Iemand ervaringen met "XBOX dvd-hoesjes"?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door aa_koch, 17 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aa_koch

aa_koch Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al een tijdje op zoek naar de welbekende groene dvd-hoesjes om beschadigde hoesjes van spellen te vervangen. Tot dusver heb ik deze alleen weten te vinden bij OpusSupplies.com:

http://www.opussupplies.com/produkten_detail.asp?l=ned&pdid=2708

Ik zou graag een setje willen bestellen om te kijken of het wat is (voor wat betreft de kleur en kwaliteit), maar vanwege de verzendkosten (e.5,50) is dat wat duur. Ik heb al gekeken of ik er iets extra's bij kan bestellen, maar ik heb echt niets nodig op het moment.

De reden dat ik dit onderwerp open, is omdat ik graag zou willen weten:

- of iemand ervaring heeft met deze hoesjes (of vergelijkbare van andere leverancies) en of deze positief of negatief zijn;

- of iemand andere leveranciers weet welke deze hoesjes aanbieden;

- of er mensen zijn die eveneens serieuze (!) interesse hebben in deze hoesjes (of vaker bij OpusSupplies zaken doen) en eventueel samen met mij een bestelling willen plaatsen, om zodoende het "de moeite waard" te maken (als er geen andere adressen bekend zijn waar de hoesjes te verkrijgen zijn).

Dit laatste is natuurlijk alleen interessant voor mensen die bij mij in de buurt wonen (Den Haag - Leidschenveen, nabij Zoetermeer en Leidschendam - Voorburg), maar niet geschoten is nog steeds mis.

Dus... wie o wie? :)

//edit

Ik zou trouwens net dat ik dit bericht in XBOX 360 Algemeen heb geplaatst... sorry! Kan een mod dit onderwerp alsjeblieft verplaatsen? *kijkt mods lief aan*

Laatst bewerkt: 17 jan 2007
  2. Dave Paparazzi

Dave Paparazzi Active Member

Leuk Bevonden:
    15
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina