Door de A ingedrukt te houden bij het opstarten van de game, heeft hij enkel de cache gewist. Als je terug wilt naar fabrieksinstellingen moet je bij system settings kijken, daar staat die optie ergens.
In het begin toen de xbox gemold werd door deze update startte hij soms nog op, nu lijkt dat ook niet meer zo te zijn dus kan ik hem ook niet terug naar fabrieksinstellingen doen. Dus ik hoop dat ie nog een keer opstart zodat ik dat kan doen...
je ziet dan op je controller even de groene rand (die aangeeft welke player je bent alleen die )om de guide knop knipperen
dan moet je hem eff op vga zetten dan kan je je hd instellingen veranderen en kan je weer op hd zetten
Sinds de update is mijn x360 ook helemaal verpest, eerst liep hij alleen vast tijdens een online potje GoW, vanochtend liep hij ook vast tijdens een online potje PES 6, toen liep hij vast tijdens viva piñata offline en nu krijgi k hem niet eens meer aan (3 rode lampjes) dit is al de 3e keer (sinds ik hem heb gekocht bij de launcH) dat mijn x360 die 3 rode lampjes vertoont..
heb er 1 of 2x last van gehad na de update, hij gaf tijdje hele tijd 4x rode lampjes aan. heb hem daarna uitgezet en evenlater weer aan en hij deed het gewoon weer.
Vier rode lampjes betekend toch dat je AV kabel niet is aangesloten? Ik heb ook de update gedraaid gisteren, ik kreeg vanochtend een vastloper bij GoW bij het opstarten, maar geherstart en verder geen problemen me gehad...
hdtv..... Ook ik heb de update gedaan (volgens de MS site een backwards compat update). En mijn box loopt nu ook regelmatig vast. Beeld freezed, tijdens games, tijdens gebruik media center en soms al gelijk bij de boot. Als ik het schakelaartje van mijn video kabel omzet naar tv (ipv hdtv) dan blijft de xbox wel draaien. En als ik hem dan weer op hd zet dan loopt de box binnen 10 minuten vast. De mensen die de update gedaan hebben en geen last hebben hebben jullie een HDtv ? En voor de mensen die problemen hebben na de update : probeer eens het schakelaartje om te zetten naar normale tv. Ik heb MS gebeld, zij zeggen dat het niet door de update komt. Ik betwijfel het aangezien de box het altijd goed heeft gedaan. Ik vind dit iets TE toevallig.
gebruik je de component kabel ? Ik heb getest met een vga kabel (resolutie 640x480) en dan blijft ie ook draaien. Ik heb ook alle hd resoluties geprobeerd (480p, 720p en 1080i) loopt op allemaal vast.
ja no shit.... maar dan ben k m een tijd kwijt. heb m al aangemeld bij MS hoor. vreemd genoeg doet ie het nu wel weer..... wel naadje dit
Mijn vorige Xbox 360 gaf ook die 3 rode lampjes aan. En pas een week na de drie rode lampjes begaf die het, en ik had binnen 2 dagen een splinter nieuwe (doet het nog steeds trouwens) !!
Nou, ik wou dat ik m'n woorden terug kon nemen, aangezien m'n box nu dus wel naar de klote is. Het begon toen ik de Lost Planet Demo downde, na een halve seconde gespeeld te hebben liep m'n xbox vast en verscheen er een "honinggraat" op m'n TV scherm, ook kwam er een gigantisch hoog gekraak uit m'n speakers. 360 uitgeschakeld, half uurtje gewacht, zet hem aan...en weer hetzelfde. Ook met Oblivion en Fight Night 3 gebeurde dit, dus ik heb MS gebeld...zei dat vrouwke dat het waarschijnlijk de HD was en dat ie geformateerd moest worden. Dus ik alle belangrijke shit op m'n MU gezet, HD geformateerd...en verrek, heb 20 uur Oblivion kunnen spelen zonder dat ik die shit weer kreeg. Dus ik dacht het was opgelost...maar niet dus, vanmorgen begon het weer, nadat ik wat content van m'n HD had verwijderd, dus ik dacht nog steeds dat het de HD was. Even zonder HD geprobeerd, maar hij blijft het nu gewoon doen. Echt vet verziekt dit, hoop dat ik een nieuwe krijg. De gast bij MS zei wel dat ik gewoon een nieuwe HD krijg, aangezien ze liever zeker weten dat het niet de HD is. Daarnaast zal het zo'n 2 weken gaan duren, echt kut.
En Microsoft meldde natuurlijk dat het niet aan de update kon liggen..... Je probleem klinkt precies hetzelfde als wat ik heb. Ook met dat lekkere geluidje uit je speakers enzo.