Clanmatchtopic GoW

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door RaouLioo, 17 jan 2007.

1. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Laatste dagen wil niemand meer clanmatch tegen ons spelen, waarschijnlijk zijn ze gewoon bang:lol:

Daarom wil ik hier een topic maken voor clanwars te regelen voor GoW.

Wij van DtS ( www.360dts.tk ) zoeken clans die wel tegen osn willen/durven spelen en neit op het laatste moment nog afhaken.

Dus wil je clanmatch tegen ons doen, drop hier message of ga naar site, spelen doen we 100% zeker!

2. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Registreer op GameBattles en daag ons uit, dat gaat wat makkelijker.

PS: Heb nog niks van tijd enzo ontvangen, je zou deze week iets sturen zei je.

3. Nexhil

Nexhil Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Nee, we gaan pas op GB spelen zodra nieuwe seizoen begint, nu kunnen we niet meer bovenaan eindigen. Maar met het team dat we nu hebben gaan we zeker meedoen met de top.

Trouwens ik heb je dinsdag private message gestuurd met tijd, en regels voor clanmatch, wilde vanavond spelen maar dat gaat dan dus niet meer door helaas, raar dat je die message niet hebt ontvangen ( en de rest wel) ik zal eens kijken of hij bij outbox staat.

EDIT: Hier Nemesis ik heb jou toch duidelijk een bericht gestuurd maar jij hebt niet geantwoord........:
    Donderdag 18-1 om 20.30 a 21.00 clanmatch GoW 4 vs 4, best of 3, 9 ronde ieder, wij beginnen met hosten?
    Laat me weten of jullie kunnen, kan ik ff kijken of ons team dan ook kan spelen.

Laatst bewerkt: 18 jan 2007
  5. Ninja-Frog

Ninja-Frog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  6. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Raoulio We kunnen beter gewoon GB match doen. Skirmish gaat nergens voor.. Daag ons maar uit op GB.

7. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    We schrijven osn pas in op GB zodra nieuwe seizoen begint. Daarvoor zouden we nog graag skirmisch doen tegen AK47

8. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan toch ook op GB inschrijven en dan die clanmatch doen? Voor de rest niks.

9. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Lol waar slaat dat op, enkel voor die match op GB inschrijve...

10. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is gewoon normaal.. Hoe lang duurt het nou, inschrijven en een team maken? Anders w8en we gewoon een maand.

Laatst bewerkt: 19 jan 2007
  11. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

Nog 19 daagjes, maar darkness laat deze nerd maar denken dat hij de man is..

Internet-Gangster..

Deel Deze Pagina