1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Live Arcade games alleen speelbaar als ik online ben

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Technotic, 18 jan 2007.

  1. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Oi

    heb een probleem cq vraag

    een maand geleden is mijn Xbox360 door microsoft omgeruild, omdat de oude kapot was

    echter sindsdien kan ik mijn opnieuw gedownloade arcade games niet meer spelen op het moment dat de internet kabel uit de 360 is, dan valt de status weer terug op trial versie

    doe ik de kabel er weer in en meld ik me aan op live, dan is de status weer full version

    iemand een idee hoe ik dit kan oplossen, heb het met al m`n arcade games. Alleen niet met pacman, want die heb ik pas geleden nieuw aangekocht. Al de andere arcade games zijn van de tijd van m`n eerste xbox

    hopelijk leg ik het een beetje duideliujk uit :+
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222
    Klopt dat is een bekend probleem. Maar als je een nieuwe xbox 360 arcade game koopt dan werkt hij wel offline.Dit komt omdat ms alleen de hdd accepteert voor off-line play waar dd game origineel gedownload is. Je kan hier niets aan doen. misschien de helpdesk bellen
     
  3. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    hmzzz, als het een algemeen bekend probleem is, zal de helpdesk ook niet kunnen helpen

    iig bedankt voro de info, weet ik dat er niks anders opzit
     
  4. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik laatst ook toen internet hier uit lag. Al mijn betaalde en dus volledige arcade games waren toen ineens trial versies :mad: Toen ik weer online was kon ik ze weer gewoon volledig spelen.
     
  5. Re4zeN

    Re4zeN Unleash the beast

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    en opnieuw downloaden? de xbox herkend tog dat je er al eens voor betaald hebt, of heb ik het mis
     
  6. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222
    Dit heeft ms express gedaan ... Op de originele HDD (zeg je eigen HDD) kan elk lid de volledige versie spelen.

    Op de tweede HDD (bij een vriend) Kan je vriend de volledige versie spelen als je op zijn xbox bent ingelogd. Als je weer weg gaat dan kan hij de trial versie spelen.

    Kortom works as designed ... het is alleen vervelend voor mensen met een defecte xbox 360. Want alleen als je een nieuwe game koopt kan je die off-line spelen. Voor de oude games moet je ingelogd zijn.

    Gelukkig zijn de meeste Xbox's altijd aangelogd ... dus voor de meeste mensen is het gen groot probleem
     
  8. capcom23

    capcom23 Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook al blijf ik offline ik kan ze gewoon spelen :thumbs:
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222
    Ik kreeg net een PM van flukie ... Je moet de helpdesk dus even bellen :)

     
  10. Vendoefel

    Vendoefel Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb bijna hetzelfde aan de hand.
    Heb een tijdje terug elite aangekocht, heb al mijn arcade games opnieuw gedownload alles werkt lekker behalve double dragon.
    Heb dit spel 1 maal kunnen spelen op de elite, 3 achievements op gehaald en
    sindsdien zegt ie altijd dat ik de volledig versie moet downloaden.
    MS gebeld en zei zijden dat ze hier niets aan kunnen doen volgens hun beleid.
    Enkel als de console dit geeft na reparatie of vervanging. Mja ik wou een elite hebben so, het komt er eigenlijk op neer dat je geen nieuwe console mag kopen, want dan heb je kans dat je arcade games niet meer werken.
    Dikke zever. En nu. briefje sturen naar microsoft of ... iemand enige tips.
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222
    Nope gaat helaas niet werken, omdat dit in de software is ingebakken. Ze doen dit alleen als je oude xbox is omgeruild. Je kan namelijk op je oude console nog steeds off-line spelen. Dat staat ook in de Agreement van Microsoft die je on-line getekend hebt. Dus ik geef je weinig kans.
     

Deel Deze Pagina