1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Nou zo kijk jij er tegen aan. Ik vind het echt weer leuk om echt serieus te racen. Dat vliegen van gisteren is wel leuk, maar ook niet meer dan dat..
     
  2. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    heb het spel sinds paar dagen weer gespeeld vind het echt vet... want zat er over te twijfel om hem te verkopen en dat heb ik niet gedaan gelukkig.. ga nu voor de 950/1000 gamerscore want die tournament qualifier is wel lastig 8)

    het grote nadeel aan pgr3 is de online career die focking zielige mensen die je de hele tijd van achter tikjes moeten geven zodat ze er zelf voorbij kunnen en de race winnen 8)
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    Jij hebt tenminste nog het geluk dat je mensen tegen komt. Ik ben al zo'n 5 maanden niemand meer tegen gekomen.
     
  4. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat valt toch wel mee? Ik heb vorige week nog een avondje lekker geraced online. Wel alleen maar in de A en B klasse, dat dan weer wel.

    Maar zoals hierboven al gezegd wordt speel ik PGR ook alleen maar bij gebrek aan beter. Ik baal ook best wel dat Test Drive geen Force Feedback heeft.

    Tijd voor een nieuw race spel !
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Als je in top500 zit van de Wereld dan kom je geen kip meer tegen. Lege lobby's FTW?
     
  6. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Welke wagen leent zich het beste om een beetje mee te driften in PGR3?
    (als dat filmpje van JP eerder deze week...)
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    F50 GT? Of de slegde hammer twin turbo? Die laatste drift bijna in elke bocht, gare bak 8)
     
  8. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Die GT heeft iets teveel vermogen om met en stuurtje lekker te driften :+
    (voor mij tenminste...)
    Ik zal vanavond eens fftjes gaan checken.
     
  9. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    GT drift wel aardig, maar is vooral de dupe van de slechte gameplay van pgr3, namelijk het uberscherp insturen. echt nie normaal in die bak
     
  10. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    PGR3 is gewoon de bom, heel veel mensen spelen het veel, en hebben het veel gespeeld. De graphics zijn heerlijk en de gameplay is gewoon vet :cool:

    En dat het alleen maar gespeeld word omdat er niet zoveel racegames zijn vind ik niet. Ik speel een game omdak het leuk vind, niet omdat het een bepaald genre is. anders hak Test Drive, NFS wel gespeeld. Of anders had jij nog gewoon op je ps2 gt4 en F1 gespeel denk JP.
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Dat deed ik 'vroeger' ook, maar ik kan m'n PS2 niet meer aansluiten. HD-gamen gaat toch voor bij mij als graphichoer :b:

    Probeer de Ultima GTR uit de B-klasse. Of anders de RUF SuperCar Concept uit de A-klasse. Geweldige auto's om een drift mee te trekken. (de auto in dat filmpje van mij was de F50GT, persoonlijk ook een lekkere driftbak)
     
  12. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Agree _O_ maar jij speelt nu alleen maar marble hehe
     
  13. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik moet zeggen dat de cadillac sixteen ook een lichte vorm van overstuur heeft. Misschien krijg je er wel een slip uitgeperst!8)

    Ik heb nu, ondanks de gebreken van PGR3, zelf weer veel plezier aan PGR, doordat er spannende races ontstaan als we playtime doen, en het gewoon tof is om ook wat lolligere dingen te doen.:)

    PGR4 koop ik toch wel, laten we gewoon hopen dat ze de game niet zullen rushen zoals 3, en voor mijn part een iets langere test-fase voor het uit laten komen zullen doen.
     
  14. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Netjes taalgebruik!
     
  15. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij klopt de zin gewoon hoor. 8)

    Ik hoop dat ze voor het uitkomen van het spel (uit laten komen), een iets langere testfase zullen doen (zullen doen). De zin is alleen redelijk omslachtig voor forum-gebruik.
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2007
  16. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had er al een hekel aan nadat ik m'n 1e bocht had genomen in dit spel. Het voelde echt helemaal niet goed. En serieus racen is idd leuk, maar met forza 2 en gtr wordt dat serieuze racen nog beter, he afrobeer?

    PGR4 staat nog niet op mijn verlanglijst, pas als ik overal pwnz0r reviews en meningen hoor/lees dan krijgt het spel een kans.
     
  17. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst zien dan geloven (ook voor mij van toepassing)

    Toch lijkt me Rotterdam of Amsterdam ook super vet om door heen te scheuren. Meteen even controleren of ze de details goed hebben overgnomen. 8)
     
  18. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Redelijk ja 8)
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ow yeah _O_ _O_
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    yes eindelijk
    maar hopelijk heeft deze wel weer wat meer wagens en de jeeps moeten ook terug en de oude classes zoals bij pgr 2 (hachbacks, classics, roadsters enz.) in plaats van de klasses E, D, C, B en A
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina