen garantie meer, net nu de lezer het heeft begeven T_T om misverstanden te voorkomen, ik heb hem niet gemod als in firmware of iets dergelijks, ik heb alleen een andere case van XCM eromheen gedaan en hierdoor waarschijnlijk de lezer beschadigd. Het enige wat ik nu eigenlijk hoef te weten is of ik Microsoft hem kan laten maken tegen aanbetlaing (omdat ik geen garantie meer heb).
     
  13. Creasy

    Creasy Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    dat had ik ook na een paar keer opnieuw opgestart te hebben liet hij de 3 rode lichtjes zien
     
  14. berrens

    berrens Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn gerepareerde doet het ook nog steeds (al een hele week :lol: )
     
  15. berrens

    berrens Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Schrijf je xbox maar af. Die geeft binnenkort de geest. Deze schermen heb ik zeer vaak voorbij zien komen op diverse fora. Bij mij begon het met vastlopers binnen COD3 en uiteindelijk de 3 rode lichten. Overigens zei Activision (makers van COD:cool: al dat de vastlopers te maken hadden met kapotte hardware.....
     
  16. Jieve

    Jieve Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, was ook blij dat hij het deed. Maar als ik iets nieuws opstuur, dan wil ik ook iets goed terug.
    Hij zat vol met krassen en bij de voeding was een hoekje weg gesmolten.
    Dus logish dat ik hem terug stuur.. :thumbs:
     
  17. Jieve

    Jieve Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk wel dat ze het kunnen maken.
    Want na 2 jaar vervalt je garantie,zoals bij iedereen en dan kunnne ze hem ook voor je maken. Dus ze zullen hem cker wel kunnen maken. :)

    Ik w8 met mn Casemod, na mn garantie.. hehe :)
     
  18. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij ook...:{ Heb nog steeds geen problemen tijdens spelen, hij doet het nog perfect.:emo: De krasjes op TDU zijn zo ondiep, dat je ze alleen ziet als je hem onder fel licht houd. Ik haal de disk nu wel steeds er uit, da's uit voorzorg, want een boel mensen zeggen dat ik hem er uit moet halen.:)
     
  19. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    569
    Dat doe ik ook vanaf ik hem kreeg. Eerst liet ik de cd's er altijd inzitten maar nu doen ik dat ook niet meer :D
     
  20. Morninglight

    Morninglight RB6

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam thuis... en wat lag en in dus bus, een UPS papiertje dat ze langs geweest waren.. woooo, morgen ff zelf langs ups om dat ding op te halen :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina