[XOne] Vreemd probleem met Xbox live

Discussie in 'Games' gestart door t0mmy19, 19 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. t0mmy19

t0mmy19 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen,

Mijn Xbox live verbinding werkt prima totdat ik een spel opstart, als ik dit doe vraagt xbox live om het spel te updaten en hier gaat het fout. de xbox kan vervolgens geen verbinding meer maken met xbox live en als ik terug ga en opnieuw de verbindingstest doe is er niks aan de hand, ook berichten versturen en bestanden downloaden gaat verder goed. Maar als ik dan weer een spel opstart kan hij geen verbinding meer maken. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik maak overgens verbinding via een router.

UPDATE: Als ik vervolgens mijn Xbox360 rechtstreeks aansluit op mijn modem en mijn netwerk instellingen op automatisch zet krijg ik bij de test een MTU fout :mad:

Laatst bewerkt: 19 jan 2007
  2. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    mmm. ik weet alleen dat je wordt uitgelogd als je gaat updaten en daardoor soms Live even wegvalt, maar dit geeft verder geen problemen bij mij. geen idee

3. t0mmy19

t0mmy19 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het verloopt in deze stappen bij mij:

Als ik de Xbox360 start komt er te staan, Connected to Xbox live.

Daarna start ik het spel er komt er vervolgens te staan, Disconnected from Xbox live.

Daarna komt, Update Required in beeld te staan met de volgende text:
    An update is available fot this game ftom Xbox live. If you decline this update, you will be signed out of xbox live. Do you want to apply the update now?

Dan druk ik op, Yes update now.

vervolgens opent hij het update scherm en krijg ik meteen te zien:
    Cant download the update. Please test your connection in system network settings and try again. If the problem persists, go to www.xbox.com/support

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina